تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12401
  • بازدید دیروز : 3208
  • بازدید کل : 10494648

دانلود رایگان قفل حرکات اعداد (حرکت اعداد)


دانلود رایگان قفل حرکات اعداد (حرکت اعداد)

قفل حرکت اعداد یکی از بهترین، محبوب ترین ، کامل ترین و متفاوت ترین اپلیکیشن های امنیتی برگرفته از قفل های نسل جدید کمپانی بلک بری
با نصب بالا و رضایت اکثر کاربران

**هیچکس قادر به باز کردن این قفل نیست ، حتی اگرجلوی چشم افراد دیگر بارها و بارها قفل خود را باز کنید نیز آن ها نخواهند فهمید که چگونه قفل دستگاهتان باز شد .

قیمت در بازار 5000 تومان

فروش با تخفیف ویژه به مدت محدود
******
آموزش کار:

پس از ورود به برنامه تیک فعال سازی را روشن نمایید و سپس با کلیک بر روی دکمه ی انتخاب تصویر و تنظیم قفل ، یک کد پشتیبان دلخواه وارد نمایید . پس از آن از بین تصاویر برنامه و یا از گالری خود یک تصویر انتخاب کرده و برش دهید . در مرحله ی بعد با نمایش اعداد ، عددی بین 0 تا 9 را انتخاب کرده و در قسمتی دلخواه بر روی تصویر قرار دهید . محل قرار گیری عدد را بخاطر بسپارید . در مرحله ی بعد مجدد صفحه را اسلاید نمایید و عدد انتخاب شده را از بین اعداد مخلوط پیدا کنید و دقیقا بر روی مکان قبلی قرار دهید . پس از آن تیک غیر فعال شدن قفل پیش فرض و شروع پس از راه اندازی مجدد را فعال نمایید و قفل پیش فرض دستگاهتان را از قسمت تنظیمات بر روی هیچکدام قرار دهید . با فشردن دکمه ی قفل دستگاه توسط قفل حرکت اعداد قفل می شود . و شما با حرکت دادن و کشیدن همان عدد انتخاب شده در همان مکانی که بر روی تصویر قرار داده اید باز خواهد شد .


****************
➊ هیچکس قادر به باز کردن این قفل نیست ، حتی اگرجلوی چشم افراد دیگر بارها و بارها قفل خود را باز کنید نیز آن ها نخواهند فهمید که چگونه قفل دستگاهتان باز شد .

➋ قفل حرکت اعداد یکی از بهترین، محبوب ترین ، کامل ترین و متفاوت ترین اپلیکیشن های امنیتی برگرفته از قفل های نسل جدید کمپانی بلک بری .

➌ الگوها و پین کد های قدیمی و تکراری پیشفرض دستگاه خود را برای همیشه کنار بگذارید .

➍ باید بدانید که این برنامه یکی از بهترین برنامه های قفل در دنیای اندروید میباشد که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار میباشد.

➎ با داشتن این نرم افزار در گوشی قادر خواهید بود به آسانی و با انتخاب اعداد مخلوط شده بر روی قسمتی از تصویر محافظ دستگاه خود باشید و به دیگران اجازه ندهید تا بدون اجازه شما و به صورت آزادانه وارد حریم شخصی شما شوند .

➏ آموزش کار: پس از ورود به برنامه تیک فعال سازی را روشن نمایید و سپس با کلیک بر روی دکمه ی انتخاب تصویر و تنظیم قفل ، یک کد پشتیبان دلخواه وارد نمایید . پس از آن از بین تصاویر برنامه و یا از گالری خود یک تصویر انتخاب کرده و برش دهید . در مرحله ی بعد با نمایش اعداد ، عددی بین 0 تا 9 را انتخاب کرده و در قسمتی دلخواه بر روی تصویر قرار دهید . محل قرار گیری عدد را بخاطر بسپارید . در مرحله ی بعد مجدد صفحه را اسلاید نمایید و عدد انتخاب شده را از بین اعداد مخلوط پیدا کنید و دقیقا بر روی مکان قبلی قرار دهید . پس از آن تیک غیر فعال شدن قفل پیش فرض و شروع پس از راه اندازی مجدد را فعال نمایید و قفل پیش فرض دستگاهتان را از قسمت تنظیمات بر روی هیچکدام قرار دهید . با فشردن دکمه ی قفل دستگاه توسط قفل حرکت اعداد قفل می شود . و شما با حرکت دادن و کشیدن همان عدد انتخاب شده در همان مکانی که بر روی تصویر قرار داده اید باز خواهد شد .

➐ از مزیت های قفل حرکت اعداد نسبت به قفل های ترسیمی و یا پین کد غیر قابل شناسایی بودن قفل توسط دیگران است .

➑ دقت داشته باشید ابتدا قفل پیش فرض دستگاه را بر روی گزینه ی هیچکدام قرار داده تا تداخلی ایجاد نگردد و همچنین تیک گزینه ی غیر فعال شدن قفل پیش فرض دستگاه را نیز از داخل برنامه فعال نمایید تا باعث عملکرد نادرست برنامه نگردد .

➒ در واقع این ابزار به راحتی تمامی راه های ارتباطی برای ورود به دستگاه قفل خواهد کرد حتی با زدن دکمه ی HOME هم نمی توانید وارد دستگاه شوید .

➓ از این پس دیگر نیاز نیست نگران فاش شدن حریم خصوصی خود باشید دوستانتان از امنیت و نحوه ی کار این قفل سر در نخواهند آورد .

℘ برخی از قابلیت ها و امکانات قفل حرکت اعداد :

➀ امنیت بالا نسبت به قفل های دیگر .

➁ قابلیت انتخاب تصویر مورد علاقه از گالری .

➂ دارا بودن کد پشتیبان همراه .

➃ انتخاب تعداد حرکت اشتباه و پرسش قفل پشتیبان .

➄ شروع پس از راه اندازی مجدد دستگاه .

➅ فعال سازی هشدار لرزشی .

➆ اشتراک گذاری مستقیم .

➇ رابط کاربری زیبا ، ساده و قابل فهم .

➈ اجرای قفل در حالت تمام صفحه.

➉ سازگار با نسخه های متفاوت اندروید از جمله اندروید5

 

برای استفاده از مطالب مفید و جذاب و همچینین دانلود ویژه ی فایل های سایت به قیمت رایگان در کانال ما عضو شوید.

 

کانال قدرت پرواز

 

برای عضویت روی کلمه کانال قدرت پرواز کلیک نمایید

 


مبلغ واقعی 18,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2599

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما