آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2064
  • بازدید دیروز : 3741
  • بازدید کل : 947816

پیوند ها

کتاب الماس نتراشیده


کتاب الماس نتراشیده

----------------------------------------------------------------------------

طرح گنجينه ي كتب(اين فرصت را از دست ندهيد):

صبر كنيد با پرداخت اين مبلغ علاوه بر اين كتاب به ليست ويژه اي از كتاب ها كه به صورت مداوم بروزرساني مي شوند به طور رايگان و بدون محدوديت زماني دسترسي پيدا خواهيد كرد :

براي مشاهده ي ليست كتب بر روي متن زير كليك فرماييد:

ليست ويژه ي كتب (دسترسي به گنجينه)

درصورت كه سوالي در اين باره داشتيد از طريق( لينك تماس با ما) با ما در ميان بگذاريد.

--------------------------
معرفی کتاب

جلد دوم از مجموعه کتابهای طعم دانایی به نام «الماس نتراشیده» به اهمیت نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانها می‌پردازد و این که تا به پرورش مهارتهای انسانی آنها اقدام نکنید، نباید انتظار سازمانی متعالی را داشته باشید.

این مجموعه کتب، چکیده­ای مختصر و مفید از کارگاههای آموزشی است که در دانشگاه صنعتی شریف در حوزه توسعه کسب و کار، نوشتن طرح تجاری، نگارش مقالات بین­ المللی، رزومه ­نویسی، تکنیکهای خلاقانه حل مسئله، توفان فکری، اصول و فنون مذاکره، شخصیت‌شناسی، قراردادنویسی، بازاریابی، کار تیمی، مدیریت زمان، تجاری­سازی ایده­ها و خلق ثروت از علم، مدیریت پروژه، مدیریت کسب و کارهای کوچک، آراستگی محیط کار، عملی کردن دانسته‌ها، اقتصاد مهندسی، یافتن شغل مناسب، تکنیکهای مصاحبه، اَبَرشغلهای آینده، مشاغل مجازی و ... برگزار شده است.

دلیل نامگذاری جلد نخست از این مجموعه کتابها به نام «کمپوت هلو» آن بود که محتوای ارائه شده در یک دوره کارگاههای آموزشی را که دانستن آنها برای هر فردی ضروری است با کمترین حجم مطلب و بیشترین سودمندی ارائه نماید. بنابراین کوشش شده است تا از شرح و تفصیل مطالب خودداری شود و فقط ذهن خواننده را متوجه موضوعات مورد نظر در کتاب نماید ولی تفکر بیشتر و درک کامل آن را به خود او واگذارد. به نظر می‌رسد خواننده فارسی‌زبان، به دلیل نداشتن وقت کافی یا عدم علاقه به کتابخوانی یا هر علت دیگری از مطالعه متون بلند و ملال‌آور، دلزده شده است و اکنون دوره کتابهایی است که با ذکر کمترین واژگان، بتوانند بیشترین مطلب را به ذهن خواننده منتقل نمایند.

جلد سوم به نام «شناخت بازار» درباره روشهای نوین بازاریابی و راه‌اندازی کسب‌وکار است و توجه خواننده را به شناخت انواع متفاوت هوش جلب می‌کند و این که کسی که در انجام محاسبات ریاضی، چندان قوی نیست چطور می‌تواند هوش اقتصادی داشته باشد یا در زمینه موسیقی، فردی موفق باشد!

جلد چهارم با عنوان «وظیفه نخبگی» روشهای متفاوت کسب‌وکار را در جهان رو به تغییر آینده تشریح می‌کند و این که توجه به روشهای قدیمی کسب ثروت و عدم توجه به دنیای دیجیتالی آینده، برای بقا در بازار رقابتی این زمانه کافی نیست. به عبارت دیگر روزگار مشاغل سنتی، سپری شده است!

بستن
فهرست مطالب

پیشگفتار دفتر دوم

1. مدیریت بحران

2. مدیریت نوآوری

3. تفاوت خلاقیت با نوآوری

4. راهکارهای تقویت خلاقیت

5. راهبردهای نگهداشت منابع انسانی

6. توسعه منابع انسانی

7. بازاریابی تهاجمی

8. قوانین «رِیمِر» برای پیشرفت

9. اصول تصمیم‌گیری

10. سِمَت آبدارچی در مایکروسافت

11. ظرفیت جذب

----------------------------------------------------------------------------

طرح گنجينه ي كتب(اين فرصت را از دست ندهيد):

صبر كنيد با پرداخت اين مبلغ علاوه بر اين كتاب به ليست ويژه اي از كتاب ها كه به صورت مداوم بروزرساني مي شوند به طور رايگان و بدون محدوديت زماني دسترسي پيدا خواهيد كرد :

براي مشاهده ي ليست كتب بر روي متن زير كليك فرماييد:

ليست ويژه ي كتب (دسترسي به گنجينه)

درصورت كه سوالي در اين باره داشتيد از طريق( لينك تماس با ما) با ما در ميان بگذاريد.

--------------------------


مبلغ واقعی 12,000 تومان    2% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,760 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 325

https://www.telegram.me/shiftyourlife
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما