تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1641
  • بازدید دیروز : 2303
  • بازدید کل : 10428326

دانلود کتاب صفر تا صد php


دانلود کتاب صفر تا صد php

توضیحات

پی‌اچ‌پی (به انگلیسی: PHP) یک زبان برنامه‌نویسی است که برای طراحی وب توسعه یافته‌است، اما می‌توان از آن به عنوان یک زبان عمومی نیز استفاده‌کرد.
کدهای پی‌اچ‌پی توسط یک سرور وب که نرم‌افزار پی‌اچ‌پی بر روی آن نصب باشد، تفسیر می‌شوند. دستورهای این زبان می‌توانند به صورت مستقیم در درون کدهای اچ‌تی‌ام‌ال قرار بگیرند. زبان پی‌اچ‌پی از نسخهٔ ۴٫۳ به بعد قابلیت پشتیبانی از واسط خط فرمان را نیز به امکانات خود اضافه کرد. این قابلیت می‌تواند برای ایجاد نرم‌افزارهای غیر وبی و یا نرم‌افزارهایی با واسط گرافیکی کاربر مورد استفاده قرار بگیرد.

زبان برنامه نویسی php در طراحی سایت نسبت به دیگر زبانها برتری هایی دارد, گذشته از Open Source بودن آن، دلایل بسیاری برای انتخاب php برای ایجاد محتوای محاوره ای بر روی وب سایت ها، وجود دارد.

گذشته از Open Source بودن آن، دلایل بسیاری برای انتخاب php برای ایجاد محتوای محاوره ای بر روی وب سایت ها، وجود دارد. ساختار و ترکیبی بسیار شبیه زبان c دارد.

نوع داده ها و ساختارهای Structures php به آسانی آموخته و به کار گرفته می شوند. Php می داند منظور شما چیست و نوع های داده را، خود تغییر می دهد، در واقع نیازی به تعریف نوع متغیرها در این زبان نیست و پس از اینکه اولین مقدار داخل یک متغیر ریخته شد، خود php نوع آن را تعیین می کند. همچنین نیازی به دانستن دستور خاصی برای کامپایل برنامه ندارید، برنامه شما خود، در مرورگر اجرا می شود لازم نیست در ابتدای کار برای نوشتن برنامه های کاربردی درباره php زیاد اطلاع داشته باشید.

Php سرویسی از مجموعه فایل های کتابخانه ای c را ارایه می دهد که به آسانی درون زبان قرارگرفته و با انعطاف بسیار به آن قابلیت پاسخ دهی سریع برای تغییرات در وب را می دهد.


مبلغ واقعی 24,660 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 17,262 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 2400

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما