تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1269
  • بازدید دیروز : 2303
  • بازدید کل : 10427954

دانلود افزونه یوزر پرو – UserPro فارسی برترین افزونه ی عضویت وردپرس


دانلود افزونه یوزر پرو – UserPro فارسی برترین افزونه ی عضویت وردپرس

با سلام و وقت بخیر خدمت همراهان عزیز سایت فیکت ( فایل مارکت ) در این بخش با معرفی پلاگین user pro وردپرس همراه شما هستیم . قدرتمند ترین مدیریت کاربران در وردپرس.


توضیحات مربوط به این پوسته در ادامه ی مطلب آمده است .

 

*تضمین کم ترین قیمت در سراسر اینترنت ، تمامی محصولات سایت فیکت با کمترین قیمت در دسترس همگان قرار میگیرد.

 

 

این پلاگین را در فیکت با کمترین قیمت و بهترین کیفیت دریافت نمایید . این پوسته ها فارسی شده و راست چین می باشند . برای مشاهده ی سایر پلاگین نیز می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :

مشاهده ی سایر قالب های وردپرسی


انواع قالب های خبری ، شرکتی ، ورزشی ، آشپزی ، اداری ، حسابداری ، فروش فایل های مجازی ، فروش فایل های فیزیکی ، سایت های کاربر محور ، تفریحی ، آموزشی ، شخصی و ….. را در این بخش از سایتمشاهده نمایید :

برای مشاهده ی تمامی قالب های موجود در فیکت روی همین متن کلیک نمایید

همچنین برای مشاهده و خرید پلاگین های پیشرفته و پولی با پایینترین قیمت روی همین متن کلیک نمایید.


توضیحات مربوط به پلاگین user pro :

دانلود برترین افزونه ی عضویت کاربران وردپرس 

افزونه یوزر پرو

به احتمال زیاد شما هم از ورود و عضویت ساده وردپرس خسته شده اید و به دنبال یک افزونه عضویت وردپرس آن هم حرفه ای می گردید. پیشنهاد ما استفاده از افزونه یوزر پرو است که بخش کاربری سایت شما را متحول می کند.

userpro برای شما پنل کاربری حرفه ای را به ارمغان می آورد که سایت شما را از حالت ساده خود بیرون می آورد. یعنی هر کاربر می تواند پروفایل حرفه ای خود را داشته باشد. عکس خود را ویرایش کند ، پس زمینه پروفایل خود را تغییر داده و نام نمایشی خودش را در سایت شما تغییر دهد ، اما این افزونه چیزی بیش از یک افزونه کاربر وردپرس هست.

قابلیت ورود به وردپرس با اکانت گوگل، توییتر و فیسبوک

این افزونه به کاربران سایت شما این امکان را می دهد تا با اکانت شبکه های اجتماعی خود در سایت شما وارد شوند و یا ثبت نام کنند. از این طریق کاربران زیادی در سایت شما عضو خواهند شد. کاربر با یک کلیک ساده می تواند با اکانت توییتر ، فیسبوک یا گوگل پلاس خود وارد سایت شما شود.

امکان محدود کردن محتوای سایت برای مهمانان

با افزونه یوزر پرو فارسی شما می توانید محتوای سایت یا بخشی از آن را برای کاربران مهمانان سایت محدود کنید. در این صورت از کاربر خواسته می شود تا جهت مشاهده این نوشته در سایت شما عضو شود. به این صورت می توانید کاربران سایت خود را افزایش دهید.

با افزونه یوزر پرو فارسی می‌توانید:

  • شبکه اجتماعی خود را بسازید و به کاربران اجازه دهید یکدیگر را جستجو کنند!
  • به هر کاربر یک پروفایل اختصاصی و کاملا سفارشی ارائه دهید.
  • بخش عضویت ، ورود و خروج سایت خود را متحول سازید.
  • به راحتی استایل سی اس اس سفارشی خود را بسازید.
  • به کاربران سایتتان اجازه دهید تا مشاهده پروفایل خود را برای عموم قفل کنند.

با افزونه یوزر پرو حرفه‌‌ای باشیم!

لازمه‌‌ی داشتن یک سایت حرفه‌‌ای قرار دادن امکاناتی در اختیار کاربران است، رونق سایت اینترنتی ما بستگی به میزان رضایت و جذب کاربران به سایت ما دارد در واقع هرچه رضایت کاربر از سایت ما بیشتر باشد کاربران بیشتری به سایت ما مراجعه می‌‌کنند و افزایش کاربران ورودی سایت نیز به معنای پیشرفت سایت ما است.

فرم ثبت‌‌نام در سایت می‌‌تونه به کل ذهنیت کاربر رو نسبت به سایت ما تغییر دهد، داشتن یک صفحه عضویت زیبا و جذاب می‌‌تونه بیانگر حرفه‌‌ای بودن ما باشد در صورتیکه داشتن یک صفحه ورود بی‌‌روح باعث می‌‌شود کاربر تمایلی به ثبت‌‌نام در سایت ما رو نداشته باشد.

صفحه ورود وردپرس به صورت پیش‌‌فرض بسیار مبتدی و ساده است پس اگر ما به‌‌دنبال حرفه‌‌ای شدن هستیم باید از یک صفحه ورود منحصربه‌‌فرد استفاده کنیم، دراین راستا افزونه‌‌هایی هستند که به ما کمک زیادی می‌‌کنند، یکی از محبوب‌‌ترین این افزونه‌‌ها User Pro است که کاربران زیادی رو به خودش جذب کرده و بسیاری از سایت‌‌ها در حال حاضر به دلیل امکانات فوق‌‌العاده این افزونه از User Pro استفاده می‌‌کنند.

نصب این افزونه بسیار آسان است و در کمتر از چند دقیقه این افزونه بر روی سایت ما نصب و راه‌‌اندازی می‌‌شود و پس از آن ما می‌‌تونیم به کاربران خودمون پنل کاربری زیباتری رو ارائه دهیم، نصب این افزونه هیچ نیازی به کدنویسی ندارد و تمامی افراد چه مبتدی و چه حرفه‌‌ای می‌‌تونند به راحتی از این افزونه استفاده کنند.

ویژگی‌‌های افزونه یوزر پرو

این افزونه ما را از دیگر افزونه‌‌های ورود و عضویت سایت بی‌‌نیاز می‌‌کند و به‌‌تنهایی امکانات کامل و بی‌‌نقصی رو در اختیار ما قرار می‌‌دهد.

امکان ثبت‌‌نام راحت برای کاربر

پس از نصب این افزونه صفحه ورود سایت ما تغییر می‌‌کند و کاربران ما ‌‌‌‌می‌‌تونند به راحتی در سایت ما ثبت‌‌نام کنند و وارد سایت شوند، برای این منظور یوزر پرو 4 طرح مختلف رو برای ما در نظر گرفته است که انتخاب هر یک از آن‌‌ها کاملا به سلیقه ما بستگی دارد و ما با توجه به سلیقه خودمون می‌‌تونیم یکی از طرح‌‌های گرند، کلاسیک، مدرن و یا حالت پیش‌‌فرض این افزونه رو انتخاب کنیم و از استفاده‌‌ی آن نهایت لذت رو ببریم.

امکان قرار دادن عضویت ویژه

این نکته که کاربران ثابت ما به نسبت دیگر کاربران قابل شناسایی نیستند ممکنه برای کاربران دائم سایت ناراحت کننده باشد اما با استفاده از این افزونه ما می‌‌تونیم برای کاربران خود اعتبارسنجی کنیم یعنی اینکه هر کاربر به نسبت میزان ورود و استفاده از سایت ما اعتبار جدایی از ما دریافت می‌‌کند، ما می‌‌تونیم برخی از محتوای سایت خودمون رو به کاربران با عضویت ویژه اختصاص دهیم تا تنها این کاربران امکان مشاهده آن را داشته باشند در واقع ما با این کار محتوای خود را برای این افراد محدود می‌‌کنیم و به کاربران با عضویت ویژه‌‌ی خود اهمیت بیشتری می‌‌دهیم.

با امکان امتیاز دهی به کاربران و اینکه ما برای کاربران با امتیاز بالاتر امکاناتی رو در سایت خودمون قرار دهیم تمامی کاربران ترغیب به گرفتن امتیاز بیشتر در سایت می‌‌شوند از این رو زمان بیشتر رو به سایت ما اختصاص می‌‌دهند و سایت ما ورودی بیشتری خواهد داشت که این موضوع باعث می‌‌شود سایت ما برای کاربران جذابیت بیشتری داشته باشد.

بدون محدودیت سفارشی‌‌سازی کنیم!

این افزونه امکاناتی رو هم در اختیار کاربران ما قرار می‌‌دهد به‌‌عنوان مثال به کاربر اجازه می‌‌دهد تا هر تصویری رو برای پنل کاربری خود قرار دهد و یا در صورتی که تمایلی برای این کار نداشته باشد بتواند اطلاعات حساب کاربری خودش رو برای افراد دیگر قفل کنند.

هر کاربر در سایت ما یک پنل کاربری مختص به خودش رو خواهد داشت که امکان سفارشی‌‌سازی آن نیز در اختیار خود کاربر می‌‌باشد ازجمله این سفارشی‌‌ساز می‌‌تونیم به تصویر کاربری، پس‌‌زمینه و نام کاربری اشاره کنیم.

ثبت نام در سایت ما با هر فیلدی که ما انتخاب می‌‌کنیم صورت می‌‌گیرد، ما می‌‌تونیم مشخص کنیم کاربرانمان با وارد کردن چه اطلاعاتی امکان عضویت در سایت ما رو داشته باشند به‌‌عنوان مثال ما می‌‌تونیم این اجازه رو به کاربر بدهیم پس از وارد کردن ایمیل و یا شماره تلفن بتواند در سایت ما عضویت داشته باشد.

امکان ثبت‌‌نام با استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی، کدملی نیز برای کاربر وجود دارد علاوه بر این کاربر در صورت دلخواه می‌‌تونه برای پنل کاربری خودش یک رمز مشخص کند و یا اینکه با ایمیل و اسم کاربری وارد سایت شود.

طراحی و جایگذاری تمامی آیتم‌‌های صفحه ورود و عضویت سایت به دلخواه ما صورت می‌‌گیرد، سفارشی‌‌سازی صفحه عضویت به آسانی امکان‌‌پذیر است و تنها کاری که ما باید انجام دهیم دراگ و دارپ کردن موارد دلخواه خودمون است تا یک صفحه عضویت جذاب داشته باشیم.

علاوه بر این ما با استفاده از این افزونه می‌‌تونیم هنگام ثبت‌‌نام کاربران در سایت خود به آن‌‌ها ایمیل خوش‌‌آمدگویی ارسال کنیم و یا اینکه با استفاده از ایمیل کاربر رمز عبور آن را بازیابی کنیم.

کاملا واکنش گرا

با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از ورودی سایت توسط دستگاه‌‌های هوشمند یا تلفن‌‌های همراه مختلف صورت می‌‌گیرد همچنین به دلیل پشتیبانی کامل این افزونه از آپلود تصاویر و ویدئوها در سایت رسپانسیو بودن این افزونه بسیار هائز اهمیت است. این افزونه با تمامی دستگاه‌‌ها سازگاری دارد و نمایش بسیار مطلوبی در دستگاه‌‌های مختلف دارد.

سازگاری User Pro با افزونه‌‌های کاربردی

این افزونه با افزونه‌‌های بسیاری سازگاری دارد که از جمله مهم‌‌ترین این افزونه‌‌ها WPML است، این افزونه در راستای چندزبانه شدن سایت ما کاربرد فراوانی داره و می‌‌تونه به ما این امکان رو بدهد که سایت خودمون رو به هر زبانی که دلخواه خودمان است ترجمه کنیم و سایت خود را توسعه دهیم و به کشورهای دیگر معرفی کنیم تا رونق سایت ما افزایش پیدا کند.

یکی دیگه از افزونه‌‌های سازگار با User Pro افزونه‌‌ی ووکامرس است که از آن به‌‌عنوان کاربردی‌‌ترین افزونه فروشگاه‌‌ساز در وردپرس یاد می‌‌شود، علاوه بر این User Pro از بادی پرس پشتیبانی می‌‌کند که ما با استفاده از اون امکان ساخت یک شبکه اجتماعی رو در وردپرس خواهیم داشت.

امکانات User Pro به مواردی که ذکر کردیم محدود نمی‌‌شود و این افزونه دریایی از ویژگی‌‌های کاربردی رو در خودش جای داده است از این رو اگر ما به دنبال یک افزونه ورود و ثبت‌‌نام فوق حرفه‌‌ای هستیم این افزونه پاسخگوی تمامی نیازهای ما در این رابطه است و ما با خیال راحت امکان استفاده از تمامی این امکانات رو داریم.

امکانات یوزر پرو فارسی

  • قابلیت نمایش لیست اعضا و جستجو در اعضای سایت
  • ورود و عضویت با استفاده از شبکه های اجتماعی فیسبوک ، یوتوب ، گوگل +
  • سازگار با تمامی افزونه های وردپرسی
  • سازگار با نسخه های وردپرس ۳٫۵ به بالا
  • دارای ۵ قالب از پیش تعریف شده
  • کاملا راست چین
  • دارای فونت های نامحدود گوگل
  • بیش از ۳۵۰ فونت آیکون
  • کاملا سئو شده
  • کاملا واکنش گرا
  • قابلیت ساخت نامحدود فیلد برای کاربران
  • قابلیت دنبال کردن کاربران
  • نمایش فعالیت های هر کاربر
  • هماهنگ با ووکامرس
  • هماهنگ با بادی پرس
  • هماهنگ با افزونه MailChimp برای عضویت ایمیلی کاربران
  • قابلیت آپلود آواتار توسط کاربر
  • تغییر پس زمینه پروفایل هر کاربر توسط خودش
  • نمایش آنلاین و یا آفلاین بودن کاربر
  • نمایش کاربران آنلاین
  • قابلیت جلوگیری از نمایش یک صفحه یا مطلب خاص به مهمان سایت شما ( جهت راه اندازی نمایش مطلب در ازای عضویت در سایت )
  • انتقال کاربران سایت به صفحه مشخص بعد از ورود ، خروج و یا ثبت نام
  • خروجی گرفتن از کاربران بصورت فایل csv برای استفاده از آفیس
  • قابلیت سفارشی کردن ایمیل های ثبت نام ، فراموشی رمز عبور ، تایید کاربر و …
  • کاملا فارسی و راست چین شده


مبلغ واقعی 123,120 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 61,560 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 914

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما