تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1715
  • بازدید دیروز : 2303
  • بازدید کل : 10428400

دانلود کتاب دوپینگ تصویری موفقیت به زبان بی زبانی


دانلود کتاب دوپینگ تصویری موفقیت به زبان بی زبانی

توضیحات

از زبان نویسنده:

با ظهور شبکه های اجتماعی و تولید عکس نوشته و اینفوگرافیک و..... ارسال صدها هزار تصویر منفی و نامثبت در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف، برآن شدم تا برای کاربران سایت گروه موفقیت شاهرخی فیلتری قدرتمند و خوراک ذهنی قوی برای حفظ انگیزه روزانه و دوپینگ روزانه ذهنی با تولید کتابچه عکس های انگیزشی تهیه کرده و به رایگان به ارسال کنم.
سال ها بود از تصاویر انگیزشی و فایل های صوتی هدفمند در موبایل لپ تاپ و اسکرین سیور کامپیوترخودم درهر ساعت وهر روز برای پروگرم مثبت ضمیرناخوداگاه جهت حفظ انگیزه و افزایش انرژی و تلاش حداکثری روزانه استفاده می کردم.
من از تصاویر و عکس نوشته ها شخصا در سال های گذشته برای کسب انگیزه ، تلاش بیشتر، شکرگزاری داشته های فعلی، تقویت اراده، کسب انرژی بیشتر فکری و فیزیکی و احساس خوب روزانه استفاده همیشگی کردم.
کاربرد دومی که من شخصا از تصایر انگیزشی استفاده کردم، در رابطه با شکستن یخ های ذهنی و باز کردن ترمزهای روانی که هرزگاهی باعث ایستادن و درجا زدن ما به سوی تلاش بیشتر است استفاده کردم و هنوز با جدیت تصاویر مثبت را به عنوان محرک انگیزه بخش علاوه بر شنیدن مکرر فایل های صوتی انگیزه بخش دراوقات فراغت و به خصوص اوقات مرده تکرارو تکرار و تکرار بازهم تکرار به روش های مختلف ابداعی خویش می کنم.
ما توسط اینترنت و دیگر رسانه های صوتی تصویری روزانه بمباران ذهنی منفی می شویم و فقط درصد ناچیزی از این تصاویر مثبت و انگیزه دهنده برای تلاش بیشتر در زندگی است و بالای نود درصد این تصاویر باعث هیپنوتیزم تصویری منفی و کاهش عملکرد جسمی و روحی ما در زندگی می شوند. با مرور هر روز این کتابچه ذهن خود را از دریافت و ویروس های تصویری اینترنتی منفی پاک و ایمن نگاه دارید و پدافند ذهنی قوی برای خنثی کردن اثرات منفی ویروس های مخرب ذهنی ایجاد کنید.
برای استفاده حداکثری از تصاویر انگیزشی و جملات الهام بخش زیر پیشنهاد می شود بارها و بارها در طول روز و هفته و اوقات فراغت و مرده مثل صف های انتظار اتوبوس مترو تاکسی زمان های استراحت در محل کار تحصیل و ... در تلفن همراه یا کامپیوترخود این تصایر را با دقت و کامل مشاهده کنید و نوشته ها را با دقت مطالعه و 100 درصد بدون پیش قضاوت قبلی و با ذهنی خام باور کنید تا به مرور در ذهن ناهوشیار شما رخنه کرده و سیستم باورهای شما در هفته ها و ماههای اینده بهتر و عالی تر شود.


مبلغ واقعی 18,000 تومان    23% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,860 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما