آمار بازدید

  • بازدید امروز : 304
  • بازدید دیروز : 2821
  • بازدید کل : 952209

پیوند ها

دانلود رايگان کتاب انفجار تبلیغاتی


دانلود رايگان کتاب انفجار تبلیغاتی

----------------------------------------------------------------------------

طرح گنجينه ي كتب(اين فرصت را از دست ندهيد):

صبر كنيد با پرداخت اين مبلغ علاوه بر اين كتاب به ليست ويژه اي از كتاب ها كه به صورت مداوم بروزرساني مي شوند به طور رايگان و بدون محدوديت زماني دسترسي پيدا خواهيد كرد :

براي مشاهده ي ليست كتب بر روي متن زير كليك فرماييد:

ليست ويژه ي كتب (دسترسي به گنجينه)

درصورت كه سوالي در اين باره داشتيد از طريق( لينك تماس با ما) با ما در ميان بگذاريد.

--------------------------
معرفی کتاب

چرا تبلیغات؟ !

در دنیای امروز، تبلیغات به یک تجارت و صنعت بزرگ تبدیل شده است. تبلیغات هم یک صنعت است و هم ابزاری است که مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است. هر ساله مبالغ زیادی صرف امور تبلیغاتی می‌شود، بنابراین لازم است انجام تبلیغات به شکلی کارا و مؤثر صورت پذیرد. از آن جا که تبلیغات اهداف فراوانی را محقق می‌سازد، حیطه کاربردهای آن بسیار گسترده است. ممکن است در یک جامعه کوچک، ساده و کم جمعیت، روابط کاملاً شخصی و مستقیم و به صورت رودرو باشد، بنابراین به اشکال دیگر ارتباطی نیاز چندانی نباشد، ولی در یک جامعه بزرگ، پیچیده و صنعتی، علاوه بر ارتباطات رودرو، باید از ارتباطات غیر مستقیم نیز استفاده کرد. تبلیغات، این نیاز جوامع عصر حاضر را به خوبی پاسخ می‌دهد. تبلیغات راهکاری است که با توجه به پارامترهای اندازه، میزان فاصلـه ، راحتی و هزینـه ، توجهات ویژه‌ای را به خود جلب کرده است.

«ما تبلیغ می‌کنیم به این دلیل که به تحقق اهدافمان کمک می‌کند». بر اساس آنچه گفته شد، تبلیغات نه تنها برای سازمان‌ های تجاری و صنایع بزرگ امری ضروری است، بلکه برای همه ما انسان‌ها نیز یک ابزار مفید و حتی ضروری است.

طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی‌تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط مؤثر با مشتریان نیز بیشتر می‌شود در این فضا از بین شیوه‌های مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوه‌های ارتباط دو طرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم مؤثرتر خواهد بود، و علت آن هم تعامل دوطرفه‌ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می‌گیرد.

بستن
فهرست مطالب

1. اقتدار ایده‌ها
2. ممیزی بازاریابی
3. فرآیند مذاکره مطلوب در بازاریابی
4. اصول بازاریابی تلفنی
5. شیوه‌های ارتباطات بر پایه همگام سازی
6. تعریف تبلیغات
7. چرا تبلیغات؟ !
8. تدوین استراتژی تبلیغاتی
9. سر نخ گمشده تبلیغات
10. تبلیغات چگونه عمل می‌کند؟
11. تبلیغات قادر به انجام چه کارهایی است؟
12. فرآیند هدفگذاری در تبلیغات
13. اشتباهات رایج در تبلیغات10 قدم تا نابودی
14. آنالیز تبلیغات و رسانه‌های انتخابی
15. هدف‌گذاری و تدوین استراتژی تبلیغات
16. مزایای هدفگذاری تبلیغات
17. چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟ (بازاریابی در عمل)
18. مزایا و معایب انواع رسانه‌های تبلیغات
19. از چه کسانی آگهی بگیریم؟
20. تنها شش ثانیه فرصت برای جذب آگهی مطبوعاتی
21. تفاوت تبلیغات و روابط عمومی
22. دفتر روابط عمومی
23. دستورالعمل اجرایی تبلیغات شهری- محیطی
24. قیمت‌گذاری (pricing)
25. هفت قانون طلایی مذاکرات فروش
26. مدیریت کانال‌های توزیع

----------------------------------------------------------------------------

طرح گنجينه ي كتب(اين فرصت را از دست ندهيد):

صبر كنيد با پرداخت اين مبلغ علاوه بر اين كتاب به ليست ويژه اي از كتاب ها كه به صورت مداوم بروزرساني مي شوند به طور رايگان و بدون محدوديت زماني دسترسي پيدا خواهيد كرد :

براي مشاهده ي ليست كتب بر روي متن زير كليك فرماييد:

ليست ويژه ي كتب (دسترسي به گنجينه)

درصورت كه سوالي در اين باره داشتيد از طريق( لينك تماس با ما) با ما در ميان بگذاريد.

--------------------------


مبلغ واقعی 30,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

https://www.telegram.me/shiftyourlife
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما