تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 887
  • بازدید دیروز : 2303
  • بازدید کل : 10427572

باستان شناسي چهل تيكه (باستان شناسي براي مردم )


باستان شناسي چهل تيكه (باستان شناسي براي مردم )

باستان شناسي يكي از علوم مهم و پيشرو در جهان مي باشد كه باعث شناخت از گذشتگان و دلايل اتفاقات و رخداد هاي تاريخي مي باشد .در اين كتاب شما مي توانيد بدون هيچ دانش قبلي در زمينه ي تاريخ و باستان شناسي اطلاعات بسيار مفيد و جامعي در مورد باستان شناسي پيدا كنيد و خود به يك باستان شناس تبديل شويد.

حدود 150 سال پیش گرایش و علاقھای چشمگیر برای کندوکاو در ایران وجود داشت. اروپاییان بیش از دیگران شوق این كار را داشتند. دولت-ھای اروپایی از طریق جھانگردان و عتیقھ جویان بھ موضوع ک ندوکاو در ایران وارد شدند. دولت-ھای انگلیس و فرانسھ و سپس دیگر کشورھای اروپایی، شاھان قاجار را برای جستجو در ایران تشویق و تطمیع میکردند؛ ھرچند ای ن جستجو موضوعاتی فراتر از عتیقھ را دنبال میكرد. با موضوع اکتشاف نفت، مسئلھ پیچیده تر شد. نسل نخست جستجوگران نفت، درجستجوی عتیقھ و منابع معدنی بودند. نسل دوم کاوشگران حرفھای فرھنگ و ھنر ایرانزمین بودند. نسل سوم، باستان-شناسانی بودند کھ سؤال خود را پیگیری می-کردند. بیشتر آنھا بھ جامعھ و مردم ایران و جایگاه باستانشناسی در آن کاری نداشتند. آنچھ در این میان از نظرھا دور ماند، رابطھ ی باستانشناسی با مردم بود.

توضیحات تکمیلی برای: "باستان شناسی چهل تکه" باستان شناسی چهل تکه

 

 

باستان شناسی برای مردم

 

 

چکیده فهرست کتاب :

  • گنج ، طلسم ، اژدها و… و باستان شناس
  • از شکوه گذشته تا شناخت فرهنگ انسان
  • آغاز باستانشناسی و دو آغاز گر : تامسن – ورسائه
  • داستان انسان ودست ساخته هایش
  • آدمی و ابزار هایش
  • فرهنگ و باستان شناسان
  • فناوری
  • شهر ها و شهر نشینی
  • باستان شناسان چرا کاوش می کنند؟….

نئاندرتال : ارباب یخ ها و ماموت ها

هوا که سرد شد آرام آرام سر و کله ی انسانی تنومند و زمخت در اروپا پیدا شد .این هومو استخوان هایی قوی و دیافراگمی بزرگ داشت تا به راحتی بتواند هوای سرد یخبندان را وارد ریه اش کند . صورتش پهن بود و بینی بزرگ و پیشانی جلو آمده داشت .نام این انسان هومو یا به زبان ساده انسان نئا ندرتال است . همان که در تصاویر متحرک کودکان به عنوان انسان اولیه می شناسیم و با یک چماق در غارهای پرت و تاریک زندگی می کند .

نئاندرتال عموما در قسمت های شمالی کره زمین شناسایی شده است . تا امروز آثار این انسان در غرب آسیا از جمله عراق امروزی و ایران ، آسیای مرکزی و شمال چین و کل اروپا به دست آمده است .مجموعه ابزارهای انسان نئاندرتال « فرهنگ موستری » نامیده می شود . به طور کلی ، ابزار نئاندرتال شامل نیزه ، تبر و ابزارهای تراش خورده بوده است . شواهد بسیاری در باره استفاده از چوب توسط او وجود دارد ، بویژه در مورد برخی ابزارهای سنگی که محل بسته شدن آنها به قطعات چوب مشخص است …

بزرگترين سايت محصولات دانلودي با پايينترين قيمت و بالاترين كيفيت و تضمين محصولات و پشتيباني 24 ساعته

 

براي موفقيت در كار و زندگي به ما بپيونديد

کانال قدرت پرواز

در صورت داشتن هر گونه سوال -انتقاد و پیشنهاد با ادمین این کانال در ارتباط باشید

-------

توجه:برخي از بانك ها مانند بانك ملي از تراكنش هاي مالي كمتر از 5000 هزارتومان پشتيباني نمي كنند براي حل اين مشكل مي توانيد از دو روش زير استفاده نماييد :

1.خريد خود را با حسابي غير از حساب بانك ملي انجام دهيد.
2.مبلغ را به صورت كارت به كارت به شماره ي كارت 6037694044665101 به نام غلامرضا جعفري نزد بانك سپه واريز نموده سپس از طريق ايميل ketab4u313@gmail.com يا شماره ي تلگرام 09142113398 اعلام فرموده تا فايل را در كمتر از دو ساعت دريافت نماييد.


مبلغ واقعی 17,640 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,584 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما