تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 732
  • بازدید دیروز : 2520
  • بازدید کل : 10467604

دانلود قالب ساخت و ساز وردپرسی buildpress


دانلود قالب ساخت و ساز وردپرسی buildpress

با سلام و وقت بخیر خدمت همراهان عزیز سایت فیکت ( فایل مارکت ) در این بخش با معرفی قالب ساخت و ساز وردپرسی buildpress همراه شما هستیم .


توضیحات مربوط به این پوسته در ادامه ی مطلب آمده است .

 

 

*تضمین کم ترین قیمت در سراسر اینترنت ، تمامی محصولات سایت فیکت با کمترین قیمت در دسترس همگان قرار میگیرد.

 

 

این پوسته را در فیکت با کمترین قیمت و بهترین کیفیت دریافت نمایید . این پوسته ها فارسی شده و راست چین می باشند . برای مشاهده ی سایر قالب ها نیز می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :

مشاهده ی سایر قالب های وردپرسی


انواع قالب های خبری ، شرکتی ، ورزشی ، آشپزی ، اداری ، حسابداری ، فروش فایل های مجازی ، فروش فایل های فیزیکی ، سایت های کاربر محور ، تفریحی ، آموزشی ، شخصی و ….. را در این بخش از سایتمشاهده نمایید :

برای مشاهده ی تمامی قالب های موجود در فیکت روی همین متن کلیک نمایید

همچنین برای مشاهده و خرید پلاگین های پیشرفته و پولی با پایینترین قیمت روی همین متن کلیک نمایید.

 

معرفی و دانلود قالب ساخت و ساز وردپرسی buildpress :

 

قالب وردپرس BuildPress بیلدپرس مناسب انواع سایت های معماری ، تجاری ، اداری ، قالب ساخت و ساز و … ، داری بسته نصبی آسان و پشتیبانی رایگان قالب وردپرس ساخت ساز BuildPress از سوی آپ تم ، قالب بیلدپرس کاملا فارسی و راستچین شده به همراه لایسنس فعال ، بدون محدودیت دامنه

 

پوسته وردپرس که قرار است در این بخش ارائه و برای دانلود قرار دهیم یک قالب وردپرس معماری و ساخیت ساز می باشد که نام آن BuildPress ( بیلد پرس ) است و در نوع خود بیسار بی نظیر و حرفهای طراحی شده مناسب قالب وردپرس اداری ، تجاری ، قالب ساخت و ساز و … می باشد.قالب وردپرس بیلد پرس به صورت اصولی و استاندارد طراحی شده و از نظر قابلیا و امکانات بی حرف و حدیث بشمار می آید و در نوع خود بی نظیر است،این پوسته حرفه ای از محصولات تم فارست دارای محبوبیت در جهان است و کاربران زیادی آن را خریداری کرده و یک سایت زیبا راه اندازی کرده اند.

قالب بیلدپرس از سوی تیم متخصص فیکت به صورت کاملا فارسی سازی و راستچین شده است همپنین دارای پنل تنظیماتی فارسی است تا به راحتی بتوانید یک سایت زیبا به سلیقه ی خود ایجاد و در بین رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشد.شما خود می توانید از انتهای همین مطلب پیشنمایش آنلاین را مشاهده و قضاوت کنید.در این قالب به راحتی قادر هستید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و با استفاد از برگه ساز ویژوال کامپوسر و فقط با کشیدن و رها کردن drag & drop المان ها به هرتعداد برگه و صفحه که دوست دارید ایجاد و در معرض دید کاربران خود قرار دهید و نیاز آنها را برطرف کنید.برگه هایی مانند تماس با ما ، درباره ما ، نمونه کارها و ….

دارای بینهایت قابلیت و امکانات ویژه

قالب وردپرس معماری Buildpress سرشار از قالبیت و همچنین امکانات ویژه می باشد و یک پوسته حرفه ای محسوب می شود،بیلد پرس دارای اسلایدر بیسار شیک و کاربردی است تا بتوانید سایت خود را از این جهت به بهترین نحو پوشش دهید و محصولات ، معرفی سایت و … را به نمایش بگذارید،پوسته Buildpress دارای بخش نمونه کارها است تا در این قسمت با توجه به زمینه کاری خود نمونه کار قرار دهید و انها را به کاربران خود معرفی نمایید.قالب وردپرس ساخت و ساز Buildpress از تمامی افزونه وردپرس کاربردی پشتیبانی می کد ت ااز این نظر هم هیچ شکلی نداشته باشد و به راحتی از هر پلاگینی که دوست دارید و موردنیاز است استفاده کنید.

دارای بخش تنظیمات فارسی و حرفه ای قالب

این بخش از مهمترین معیاز های هر قالب وردپرس حرفه ای می باشد تا تمامی امکانات و تنظیمات را در اختیار مدیران سایت ها قرار دهد قالب وردپرس شرکتی بیلدپرس دارای بخش تنظیمات حرفه ای و فارسی ی باشد و تمامی امور قالب را به راحتی می توان به سلیقه خود سفارشی سازی کرد و از هر نوع چیدمان که مد نظر شماست استفاده کنید.در تنظیمات میتوان مواردی چون تغیر فونت ، لوگو ، هدر ، رنگبندی ، فوتر ، صفحه اصلی و …. را به دلخواه تنظیم کرد.

قالب Buildpress با افزونه ووکامرس کاملا سازگار

افزونه فروشگاه ساز ووکامرس یک امکان برای راه اندازی بهترین فروشگاه آنلاین و اینترنتی می باشد که سرشار از امکانات هم هست پوسته چند منظوره بیلد پرس از این افزونه بخوبی پشتیبانی و یکپارچه است و به راحتی قادر خواهید بود در کنار سایت خود یک فروشگاه اینترنتی جهت فروش محصول داشته باشد و به کسب کار خود رونق دهید.

کاملا ریسپانسیو و دارای سئو قوی

طراح این قالب بیلد پرس به عنوان یک پوسته معماری ، اداری ، تجاری ، ساختمانی و …. فکر همه جا را کرده تا یک محصول استثنایی عرضه کند این تم زیبا از نظر ریسپانسیو بودن و اقعا حرف نداره و پاسخگوی هر نوع صفحه نمایش می باشد زیرا امروزه کاربران زیادی با استفاده از دستگاه های هوشمند مانند انواع موبایل و تبلت ها با رزولوشن های مختلف وبگردی خود را انجام می دهند پس اگر قالب وردپرسی ریسپانسیو نباشد با مشکل نمایش مطالب مواجه خواهد شد و در نتیجه کاربر خسته و از سایت خارج خواهد شد در این زمان است که کسب کار از رونق خواهد افتاد و همیچنین نمره منفی در سئو خواهید گرفت.قالب وردپرس اداری Buildpress از نظر سئو و بهینه سازی شده برای انواع موتور های جستجو هم بسیار خوب کار شده و دارای سئو قوی می باشد تا مطالب سایت در جایگاه بهتری در نتایج موتور های جستو پیدا کنند و نزد این موتور ها محبوب باشند.

 

اما برخی از ویژگی ها ، قابلیت های قالب وردپرس ساخت و ساز Buildpress

  • سازگاری کامل با تمام افزونه های وردپرسی
  • کاملا فارسی و راستچین
  • دارای پنل تنظیماتی فارسی
  • سازگاری با انواع مرورگرهای روز دنیا
  • دارای برگه ساز پیشرفته ویژوال کامپوزر
  • پشتیبانی از افزونه ووکامرس
  • دارای بینهایت رنگبندی شیک و بی نظیر
  • کاملا منحصر بفرد و مناسب انواع سایت ها با زمینه کاری مختلف
  • دارای سئو ی قوی
  • کاملا بهیه سازی شده برای موتور های جستجو مانند گوگل ، بینگ ، یاهو و …
  • دارای سرعت لود بالا
  • دارای ابزارک های اختصاصی
  • دارای اسلایدر بسیار حرفه ای و زیبا
  • داری فونت ایکون
  • امکان قرار دادن نونه کار در سایت
  • دارای بلاگ
  • دارای منو های آبشاری زیبا
  • قالب وردپرس چند منظوره
  • قالب وردپرس ساخت و ساز
  • قالب وردپرس تجاری و شرکتی
  • پوسته وردپرس معماری و اداری


مبلغ واقعی 84,600 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 63,450 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما