تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1423
  • بازدید دیروز : 1795
  • بازدید کل : 10425805

کتاب 3 گام تا ورود به دنیای گاوها و خرس ها


کتاب 3 گام تا ورود به دنیای گاوها و خرس ها

کتاب 3 گام تا ورود به دنیای گاوها و خرس ها

اگر علاقه مند هستين كه وارد دنياي بورس شده و سرمايه گذاري نماييد و اشنايي چنداني با اين بازار مهم و نحوه ي فعاليت در آن نداريد مي توانيد با مطالعه ي اين كتاب روش ورود به اين بازار و نوع معاملات و ساير موضوعات مربوط به بازار سرمايه كه مي تواند سبب موفقيت بي نظير شما در اين بازار شود دست يابيد.

بخشي از كتاب .......

در بورس‌های دنیا از دو حیوان به عنوان نماد معامله‌گران حرفه‌ای نام برده می‌شود : گاوها و خرس‌ها
یک گاو با شاخ‌هایش می‌جنگد و به وسیله آن حریف را به سمت بالا پرتاب می‌کند. گاوها خریداران هستند، کسانی که روندهای صعودی را تشخیص می‌دهند و از افزایش قیمت پول در می‌آورند.
اما یک خرس با پنجه‌هایش حریف را به زمین می‌کوبد خرس‌ها فروشندگانی هستند که با فروش در روندهای نزولی از ریزش قیمت به سود می‌رسند.
«گاوها» و «خرس‌ها»دو دسته بزرگ معامله‌گران و سهامداران بورس را تشکیل می‌دهند. «گاوها» سرمایه‌گذارانی هستند که معتقدند قیمت سهام به اضافه شاخص بازار با رشد مواجه خواهد شد. اما «خرس‌ها» اعتقاد دارند که ممکن است قیمت سهام و شاخص‌های بازار، با افت مواجه شوند.
با این حال نمی‌شود تصور کرد که یک «گاو» در بورس اوراق بهادار، همیشه یک «گاو» خواهد ماند. ممکن است ریسک سیاسی و اقتصادی موجب تغییر دیدگاه او شده و تبدیل به یک «خرس» شود. برعکس این موضوع هم کاملا قابل تصور است. ممکن است یک «خرس» در یک فضای مثبت به «گاو» تبدیل گردد. این قاعده فقط مخصوص بورس‌های اوراق بهادار نیست. در بازارهای دیگر هم می‌شود سرمایه‌گذاران را به دو دسته تقسیم کرد. دسته «مثبت نگران» و دسته «منفی نگران».
دقت کنید. نام‌گذاری معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به «گاوهای نر»و»خرس‌ها»حاصل تخیل ما یا یک شخص خاص دیگر نیست و این نام‌گذاری قصد ندارد به فعالان بازار بورس یا افراد دیگر توهین کند. این قاعده به یک نماد کلاسیک در تمام بورس‌های دنیا تبدیل شده است. یعنی در بورس‌های بزرگ دنیا هم، سرمایه‌گذاران را به همین دو دسته تقسیم کرده‌اند.
نمی‌دانم آیا شما تاکنون به نیویورک سفر کرده‌اید یا نه. اگر سفر کرده‌اید قطعا «وال استریت»را از نزدیک دیده‌اید.«وال استریت» نام خیابانی است که «بورس وال استریت»در آن بنا شده است. چندمتر مانده به در ورودی معروف این بورس، دو مجسمه بزرگ دیده می‌شود. مجسمه یک گاو بزرگ که در مقابل یک خرس تنومند قرار گرفته است. دو نماد از سرمایه گذاری.
اگر وارد بزرگ‌ترین بورس دنیا شوید، آدم‌های زیادی را می‌بینید که ممکن است مثل»گاوها» فکر کنند. همین‌طور آدم‌های زیادی که شاید مثل»خرس‌ها» فکر می‌کنند.
دلیل نام‌گذاری این کتاب نیز همین است. دنیای بورس و سرمایه‌گذاری، دنیای گاوها و خرس‌ها می‌باشد و ما در این کتاب قصد داریم روش ورود به این دنیای پرمخاطره و البته جذاب را به صورت گام به گام و کاربردی به شما آموزش دهیم.

بزرگترين سايت محصولات دانلودي با پايينترين قيمت و بالاترين كيفيت و تضمين محصولات و پشتيباني 24 ساعته

 

براي موفقيت در كار و زندگي به ما بپيونديد

کانال قدرت پرواز

در صورت داشتن هر گونه سوال -انتقاد و پیشنهاد با ادمین این کانال در ارتباط باشید

-------

توجه:برخي از بانك ها مانند بانك ملي از تراكنش هاي مالي كمتر از 5000 هزارتومان پشتيباني نمي كنند براي حل اين مشكل مي توانيد از دو روش زير استفاده نماييد :

1.خريد خود را با حسابي غير از حساب بانك ملي انجام دهيد.
2.مبلغ را به صورت كارت به كارت به شماره ي كارت 6037694044665101 به نام غلامرضا جعفري نزد بانك سپه واريز نموده سپس از طريق ايميل ketab4u313@gmail.com   يا شماره ي تلگرام 09142113398 اعلام فرموده تا فايل را در كمتر از دو ساعت دريافت نماييد.

 

 


مبلغ واقعی 36,455 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 27,341 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما