تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 103
  • بازدید دیروز : 2303
  • بازدید کل : 10426788

حکایت نبوغ آلبرت اینشتین


حکایت نبوغ آلبرت اینشتین

توضیحات

ماجراهای این کتاب علاوه بر جالب و سرگرم‌کننده بودن، روحیات، منش و افکار انسانی را بازتاب می‌دهد که از نظر خودش صاحب استعدادی بیشتر از دیگران نیست و فقط به خاطر کنجکاوی شدید و سیری‌ناپذیرش موفق به کشف برخی رازهای طبیعت گشته است.
طبیعت ساده و کودکانه، روحیه شوخ‌طبع و رک و راست اینشتین همواره موجب پیشامدهای غیرمنتظره و جالب‌توجه در زندگی او بود. او در تمام زندگی‌اش این روحیه را حفظ نمود. خودش دراین‌باره می‌نویسد:
از زندگی خود در سال‌های پیری راضی هستم. حس بذله‌گویی خود را حفظ کرده‌ام و نه خودم را جدی می‌گیرم و نه بغل‌دستی ام را.
این ماجراها همچنین علاوه بر وجوه طنزآمیز آن، بازتابندۀ روحیات و ارزش های زمانه نیز هست. دورانی پر تلاطم در تاریخ بشری که دو جنگ جهانی را بافاصله‌ای کمتر از سه دهه شاهد بود و برای اولین بار یکی از بزرگ‌ترین یافته‌های دانش بشری یعنی اصل هم ارزی جرم و انرژی که توسط خود اینشتین کشف شد برای ساختن بمب اتمی به‌کار گرفته شد. بمبی که به بهای جان میلیون‌ها نفر به قائله جنگ دوم جهانی خاتمه بخشید. این واقعه خود تأثیری جانکاه بر روح اینشتین باقی گذاشت و باعث شد که به طور جدی وارد فعالیت های صلح‌طلبانه شود. چالش جنگ و استفاده احتمالی از تسلیحات هسته‌ای همچنان یکی از تهدیدات عمدۀ حیات بشری است. اینشتین همواره از سبقت افسارگسیخته پیشرفت تکنولوژی از رشد انسانیت ما واهمه داشت و نوشته بود:
به طرز مخوفی آشکار است که، تکنولوژی ما از انسانیت ما پیشی گرفته است.
او که در جوانی شیفتۀ آن بوده که در گوشۀ خلوتی به تحقیقات علمی خود بپردازد در میانسانی به وسط رویدادهای خبرساز پرتاب شد. شهرت ناخواسته، بار سنگین مسئولیت اجتماعی برای دفاع از آزادی، عدالت و صلح جهانی را بر دوش او نهاده بود.همزمان دوستان و دشمنان زیادی پیدا کرد. عموم مردم بدون اینکه چیزی از نظریات علمی او بفهمند شیفته‌اش شدند و درباره‌اش افسانه‌ها ساختند. او همیشه از این تناقض در حیرت بود و در جایی علت توجه عموم را با استقبال مردم از یک ورزشکار مشت‌زنی یا یک هنرپیشه معروف مقایسه کرده بود. نظریات انقلابی او ازیک‌طرف و شخصیت ظاهری بی‌شیله‌پیله و روحیۀ کودکانه و شوخ‌طبعش، ازطرف‌دیگر، کافی بود که مردم شیفته‌اش شوند. ما در این کتاب سعی کردیم تمام این وجوه جالب‌توجه زندگی اینشتین را بازتاب دهیم.


مبلغ واقعی 13,950 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,160 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 2733

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما