تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2072
  • بازدید دیروز : 1988
  • بازدید کل : 10481111

دانلود رايگان کتاب راز کسب درآمد فوق‌العاده از طریق بازاریابی اینترنتی


دانلود  رايگان کتاب راز کسب درآمد فوق‌العاده از طریق بازاریابی اینترنتی

راز کسب درآمد فوق‌العاده از طریق بازاریابی اینترنتی

 کسب درآمد از اینترنت جذابیت زیادی دارد و خیلی‌ها در آرزوی داشتن یک درآمد اینترنتی فوق‌العاده هستند. گرچه در کشورمان هنوز این روش کسب درآمد به خوبی جانیفتاده است ولی در حال حاضر یکی از بهترین شغل‌های دنیاست و می‌بینید که ثروتمندترین افراد دنیا، ثروت‌شان را از طریق کسب‌و‌کارهای اینترنتی بدست آورده‌اند.

 

 

 قيمت در ساير سايت ها 16 هزار تومان مي باشد كه به مدت محدود در اينجا به قيمت 8 هزار تومان و با تخفيف 50 درصدي قرار گرفته استدانلود رايگان کتاب راز کسب درآمد فوق‌العاده از طریق بازاریابی اینترنتی

کسب‌وکار اینترنتی واقعا لذت‌بخش است. وقتی در اینکار وارد شده و موفق شوید، می‌توانید حتی هنگامی که در مسافرت یا در حال تفریح هستید با کمترین سرمایه، پول دربیاورید و یک زندگی و کسب‌و‌کار لذت‌بخش داشته باشید. تصور کنید در حالی که در ساحل دریا دراز کشیده‌اید و دریا را تماشا می‌کنید کسب‌و‌کار اینترنتی شما در حال رشد است و موجودی حساب بانکی‌تان را مرتبا افزایش می‌دهد. چه شغلی می‌تواند از این بهتر باشد؟

 

دقت کنید که فعالیت در سایت‌های کلیکی و وقت تلف کردن برای جذب زیرمجموعه، کسب‌وکار اینترنتی نیست. کسب‌و‌کار اینترنتی باید سودآور باشد و حرفه‌ای انجام شود تا بتوان به عنوان یک شغل روی درآمد آن حساب کرد. از بین روش‌های کسب درآمد از اینترنت، بازاریابی اینترنتی راهیست که شما را به درآمد خیلی بیشتری می‌رساند و می‌توانید مانند یک شغل روی درآمد آن حساب کنید.

 

شاید برایتان سوال پیش بیاید که بازاریابی اینترنتی چیست؟ در یک جمله می‌توان گفت بازاریابی اینترنتی، هنر تبدیل بازدیدکننده سایت به خریدار می‌باشد و سلسله مراتبی است که با انجام آن، بازدیدکننده بازهم به سایت بازمی‌گر‌دد و خریدهای متعددی انجام می‌دهد.

هدف شما اینجاست

 

دقت کرده‌اید کسانی که اطلاعات کمی دارند معمولا نسبت به سایرین، درآمد کمتری بدست می‌آورند. منطقی است که برای بیشتر پول درآوردن، یا باید سرمایه زیادی داشته باشید که سرمایه‌گذاری‌های کلان و پرسود انجام دهید یا اینکه اطلاعات‌ و تجربیات بیشتری بدست بیاورید و در یک زمینه حرفه‌ای شوید تا درآمد شما افزایش یابد.

 

همه می‌دانند کسی که کاری را خیلی خوب انجام می‌دهد، پول بیشتری از سایر افراد بدست می‌آورد. حالا که حرفه‌ای شدن = کسب درآمد بیشتر است، چرا شما در کاری لذت‌بخش مثل کسب‌درآمد از اینترنت و بازاریابی اینترنتی حرفه‌ای نشوید و پول بیشتری بدست نیاورید ؟

ممکن است با خودتان بگویید من که نمی‌دانم بازاریابی اینترنتی را چگونه انجام دهم… آیا آنها که در زمینه بازاریابی اینترنتی فعال هستند از اول همه چیز را می‌دانستند و مادرزاد بازاریاب اینترنتی بودند ؟ مسلم است که نه ! پس بازاریابی اینترنتی مانند همه کارها یک مهارت آموختنی است.

 

اگر خواهان درآمد بیشتر هستید همین حالا تصمیم بگیرید که در بازاریابی اینترنتی حرفه‌ای شوید و پول بیشتری از این بازار میلیاردی به دست آورید.

 

 

البته واضح است برای حرفه‌ای شدن تنها تصمیم قطعی شما برای شروع کار کافی نیست، شما نیاز به اطلاعات ارزشمند دارید و هرچه زودتر باید این اطلاعات را بدست آورید و دست به عمل بزنید. ما این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهیم و در این کتاب نحوه شروع بازاریابی حرفه‌ای را به شما آموزش می‌دهیم. این کتاب حاصل ۳ سال تجربه و مطالعه در بازاریابی اینترنتی است و شما قطعا می‌توانید با آموزش‌های موجود در کتاب، بازاریابی حرفه‌ای را شروع کنید و به درآمد دلخواه‌تان برسید.

 

بازاریابی اینترنتی بحثی بسیار گسترده است و همه فنون و آموزش‌های بازاریابی اینترنتی در این کتاب وجود ندارد. در واقع این کتاب همان‌ چیزی است که برای یک شروع خوب به آن نیاز دارید و کتابی است که به شما کمک می‌کند در راه حرفه‌ای شدن و کسب درآمد بیشتر، اولین قدم را بردارید.

 

نکاتی که لازم است درباره این کتاب بدانید :

 

– در این کتاب آموزش ساخت وبلاگ و قرار دادن بنر محصولات و از این قبیل آموزش‌ها وجود ندارد.

 

– برای شروع کار مطابق آموزش‌های موجود در این کتاب، به سرمایه‌ای ناچیز در حدود ۴۰ یا ۵۰ هزار تومان برای خرید هاست و دامنه نیاز دارید.

 

– در این کتاب روش زیرمجموعه‌گیری یا عضویت در سایت‌های مختلف نوشته نشده است.

 

– در این کتاب همه موارد بصورت تصویری و قدم به قدم نوشته شده است و کسانی که آشنایی کافی با اینترنت و سایت‌ها داشته باشند بخوبی آنرا درک خواهند کرد.

 

– برای رسیدن به نتیجه و کسب درآمد از طریق روشی که در این کتاب نوشته شده، حداقل ۳ ماه زمان لازم است. زمان رسیدن به درآمد به کیفیت کار شما، میزان تبلیغاتی که انجام می‌دهید، وقتی که صرف می‌کنید و میزان اطلاعاتی که دارید و …. وابسته است.

 

آموزش حرفه ای بازاریابی اینترنتی

 

 

کتاب راز کسب درآمد فوق‌العاده در بازاریابی اینترنتی برای چه کسانی مناسب است؟

 

– مخصوصا برای اعضای سیستم‌های همکاری در فروش که تاکنون موفق نشده‌اند به درآمد مناسبی برسند.
– کسانی که از سیستم‌های همکاری در فروش درآمد کمی بدست می‌آورند و می‌خواهند درآمدشان را افزایش دهند.
– فروشندگان اینترنتی که می‌خواهند فروش کالایشان افزایش پیدا کند.
– صاحبان سایت‌هایی که در یک زمینه تخصصی فعالیت می‌کنند ( سایت‌های پربازدید و کم‌بازدید )
– افرادی که وقت‌ زیادی را در اینترنت با وبگردی و چت سپری می‌کنند و می‌خواهند از این وقت استفاده کنند.
– و افرادی که کسب درآمد از اینترنت را دوست دارند و نمی‌خواهند از سایر افراد عقب بمانند.

سوال : تضمین می‌کنید که با خرید این کتاب من درآمد خوبی بدست بیارم ؟

پاسخ: میزان درآمد شما به این بستگی دارد که موارد گفته شده در کتاب را چگونه و با چه کیفیتی انجام دهید. اگر اطلاعات اولیه و مهارت لازم را داشته باشید و کارتان را با مهارت انجام دهید، با استفاده از آموزش‌های عملی موجود در این کتاب، می‌توانید درآمد خیلی خوبی بدست آورید. اما اگر فقط کتاب را بخوانید و به آموزش‌های آنرا به کار نبندید یا اینکه اصلا به آن عمل نکنید، مسلم است که درآمدی نیز نخواهید داشت.


مبلغ واقعی 43,200 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 21,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما