تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2182
  • بازدید دیروز : 2303
  • بازدید کل : 10428867

آدولف هيتلر


آدولف هيتلر

براي اولين بار در فضاي مجازي

كتاب آدولف هيتلر

همه چيز در باره ي هيتلر و اقدامات آن

هيتلر از كودكي تا پايان عمر

هيتلر چگونه به قدرت رسيد و نابود شد

كاملترين كتاب درباره ي هيتلر

و هر چيز درباره او

 

 

۶۶ سال پس از پایان جنگ جهانی دوم، در حالی که درهمه روایات تاریخی گفته شده است که آدولف هیتلر در روزهای پایانی جنگ خودکشی کرد، کتاب جدیدی که این روز‌ها در بریتانیا منتشر شده مدعی است هیتلر خودکشی نکرده، بلکه از آلمان گریخته و تا ۱۷ سال بعد نیز زنده بوده است ، تا این که در سال ۱۹۶۲ در آرژانتین مرده است.

«گرگ خاکستری» به بررسی مرگ هیتلر بر اساس اسناد موجود پرداخته و ثابت می‌کند هیتلر 20 سال پس از اعلام رسمی خبر مرگش در رسانه ها زنده بوده است. گفته می‌شد هیتلر سال 1945 کشته شده، اما اسناد به‌دست آمده نشان می‌دهد این شخصیت تا سال 1967- 1968 به حیات خود ادامه داده‌است.

ویلیامز (نویسنده کتاب) می گوید حتی جسد اوا براون نیز در برلین کشف نشد. وی در این کتاب با عنوان «گرگ خاکستری: فرار آدولف هیتلر» ادعا می کند که در آوریل سال 1945 قبل از اشغال برلین رهبر حزب نازی آلمان همراه اوا براون معشوقه اش از این شهر به سمت آرژانتین فرار کردند و سالها در این کشور به طور مخفیانه زندگی کردند.
در این کتاب آورده شده است که هیتلر همراه براون حدود 17 سال در آرژانتین زندگی کرد که در این سالها صاحب دو دختر می شود و در نهایت در سال 1962 از دنیا می رود. ویلیامز بر اساس اسناد به دست آمده، دولت آمریکا و متفقین را به دروغ گویی متهم می کند و اعتقاد دارد متفقین برای به دست آوردن تکنولوژی جنگی هیتلر، دروغ های بیشتری نیز گفته اند.

وی در گفتگو با اسکای نیوز می گوید استالین، آیزنهاور و هوفر از اف بی آی همگی از قبل می دانستند که نمی توانند هیتلر را در پناهگاهش در برلین پیدا کنند ولی با این وجود خبرهایی مبنی بر خودکشی رایش سوم در رسانه های آمریکا و انگلیس منتشر شد تا دستاوردهای اشغال آلمان نازی بیشتر جلوه کند. وی در این کتاب اطلاعات بسیاری ارائه می کند که هیچوقت بعد از جنگ جهانی دوم در رسانه ها منتشر نشد.

ویلیامز در کتابش به این مسئله نیز اشاره کرده است که اسکلتی که هم اکنون روس ها در موزه به عنوان استخوان‌های هیتلر نگهداری می کنند متعلق به زن جوانی است که اصلاً آلمانی نبوده است. ویلیامز علاوه بر اسناد به دست آمده همراه دوست خبرنگارش دونستان در آرژانتین با افراد محلی بسیاری گفتگو کرده است که شواهد بسیاری از وجود شخصی شبیه هیتلر را بیان کرده اند. ویلیامز می گوید در زمانی که مشغول نوشتن این کتاب بوده است از سوی دو نفر ناشناس تهدید به مرگ شده است. قرار است در ماه ژانویه سال آینده فیلمی از روی کتاب ویلیامز ساخته شود.

 


مبلغ واقعی 8,605 تومان    35% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,593 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما