تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1706
  • بازدید دیروز : 1702
  • بازدید کل : 10400436

كسب درآمد از اينترنت واقعي


كسب درآمد از اينترنت واقعي

در اين كتاب يكي از بهترين راه هاي كسب درآمد ازاينترنت را به شما به طور كامل ياد خواهيم داد اگر مايل هستيد كه از اينترنت پول كسب كنيد توصيه ما اين كتاب+ كتاب كسب در امد ازاينترنت 100 درصد تضميني كه در همين فروشگاه در اختيار شما قرار دايم استفاده كنيد.

چگونه درآمد اینترنتی داشته باشیم؟

این سؤال به‌ظاهر ساده می‌تواند سرآغاز یک فصل جدید در زندگی کاری شما باشد، اما سادگی پرسش از ماهیت نسبتاً پیچیده‌ای که در پشت آن وجود دارد کم نمی‌کند، به این داستان تبلیغات عجیب‌وغریبی که این روزها در اینترنت برای فروش بسته‌های کسب‌وکار و آموزش میلیونر شدن شما وجود دارد را اضافه کنید. برای بیشتر روشن شدن موضوع می‌توانید این مطلب را بخوانید.

اما چگونه از اینترنت درآمد مالی داشته باشیم؟

  • در اینترنت به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌توانید کسب درآمد کنید، درآمد مستقیم یعنی یک سایت یا بستری که متعلق به شماست برای شما سودآوری و تولید درآمد اینترنتی داشته باشد. درآمد غیرمستقیم عبارت‌ است از کسب درآمد از یک سامانه یا بستر ثانویه که الزاماً متعلق به شما نیست، معمولاً این سبک درآمد وابسته به تخصصی و توانایی‌های فردی شماست اما در درآمد مستقیم علاوه بر تخصصی نسبی سرمایه‌گذاری هم لازم است.

آیا درآمد اینترنتی ساده‌تر از سایر روش‌های کسب درآمد است؟

  • ساده یا سخت بودن یک روش درآمد به همان اندازه که به نوع کار بستگی دارد به میزان توانایی و نگرش فرد مشغول به آن نیز وابسته است. اما درمجموع درآمد اینترنتی ساده‌تر یا راحت‌تر از سایت کسب‌وکارها نیست، بلکه ویژگی‌هایی مانند عدم محدودیت مکانی و زمانی است که آن را متفاوت می‌کند نه ساده‌تر.

درآمد مستقیم از اینترنت چگونه است؟

  • یک فروشگاه اینترنتی ساده‌ترین روش کسب درآمد مستقیم از اینترنت است، وقتی شما یک سایت به‌عنوان پایگاه کسب‌وکار آنلاین ایجاد می‌کنید و درآمد ناشی از آن مستقیماً به‌حساب شما واریز می‌شود، پس صاحب یک منبع درآمد مستقیم هستید. مهم‌ترین ویژگی کسب‌وکارهای مستقیم سرمایه‌گذاری مادی و معنوی است که باید برای آن انجام شود.

درآمد غیرمستقیم چیست؟

  • درآمدی که در یک بستر اینترنتی از طریق توانایی‌هایی ما حاصل می‌شود، درآمد غیرمستقیم است، مثلاً وقتی کسی به‌عنوان مترجم، تایپیست یا طراح و نویسنده در یک سایت آزادکاری مشغول کارشده و کسب درآمد می‌کند، منبع اصلی درآمد او توانایی و تخصص او محسوب می‌شود که اینترنت در اینجا یک واسط و بستر ارتباطی مهم تلقی می‌شود. همچنین وقتی‌که یک مدرس از طریق اینترنت تولید محتوا کرده و خدماتش را به مخاطب یا دانشجویان معرفی کرده، آن‌ها را دعوت به شرکت در کلاس‌های خود می‌کند در اصل اینترنت یک منبع درآمد غیرمستقیم برای او به‌حساب می‌آید.

آیا برای درآمد داشتن از اینترنت الزاماً باید سایت داشت؟

  • خیر، الزاماً برای درآمد اینترنتی نیاز به وب‌سایت نیست، حتی به کمک وبلاگ، سایت‌های رایگان یا شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توان درآمد داشت. خصوصاً در کسب‌وکارهای کوچک، شخصی و خانگی. اما در کسب‌وکارهای بزرگ به دلیل خطرپذیری سرمایه‌گذاری نیاز است که ساختار فنی، پایدار و قابل‌کنترلی در نظر گرفته شود.

برای کسب درآمد از اینترنت چقدر زمان لازم است؟

  • برای درآمد غیرمستقیم شاید فقط چند روز یا چند هفته! اما این بیشتر به تخصص و توانایی ما برمی‌گردد، اما برای درآمد مستقیم زمانی که متوسطی که برای پایداری یک کسب‌وکار نیاز است می‌تواند از شش ماه تا دو سال متغیر باشد.

چقدر باید هزینه کنیم تا به درآمد اینترنتی مستقیم یا غیرمستقیم برسیم؟

  • پاسخ به این سؤال همانند پرسش قبل به‌صورت قطعی ممکن نیست، برای کسب‌وکارهای غیرمستقیم نیاز به‌صرف هزینه زیادی نیست، بسیاری از آن‌ها با کارمزد بسیار کم و حتی رایگان خدمات ارائه می‌کنند اما برای ایجاد یک سایت کامل و پایدار باید برآورد دقیقی از ایده و شرایط اجرا در نظر گرفت.

اگر کسی سرمایه یا تخصص کافی درزمینهٔ وب نداشته باشد بازهم می‌تواند درآمد مستقیم داشته باشد؟

  • بله، در بسیاری از سامانه‌های آزادکاری و فریلنسر، همکاری درفروش، فروشگاه‌ساز و غیره که در زیرگروه درآمدی غیرمستقیم هستند، شما نیاز به‌صرف هزینه یا تخصص خاصی ندارید. چراکه از قبل همه‌چیز پیش‌بینی‌شده است و صرفاً شما کارمزد کمی بابت استفاده از خدمات آن سامانه پرداخت خواهید کرد. علاوه بر آن بدون تخصص و فقط با کمک راهنمای موجود در هر سامانه می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

آیا وبلاگ نویسی و تهیه مطلب می‌تواند یک منبع درآمد مستقیم در نظر گرفته شود؟

  • بله یک بلاگر یا وبلاگ نویس هم می‌توانند از طریق نوشتن کسب درآمد کند، برای قدم اول اگر تجربه کافی ندارید بهتر است در یک سایت‌ معروف و بااعتبار به‌عنوان نویسنده حضورداشته باشید. درآمد از طریق وبلاگ نویسی به هزینه مالی خاصی نیاز ندارد. اما جزء درآمدهای دیرباز ده است که تلاش، پشتکار و صبر محور اصلی موفقیت در آن است.

برای درآمدزایی اینترنتی غیرمستقیم چه سایت‌هایی وجود دارند؟

در اینجا بهتر است به‌جای این‌که به یک سایت خاص اشاره‌کنیم به دسته‌ای از کسب‌وکارها معرفی شوند که در هرکدام تعداد زیادی سایت وجود دارند، هرکدام از این گروه‌ها ویژگی‌های کاری خوشان را دارا می‌باشند، برای نمونه: آزادکاری یا فریلنسرینگ، همکاری درفروش یا بازاریابی اینترنتی، کار در منزل و کسب‌وکارهای خانگی، فروش فایل و لوازم دست‌دوم.

برای درآمد مستقیم باید به کجا و کدام سایت رجوع کرد؟

  • برای درآمد مستقیم اینترنتی نیازی نیست به‌جای خاصی رجوع شود، بلکه باید ابتدا یک ایده به همراه هدف برای راه‌اندازی سایت در نظر گرفته شود، در مرحله بعد باید ایده خود را به‌صورت نمونه کوچک‌شده اما قابل‌پذیرش برای مشتری اجرا کنید، بعدازآن از بازخوردها گرفته‌شده بر اساس آن می‌توانید نسبت به برنامه‌ریزی و تدوین سایت با برنامه اصلی اقدام کنید. این ایده اولیه می‌تواند راه‌اندازی یک فروشگاه یا هر سایت دیگری باشد.

چگونه از بازاریابی اینترنتی درآمد داشته باشیم

  • سایت‌های زیادی در رابطه با بازاریابی اینترنتی فعالیت می‌کنند اما متداول‌ترین روش بازاریابی اینترنتی که بتوان از آن کسب درآمد کرد، همکاری درفروش است، در این روش یک سایت همانند یک فروشگاه با امکانات و محصولات از قبل آماده در اختیار کاربر قرارگرفته و نسبت به درصد کالای فروخته‌شده از این فروشگاه به بازاریاب، کارمزد پرداخت می‌شود. مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده سطح درآمد در این روش تسلط و مهارت کاربر به بازاریابی اینترنتی است.

بازاریابی شبکه‌ای یا هرمی چگونه است؟

  • بازاریابی شبکه‌ای یا هرمی، یکی از قوی‌ترین روش‌های بازاریابی است که در اینترنت به دلیل ساختار سریع جذب افراد طرفداران زیادی دارد، این روش بازاریابی که بر اساس عضوگیری و تشکیل زیرمجموعه کار می‌کند، پتانسیل بسیار بالایی در درآمدزایی دارد اما متأسفانه حضور شرکت‌ها و سایت‌های سودجو این شاخه ارزشمند را دارای حواشی زیادی کرده است. اصلی‌ترین این حاشیه‌سازی‌ها مربوط به سایت‌های است که فروش محصول در آن‌ها کاملاً صوری است و اصل کاربر زیرمجموعه گیری متمرکزشده است.
  • درصورتی‌که تجربه بازاریابی و شناخت کافی از این سامانه‌ها را ندارید به‌هیچ‌عنوان فعالیت در این سایت‌ها را به شما توصیه نمی‌کنیم. چراکه گاها تشخیص سایت‌های سالم شبکه‌ای و ناسالم برای فعالان و حرفه‌ای‌های این رشته راحت نیست.

درآمدهای کلیلکی چگونه هستند؟

  • یک ساختار ماشینی کاذب که به ازای کلیک بر روی تبلیغات به کاربر مبلغی پرداخت می‌کند، البته اگر پرداخت کند!، هیچ سایت کلیکی مورد تأیید نیست و هرگز بر روی این قبیل خدمات کاذب حساب نکنید. به‌غیراز این‌که وقت خود را هدر می‌دهید و یک تجربه ناخوشایند از تجارت الکترونیک نصیب شما می‌شود، چیز دیگری برایتان باقی نخواهد ماند.


مبلغ واقعی 18,270 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,789 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما