تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2025
  • بازدید دیروز : 2303
  • بازدید کل : 10428710

تصاوير مبتذل غربي روي البسه پيگرد قانوني دارد


تصاوير مبتذل غربي روي البسه پيگرد قانوني دارد

فارس:رئيس پليس امنيت اخلاقي نيروي انتظامي اظهار داشت: طبق قانون حك نوشته و تصاوير مبتذل غربي روي لباس ممنوع است.

سردار احمد روزبهاني درباره استفاده البسه با مارك و نوشته‌هاي مبتذل از سوي جوانان گفت: از زمان اجراي طرح ارتقاء امنيت اخلاقي – اجتماعي از سال 86 تاكنون با اين گونه لباس‌ها برخورد شده است.

وي افزود: طبق قانون، نمايش شعارهاي استكبار، نقاشي و نوشته‌هاي مبتذل روي البسه ممنوع است و با آن برخورد مي‌شود.

رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا با تاكيد بر اينكه پليس با اين نوع موارد به صورت ريشه‌اي برخورد مي‌كند، گفت: در اين زمينه جلسات متعددي با روساي اتحاديه و اصناف پوشاك گذاشتيم و آنها را در اين زمينه توجيه كرديم.

سردار روز بهاني افزود: تمام ابلاغيه هاي نيروي انتظامي در خصوص البسه غيرمجاز به تمامي وارد كنندگان، توليدكنندگان و فروشندگان اعلام شده، طبق اين ابلاغيه، واردكنندگان، توليدكنندگان و فروشندگان البسه حق ندارند البسه‌هايي كه داراي نوشته و تصاوير مبتذل و مستهجن است را وارد، توليد و يا به فروش برسانند.

وي گفت: روساي اتحاديه و اصناف پوشاك موافق برخورد پليس با متخلفان در اين حوزه هستند، تعامل بين اصناف پوشاك اعم از واردكنندگان، توليد كنندگان و فروشندگان پوشاك با پليس مثبت است و در راستاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

رئيس پليس امنيت اخلاقي نيروي انتظامي گفت: برخي از توليدكنندگان پوشاك و توليد و توزيع البسه هاي حاوي نوشته و تصاوير مبتذل فعاليت زيرزميني دارند، توليدكنندگان مزبور در چارچوب قوانين اتحاديه‌ها و اصناف فعاليت نمي‌كنند و فعاليت آنان از ريشه غيرقانوني است و شهروندان در صورت مشاهده مي‌توانند موضوع را به پليس اطلاع دهند.

سردار روزبهاني اظهار داشت: زيور آلات منقش به علايم و آرم‌هاي گروه‌هاي مبتذل غربي از سوي برخي فروشندگان در حالي به فروش مي‌رود كه به جرأت مي‌گويم كه بيش از 60 الي 70 درصد فروشندگان نمي‌دانند كه اين علايم چه معنايي دارد.

وي تأكيد كرد: خيلي از فروشندگان لباس، اطلاعي از ترجمه فارسي جملاتي كه روي لباس ها وجود دارد ندارد.

سردار روزبهاني گفت: آگاه سازي فروشندگان و توليدكنندگان البسه با علايم مبتذل غربي يك نياز است و سازمان‌هاي ذيربط بايد از طريق اطلاع‌رساني، اعضاي اتحاديه‌ها و اصناف را با آرم و علايم گروه‌هاي مبتذل و شيطان پرستي آشنا كنند.

وي با اشاره به برخورد با توليدكنندگان زيرزميني در سال گذشته گفت: با فروشندگاني كه در چارچوب اصناف فعاليت مي كنند اما اين قوانين را رعايت نكردند، برخورد شده است.

سردار روزبهاني در ادامه افزود: در نمايشگاههاي برگزار شده تابلوها و بيلبوردهاي صحبت‌هاي مسوولان آمريكايي، اسرائيلي و كشورهاي غربي كه به آشكار در سخنراني‌هاي خود يكي از راه‌هاي شكست ايران را بحث پوشش و زنان مطرح كرده‌اند به نمايش گذاشته شده است.

رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا گفت: آنها معتقد هستند كه با وارد كردن البسه مبتذل مغاير با فرهنگ جامعه ايراني مي‌توانند زنان ايراني را از بحث حجاب دور كنند.

سردار روزبهاني تأكيد كرد: وقتي دشمن آشكارا اين موضوع را مطرح مي‌كند، برخي معتقد هستند كه بيرون آوردن مقداري مو و يا تنگ بودن مانتوهاي زنانه و مواردي اين چنيني چه كاري مي‌تواند انجام دهد در حاليكه بحث بدپوششي نيز در كشورهاي آمريكا، انگليس و كشورهاي اروپايي مطرح است.

رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا با اشاره به اينكه موضوع حجاب، عفت و پاكدامني زن در همه اديان، قوم‌ها و مذاهب و حتي قبل از ورود اسلام به ايران نيز مطرح بوده است، اظهارداشت: غرب بعد از رنسانس به اين نتيجه رسيده است كه بحث بدپوششي به خصوص براي زنان مي‌تواند چه معضلاتي به وجود بياورد.

وي با اشاره به موضوع "اندلس " (اسپانياي فعلي)گفت: دشمنان با حرمت شكني و در اختيار گذاشتن مشروب، غيرت را از جوانان اعراب مسلمان گرفتند، امروز نيز آنها قصد دارند از اين روش براي انحطاط جوان ايراني استفاده كنند.

رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا تاكيد كرد: دشمنان براي رسيدن به اهداف خود كه همانا رواج بدپوششي در كشور است، ميليون‌ها دلار هزينه مي‌كنند، تنها راه مقابله با حربه دشمنان، اقدامات فرهنگي مناسب و در چارچوب هنجارها و ارزش‌هاي اسلامي است كه مي‌تواند اقدامات دشمنان را خنثي كنند.

سردار روزبهاني افزود: متاسفانه عده‌اي آگاهانه و مغرضانه و عده‌اي ديگر نيز با بي‌تفاوتي نسبت به پوشش؛ هيچ توجهي به مسائل و فعاليت هاي فرهنگي ندارند كه طبيعتاً بايد در اين زمينه برخورد شود.

وي گفت:اقدامات فرهنگي، وظيفه پليس نيست، حوزه فرهنگ صاحب دارد و مسوولان اين حوزه بايد كار خود را در اين رابطه انجام دهند و تا زماني كه مسوولان فرهنگي وظيفه خطير خود را انجام ندهند، پليس اين مسئوليت را بر عهده مي‌گيرد.

رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا اظهار داشت: اقدامات فرهنگي پليس خلاف قانون نيست، احساس مسئوليت پليس در قبال ارزش‌ها، انقلاب و مردم و همچنين ميزان توقعات مردم از نيروي انتظامي؛ علت انجام اين گونه اقدامات است.

سردار روزبهاني گفت: بايد بتوانيم در چارچوب قانون با تهاجم فرهنگي يا ناتو فرهنگي مقابله و ارزش‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را حفظ كنيم، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بين جامعه مهمترين ابزار مقابله با تبليغات و حربه‌هاي دشمنان است.

برخورد شديد و بدون اغماض پليس با گروه‌هاي شيطان پرستي

رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا با بيان اينكه گروه‌هاي شيطان پرستي كه از شاخه‌هاي گروه‌هاي مبتذل و مستهجن غربي محسوب مي‌شوند، افزود: اين گروه‌ها با آداب، رفتار، كردار، نوع پوشش يكي از فاسد‌ترين و مستهجن‌ترين گروه‌هاي موجود است كه نوك پيكان اين گروه‌ها، كشورهاي مسلمان را نشانه گرفته است.

وي گفت: ايران با توجه به استكبار ستيزي و طلايه‌دار بودن در مقابل با استكبار طبيعتاً در جبهه حمله كشورهاي غربي قرار دارد و حمله به ايران شديدتر از كشورهاي ديگر است.

سردار روزبهاني خاطرنشان كرد: با توجه به شناخت جوانان ايراني به اسلام و نيز آگاهي آنها به گروه‌هاي مبتذل غربي به ويژه شيطان پرستان، در حال حاضر اين گروه‌ها جايگاهي در ايران ندارند.

رئيس پليس امنيت اخلاقي نيروي انتظامي گفت: مسئولان آمريكايي براي ترويج گروه‌هاي مبتذل غربي به خصوص شيطان پرستي در كشورهاي اسلامي خصوصاً ايران ميليون‌ها دلار هزينه مي كنند، اگر براي جوان ايراني هيچ اقدام فرهنگي انجام نشود، نمي‌توانيم سد محكمي در برابر اين حملات بكشيم كه طبيعتاً دشمنان با استفاده از انواع ترفندها چه در داخل و خارج كشور تلاش مي‌كنند در اين درگيري برنده شوند.

سردار روزبهاني افزود: تعداد كمي از جوانان ايراني ناآگاهانه جذب گروه‌هاي شيطان پرستي شده اند، علت گرايش جوانان به اين گروه‌ها به چند دسته تقسيم مي شود.دسته اول، جواناني كه نمي دانند مدل آرايش صورت و مو، نوع لباس متعلق به چه گروه و كشوري است كه متاسفانه تعدادشان به نسبت گروه دوم زياد مي باشد.

رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا افزود: دسته دوم، تعداد كمي از جوانان هستند كه مدتي در كشورهاي غربي زندگي كرده‌اند و هنگام بازگشت اين سوغات سياه را به ايران آورده‌اند.

وي در ادامه گفت: از سوي ديگر، برخي نيز از طريق اينترنت و ورود به سايت‌هاي مبتذل غربي، اين گروه‌ها را به عنوان الگوي خود انتخاب كرده اند و مي‌دانند كه علايم و آرم‌ها متعلق به چه گروهي است كه تعداد اين افراد بسيار كم است.

سردار روزبهاني افزود: پليس با اشاعه‌دهندگان گروه‌هاي مبتذل غربي در كشور برخورد و اجازه نمي دهد افرادي سهواً و عمداً و صرفاً با قصد سودجويي به فرهنگ و ارزشهاي جامعه ايران خدشه وارد كنند.

رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا، آگاه سازي و فرهنگ سازي از طريق سازمان‌هاي فرهنگي مانند صداوسيما، آموزش و پرورش و غيره مورد تاكيد قرار داد و گفت: بايد به جوانان در مقاطع مختلف تحصيلي و دانشگاهي، علاوه بر آموزش اسلام ناب محمدي، آنها را با تمام نقايص شيطان پرستي آشنا كنيم تا از اين طريق بينش و تفكر جوان به مرحله‌اي برسد تا به تواند از بين دين اسلام و يا هرگروه مبتذل غربي يكي را انتخاب كند.

وي افزود: جوانان بايد با گروه‌هاي شيطان‌پرستي و اهداف و آرمان‌هاي آنها آشنا شوند، اين گروه‌ها به عنوان گلوله هاي كاتيوشا عمل مي‌كنند ، دشمنان قصد دارند از طريق گروه‌هاي مبتذل غربي خصوصاً شيطان‌پرستان جوانان ما را هدف گرفته تا به انحراف بكشاند.

سردار روزبهاني گفت: جوانان ايراني در مقابله با گروههاي مبتذل غربي خصوصاً گروههاي شيطان پرستي ايمن نيستند، سپر تقوا را مهم‌ترين عامل برخورد با گروه‌هاي مبتذل است، بايد سپر تقوي را در بين جوانان تقويت كنيم.

طرح امنيت اجتماعي در چارچوب قانون اجرا مي‌شود

رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا گفت: طرح امنيت اجتماعي در چارچوب قانون اجرا مي‌شود، اين طرح، خواسته به حق مردم و مسوولان از نيروي انتظامي است.

وي افزود: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمان خياباني، برخورد با آلودگي صوتي، معتادان تابلو ، برخورد با بدپوششي خانم‌ها و آقايان و ... را شامل مي شود.

سردار روزبهاني گفت: اين طرح فقط شامل حضور ماموران گشت و ارشاد نيست بلكه در اين طرح شاهد حضور گسترده نيروهاي پليس در مراكز تفريحي سطح كشور نيز هستيم.

رئيس پليس امنيت اخلاقي نيروي انتظامي تأكيد كرد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي به منظور امنيت و ايجاد احساس امنيت بر طبق قانون اجرا مي‌شود كه با توجه به استقبال گسترده مردم، طرح مزبور استمرار خواهد داشت

  انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 408
كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

دانلود درسنامه قلب نعمتی پور

دانلود درسنامه قلب نعمتی پور

  مشخصات نام کامل کتاب درسنامه: بیماری های قلب و عروق توضیحات بیشتر: از سری منابع اصلی دستیاری و...  حاوی 36 فصل مولف: دکتر ابراهیم نعمتی پور و با همکاری اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور تعداد صفحات: 614 فرمت: PDF پی دی اف زبان: فارسی کیفیت: بسیار عالی سال ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما