تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1085
  • بازدید دیروز : 2751
  • بازدید کل : 10470708

کتاب موفقيت در آزمون هاي چندگزينه اي


کتاب موفقيت در آزمون هاي چندگزينه اي

نام : کتاب موفقيت در آزمون هاي چندگزينه اي

فرمت فایل : پی دی اف PDF

تعداد صفحات : 112 صفحه

مولف : محمدسعيد حيدري


درباره ی محصول :

 

کتاب موفقيت در آزمون هاي چندگزينه اي به آموزش نحوه ی موفقیت در آزمون های چهار گزینه ای از کنکور کارشناسی ( لیسانس ) تا ازمون های چهار گزینه ای سازمان بورس و اوراق بهادار می پردازد با مطالعه ی دقیق و اجرای مطالب این کتاب می توانید تا حد زیادی به موفقیت در آزمون های چهار گزینه ای دست یابید . در ادامه به بیان و درج برخی اطلاعات از داخل متن کتاب همانند فهرست مطالب و مقدمه .... می پردازیم .


فهرست مطالب

درباره مولف
مقدمه
ساختار كتاب
فصل اول: كنكور كارشناسي
فصل دوم: كنكور كارشناسي ارشد
فصل سوم: آزمون مقدماتي (نمايندگي 2) بورس اوراق بهادار
فصل چهارم: آزمون تحليلگري بورس اوراق بهادار
فصل پنجم: آزمون هاي مقدماتي بورس كالا و معامله گري آتي
فصل ششم: آزمون تحليلگري بازار سرمايه (بورس كالا)
فصل هفتم: آزمون CFA
فصل هشتم: آزمون هاي چهارگانه سازمان بورس
فصل نهم: كنكور دكترا
فصل دهم: آزمون FRM
فصل آخر: نكات تكميلي
سخن پاياني

مقدمه و ديباچه كتاب

 

در اين كتاب (يا بهتر بگويم كتابچه ) سعي نخواهم نمود اصول علمي كه در مورد شركت در آزمونها و بويژه آزمونهاي تستي (چند گزينه اي) پيش از اين بارها و بارها توسط محققين و كارشناسان آموزشي و علوم روانشناسي و ... در كتب مختلف بيان شده است را براي شما مجددا بيان كنم، بلكه هدفم اينست كه آنچه را كه خود تجربه نمودم، ايده هايي كه خود بدان دست يافتم و آنچه كه در طول سالهاي اخير و به هنگام شركت در آزمونهاي متعدد و متنوع تمام تستي حس كرده ام را با شما در ميان بگذارم.

ايده نگارش اين كتاب زماني به ذهنم رسيد كه مي ديدم به راحتي و با اولين تلاش در آزمونهاي تستي موفق مي شوم، حال آنكه ديگران براي موفق شدن در آن آزمونها حداقل يك يا دو بار طعم شكست را مي چشند، آزمونهايي كه بعضا از لحاظ پيش زمينه علمي و تئوريك (و به قول مفسرين و رزشي بر روي كاغذ )، من نسبت به بسياري از افراد شركت كننده در اين آزمونها شانس كمتري براي موفقيت داشتم، در اينجا بود كه احساس كردم كه نكته اي قابل بحث و كشف وجود دارد، از آنجا كه اصولا خود را فرد نابغه اي نمي دانم، پاسخ مناسبي كه به ذهنم خطور كرد، مربوط به شيوه مطالعه، كسب آمادگي و نحوه حضور در آزمونهاي تستي بود.

روشي كه من در آزمونهاي تستي شركت مي نمودم و الگويي كه براي موفقيت در اين آزمونها به صورت خودآگاه و ناخودآگاه بكار مي بستم را عمده ترين تفاوت خود و سايرين ديدم، بنابراين سعي كردم اين تفاوتها را تا آنجا كه امكان دارد شنا سايي و مكتوب نمايم.

پيش از آغاز كتاب، دو موضوع بيش از همه ذهن من را به خود مشغول نمود، از يك طرف احساس كردم شناسايي و بر شمردن تمامي نكات و ايده هايي كه شخصا براي موفقيت در آزمونهاي تمام تستي كه پشت سر گذارده ام، هم از لحاظ كمي و هم از لحاظ كيفي امكان پذير نيست، و از طرف ديگر مبناي اين كتاب تجارب و ايده هاي شخصي اينجانب است، و نه يك كار كاملا علمي و برگرفته از نتايج تحقيقات ميداني و آزمايشگاهي خاص، لذا اين دو دليل باعث گرد يد احساس كنم ساختار داستان گونه براي بيان تجارب و نقطه نظرات اين حقير در خصوص نحوه شركت در آزمونهاي تستي بهتر از بقيه انواع ساختارها باشد.

لازم است پيش از هر چيز يادآوري نمايم كه هدف بنده از نگارش اين كتاب كمك به عزيزاني است كه در عين دارابودن شايستگي، هوش و نبوغ، پشتكار و همچنين آمادگي علمي كافي، صرفا به دليل رعايت ننمودن برخي نكات و عدم تسلط كافي بر رموز شركت در آزمونهاي تستي، از رسيدن به بسياري از مدارج علمي و تخصصي كه شايستگي آن را نيز دارند باز مي مانند.

لذا در اين كتاب هيچ فرمول مرموزي براي موفقيت در آزمونهاي تستي كه در آن بدون تلاش و كوشش و مطالعه بتوانيد هر آزموني را پشت سر بگذاريد وجود ندارد، در واقع اگر به سابقه علمي و تخصصي بنده و همچنين آزمونهاي تستي كه در آنها شركت نموده ام نگاهي بياندازيد، متوجه خواهيد شد، علي رغم پيش زمينه علم ناكافي در بسياري از اين آزمونها (همانگونه كه قبلا اشاره گرديد ) عملا بسياري از آنها با يكديگر و همچنين با سوابق علمي و كاري بنده ارتباط تنگاتنگي داشته اند. واقعا اگر فرمولي جادويي و مرموز وجود داشت، مطمئن باشيد خود بيش و پيش از ديگران و در مسير ساير علايق شخصي خود از آن استفاده نموده و احتمالا مي توانستم علاوه بر مدارك فعلي خود، امروز به عنوان نفر برگزيده آزمونهاي سراسري و يكي از اعضاي بنياد ملي نخبگان در خدمت شما حاضر شوم.

ساختار كتاب

 

همانگونه كه پيش از اين بيان گرديد، ساختار اين كتاب روايي و داستان گونه است، البته اينگونه نيست كه صرفا مانند يك داستان معمولي، خاطرات حضورم در آزمونهاي تستي در اين كتاب بيان شود و بس، بلكه بسياري از نكات مهمي كه شخصا در جريان حضور در آزمونهاي تستي بدانها دست يافته و يا تجربه نمود ه ام، به صورت مشخص توضيح داده خواهد شد، ساختار داستا ن گونه صرفا به اين دليل است كه از يك طرف محتواي كتاب جذابيت بيشتري پذيرد و از طرف ديگر شايد از آن طريق و در قالب داستان گويي برخي از نكات از نظر دورمانده و يا نكاتي كه به صورت منسجم و استاندارد قابل توضيح و تبيين نيستند، به نظر خوانندگان محترم رسانده شود.

در اين كتاب هر فصل به بيان خاطرات حضورم در يكي از آزمونهاي تمام تستي ملي و بين المللي مي پردازد ، البته بيان اين خاطرات بگونه اي است كه تكرار مكرات نبوده و در هر فصل از يك طرف تجارب منحصربفردي كه در هر آزمون با آن مواجه گرديده ام را با شما خواننده محترم در ميان خواهم گذاشت . و از طرف ديگر برخي اصول ابداعي خود را كه در اكثر اين آزمونها آنها را بكار بسته ام، بتدريج و در طول فصول مختلف كتاب بازگو مي نمايم، به آن اميد كه اين كتاب بتواند به تمامي جوانان باهوش و شايسته و تلاشگر اين مملكت كمك نمايد تا بر مبناي شايستگي هاي خود به بهترين مدارج دست يافته؛ و كنكورها و آزمونهاي تستي در مقاطع مختلف تحصيلي به عنوان يك سد و مانع بر سر راه آنها قرار نگيرد.

در پايان اينكه در حد توان خود تمامي تلاشم را نمودم كه اين كتاب به سليس ترين و شيواترين زبان ممكن و در كمترين حجم به نگار ش درآيد، تا به معناي واقعي كلمه نكات و ايده هاي مطرح در آن مورد استفاده همگان (در هر سن و سالي) قرار گيرد.

اميدوارم ادبيات و ضماير شخصي كه در كتاب به كار رفته است، را حمل بر غرور و خودستايي نفرماييد، از آنجا كه اين كتاب صرفا بر پايه خاطرات و تجارب شخصي نگارنده، تنظيم شده است، عملا استفاده از اين نوع ادبيات اجتناب ناپذير مي نمود . لذا بدور از هر پيشداوري از اين كتاب استفاده نموده و نظرات خود را نيز با بنده در ميان بگذاريد.

برای مشاهده ی سایر فایل های مرتبط با آموزش بورس و سهام بر روی همین متن کلیک نمایید.

برای مشاهده ی مطالب رایگان در زمینه ی بورس و سهام بر روی این متن کلیک نمایید.


دریافت فایل بلافاصله پس از پرداخت

تخفیف ویژه به مدت محدود

با 50% تخفیف ویژه


کتاب موفقيت در آزمون هاي چندگزينه اي

مشاوره و آموزش حرفه ای کسب درآمد در بورس به همراه سیگنال های ویژه با بالاترین بازدهی ها

برای ارتباط بیشتر با شماره ی 09142113398 در تماس باشید

تضمین حفظ و افزایش سرمایه ی شما در بازار بورس تهران


نایاب ترین و بهترین کتب بورسی را در فیکت بیابید


مبلغ واقعی 32,040 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,020 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 913

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما