فروشگاه فايل و محصولات ديجيتالي ZTN GROUP

فروشگاه فايل و محصولات ديجيتالي ZTN GROUP

ارزانترين قيمت به همراه پشتيباني 24 ساعته در تلگرام 09142113398

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1730
  • بازدید دیروز : 2323
  • بازدید کل : 2953067

کتاب برندسازی گاو بنفش: ویژه علاقمندان به بازاریابی و برندسازی


کتاب برندسازی گاو بنفش: ویژه علاقمندان به بازاریابی و برندسازی

----------------------------------------------------------------------------

طرح گنجينه ي كتب(اين فرصت را از دست ندهيد):

صبر كنيد با پرداخت اين مبلغ علاوه بر اين كتاب به ليست ويژه اي از كتاب ها كه به صورت مداوم بروزرساني مي شوند به طور رايگان و بدون محدوديت زماني دسترسي پيدا خواهيد كرد :

براي مشاهده ي ليست كتب بر روي متن زير كليك فرماييد:

ليست ويژه ي كتب (دسترسي به گنجينه)

درصورت كه سوالي در اين باره داشتيد از طريق( لينك تماس با ما) با ما در ميان بگذاريد.

------------------------------------------------------

معرفی کتاب

این کتاب گاو بنفش "purple cow" نسخه اصلی و به زبان انگلیسی می باشد.

کتاب گاو بنفش، اثری است از ست گودین، نویسنده و وبلاگ نویس سرشناس حوزه بازاریابی و برندسازی. این کتاب به اهمیت و روش های متمایزسازی برند می پردازد. راهکارهایی که “چشمگیر کردن” برند را در راستای جلب نظر و توصیه های کلامی مردم به کار می گیرد.

چه کسی گوش می دهد؟

من محکوم به کمی مبالغه هستم. از مسائلی که در مورد صنعت تلویزیون و مرگ همه ی رسانه های همگانی عنوان کرده ام، این نتیجه ممکن است گرفته شود که تبلیغات دیگر کارساز نیست و اینکه همه ی مصرف کنندگان، همه ی تبلیغات را نادیده می گیرند و از آن ها دوری می کنند.

مشخص است که اینگونه نیست. آگهی ها موثرند؛ اما نه به مقداری که پیش تر بودند و نه به همان نسبت “تاثیر-هزینه”.

تبلیغات، هنوز باعث جلب توجه و فروش می شوند. تبلیغات هدفمند، از نسبت “تاثیر-هزینه” ی بالاتری برخوردارند. با این حال بیشتر تبلیغات و تلاش های بازاریابی، هیچ هدفی ندارند. آنها مانند طوفانی هستند که از میان یک بازار عبور می کنند، با همه به شکل یکسانی برخورد می کنند؛ بدون توجه به این که مخاطبین چه کسانی هستند و چه می خواهند. انرژی و پول بسیار زیادی تلف می شود، آنقدر زیاد که به آسانی می توان عنوان کرد که تبلیغات موثر نیستند. بله! این طوفان شما را از تلاش برای حرکت از چپ به راست منحنی می رهاند. گاهی اوقات همه بازار به چیزی که شما نیاز به آن را تشخیص داده اید و می دانید که برای شنیدن آن اشتیاق وجود دارد، متمایل می شوند. کلمه ی کلیدی در این جا “گاهی اوقات” است.

“گاهی اوقات” شکل مورد پسند ِ “به ندرت” است – این طوفان آن قدر “به ندرت” موثر است که می توان گفت “بی فایده” است، زیرا قسمت عمده ی تبلیغات، صرف کسانی می شود که در بازار حضور ندارند و به نظر نمی رسد به دوستان و همکاران خود بگویند که به چه چیزهای جدیدی برخورده اند.

----------------------------------------------------------------------------

طرح گنجينه ي كتب(اين فرصت را از دست ندهيد):

صبر كنيد با پرداخت اين مبلغ علاوه بر اين كتاب به ليست ويژه اي از كتاب ها كه به صورت مداوم بروزرساني مي شوند به طور رايگان و بدون محدوديت زماني دسترسي پيدا خواهيد كرد :

براي مشاهده ي ليست كتب بر روي متن زير كليك فرماييد:

ليست ويژه ي كتب (دسترسي به گنجينه)

درصورت كه سوالي در اين باره داشتيد از طريق( لينك تماس با ما) با ما در ميان بگذاريد.


مبلغ واقعی 25,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

https://www.telegram.me/godrateparvaz

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما