فروشگاه فايل و محصولات ديجيتالي  ZTN

فروشگاه فايل و محصولات ديجيتالي ZTN

تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1730
  • بازدید دیروز : 3087
  • بازدید کل : 3137557

دانلود کتاب فروش موفق از برایان تریسی به صورت کامل


دانلود کتاب فروش موفق از برایان تریسی به صورت کامل

کتاب فروش موفق اثر برایان تریسی در 43 صفحه ترجمه شده با بالاترین کیفیت بدون حذفیات

برایان تریسی در این کتاب به موضوعاتی می پردازد که شما را در فروش یاری می کند و با عمل به این قوانین می توانید فروش خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید.

در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود:

• سه کلید قانع کردن افراد
• جذب حرفه‌ای مشتریان
• پاسخ به اعتراضات مشتریان
• روش‌های ارائه خدمات عالی به مشتریان
• مدیریت موثر زمان
• و ده‌ها نکته کاربردی دیگر

فهرست مطالب

پیش‏گفتار مترجم
مقدمه
فصل اول: سرآمدی در اصول بنیادین
فصل دوم: اهمیت شور و اشتیاق در فروش
فصل سوم: مهارت ‏های مدیریت فردی
فصل چهارم: مهارت‏ های مدیریت فردی: ابعاد برون ‏فردی
فصل پنجم: معلومات بیشتری کسب کنید
فصل ششم: فضای رقابتی موجود را تحلیل کنید
فصل هفتم: به مزیت رقابتی دست یابید
فصل هشتم: راهبردی موثر برای فروش تعریف کنید
فصل نهم: مشتریان بالقوه را شناسایی کنید
فصل دهم: ارزیابی مشتریان بالقوه
فصل یازدهم: اهمیت دوستی و رفتار دوستانه
فصل دوازدهم: سه اصل برای اقناع‏گری
فصل سیزدهم: محصولتان را به شکلی موثرتر معرفی کنید
فصل چهاردهم: اهمیت القاگری
فصل پانزدهم: اعتباری دوچندان برای خود ایجاد کنید
فصل شانزدهم: پاسخی مناسب به تردیدها بدهید
فصل هفدهم: درخواست از مشتری برای اقدام
فصل هجدهم: خدمات ممتازی به مشتریان ارائه کنید
فصل نوزدهم: مشتریانتان را حفظ کنید
فصل بیستم: زمان را به شکلی موثر مدیریت کنید
فصل بیست و یکم: هیچ محدودیتی وجود ندارد!

معرفی کتاب فروش موفق

تردیدی نیست که هدف اصلی هر فروشنده ‏ای، کسب درآمد بیشتر از فروش است که البته این امر نیز فقط با فروش بیشتر امکان‏ پذیر خواهد بود. اما در دنیای پر رقابت امروزی که اینترنت و سایر رسانه‏ های ارتباطی بسیاری از الگوهای مرسوم را دگرگون ساخته ‏اند، فروش بیشتر کاری به مراتب دشوارتر از گذشته شده است. در واقع حجم و تنوع گزینه‏ های پیش روی مشتریان به قدری گسترده است که نباید انتظار داشت اصولی که چندین دهه پیش توسط برخی کارشناسان فروش و بازاریابی مطرح شده، جوابگوی نیاز های امروز بازار باشند.

فروش موفق دربردارنده ظرافت های خاصی است که برخی از آنها به دنیای درون فردی و ویژگی های فروشنده و برخی دیگر به نحوه تعامل و ارتباط او با خریدار و نیز شناخت ویژگی های عمومی بازار مربوط می شود. با اینکه بسیاری از این ظرافت ها را می توان از طریق دانش روان‎شناسی و نیز جامعه شناسی بازشناخت، اما برخی دیگر از آنها نیز فقط با تجربه مستقیم حاصل می شوند. همچنین تاکید برایان تریسی بر رشد فردی و تقویت دنیای درونی در این کتاب می تواند خواننده را به سوی هر چه غنی تر ساختن ابعاد شخصیتی و منش خود سوق دهد؛ پیشرفتی که بی تردید نتایج آن به مراتب فراتر از موفقیت اقتصادی و کسب درآمد بیشتر خواهد بود.

برایان تریسی یکی از استادان موفقیت در دنیا می باشد که کتاب های پرفروشی از قبیل قروباغه ات را قورت بده تالیف کرده است که در ایران نیز طرفداران بسیاری یافته و بیشتر کتاب های برایان تریسی به زبان فارسی ترجه شده است در زیر به بخش هایی از کتاب می پردازیم:

من از 10 سالگی در کار فروش بودم یعنی از زمانی که برای گذران زندگی و درآوردن خرج کمپ تابستانه آن سال، صابون «روزامِل » م یفروختم. از آن زمان به بعد مطالعات فراوانی داشتم، کتاب های بسیاری خواندم و سعی کردم مطالب بیشتری درباره فروش بیاموزم زیرا می خواستم در این کار موفق باشم، درست همان طور که شما م یخواهید. در ابتدای کار از خود م یپرسیدم «چرا بعضی فروشندگان ازسایرین موف قترند؟ » چرا بعضی فروشندگان سریعتر و ساد هتر پول به دست م یآورند و بیشتر میفروشند؟ چرا موفقیت بیشتری کسب م یکنند، سودهای مادی بیشتری مثل اتومبیل، خانه و لبا سهای زیبا به دست م یآورند و رضایت بیشتری از شغل خود دارند، درحال یکه اکثر فروشندگان موفق نیستند وعملکرد ضعیفی دارند؟

اصل اول
مقدمه آن هنگام بود که با قانون معروف 20 /80 که به اصل پارِتو معروف است آشنا شدم. این قانون می گوید 20 درصد فروشندگان 80 درصد فروش را انجام م یدهند. در نتیجه 80 درصد فروشندگان فقط 20 درصد فروش را انجام م یدهند. وقتی این اصل را آموختم، تصمیمی گرفتم: عهد کردم هر چه در توان دارم انجام دهم تا جزو آن 20 درصد برتر باشم و همین طور هم شد. چند سال پیش، یک شرکت بزرگ بیمه با هزاران کارگزار تصمیم گرفت که اعتبار قانون 20 / 80 را در درآمد و فروش خود بسنجد. آن شرکت داده های فروش و درآمد همه کارگزارانش را به کامپیوتر داد و دریافت که این قانون درست است. 20 درصد کارگزاران، 80 درصد فروش را انجام م یدادند. سپس از مدیران شرکت پرسیدند که نقش این قانون در درآمد سالانه شان چیست. آن ها دریافتند که 20 درصد برتر کارگزاران به طور میانگین 16 برابرِ 80 درصد دیگر درآمد کسب می کنند. آیا معنی اش این بود که آن 20 درصد 16 برابر بهتر، باهوش تر یا شایسته تر از 80 درصد دیگر بودند؟

پاسخ واضح است: هیچ کس 16 برابر بهتر و باهوش تر از شخص دیگری نیست. برخی در طی زمان، در موارد خاصی کمی بهتر از دیگران هستند.
20درصد برتر در گروه 20 درصد
همچنین آن ها 4 درصدِ برتر کارگزاران یعنی 20 درصد برتر در 20 درصد را بررسی کردند و درآمد آن ها را با فروش و درآمد 80 درصد نخست مقایسه کردند. آن ها دریافتند که این 4 درصد به طور میانگین 32 برابر آن 80 درصد درآمد کسب می کنند. در گام بعدی 0.8 درصد کارگزاران برتر ) 20 درصد از4 درصد برتر( را بررسی کردند و دریافتند که این گروه نخبه به طور میانگین پنجاه برابر 80 درصدِ اول درآمد کسب می کنند.

و.....

این محصول مجازی بوده و هزینه ی پستی دریافت نمی شود و برای دریافتش منتظر نمی مانید ، لینک دانلود بلافاصله بعد از خرید نشان داده می شود و یک نسخه نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد .

*****************

بزرگترين سايت محصولات دانلودي با پايينترين قيمت

و بالاترين كيفيت و تضمين محصولات و پشتيباني 24 ساعت

------------

در صورت درخواست فایل و یا پشتیبانی از این طریق با ما در ارتباط باشید :

ایمیل:

info@fiket.ir

 

ketab4u313@gmail.com

تلگرام و واتس آپ:

09142113398

09057811774

پیشاپیش از خرید و اعتماد شما سپاسگذاریم.


مبلغ واقعی 12,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه خیابان کاشانی کوچه ی شهید عباسی پلاک 28

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما