تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1818
  • بازدید دیروز : 1702
  • بازدید کل : 10400548

نگرش همه چیز است


نگرش همه چیز است

نگرش همه چیز است
یکی از مهم ترین کارهایی که به واسطه آن می توانید به بیشترین نیروهای بالقوه موجود در درون خود دست یابید، کنترل و نظارت بر نگرش خود و تاثیرات آن برعملکرد کاری و ارتباطات شما می باشد.
attitude طرز تفکر - مسیر ایرانی

در واقع مردم عموما آگاهی زیادی نسبت به نگرش خود ندارند. اگر گرسنه باشند یا پایشان صدمه ببیند، آنها را به خوبی حس می کنند، ولی کنترل خوبی روی نگرش خود ندارند. این یک اشتباه بزرگ است زیرا نگرش همه چیز است. نگرش راهی را که شما روی جهان اثر می گذارید و راهی را که جهان روی شما اثر می گذارد، مدیریت می کند.

ما همه یک انتخاب داریم. ما می توانیم یک گفتگوی درونی انگیزه بخش یا یک گفتگوی درونی مایوس کننده را انتخاب کنیم. این قدرتی است که همه ما داریم. هر کدام از ما لحظات سخت، صدمه های احساسی و روحی، ناامیدی و دردهای جسمانی را تجربه کرده ایم. نکته مهم این است که بفهمیم مهم نیست چه اتفاقی می افتد، مهم این است که چه پاسخی به آن می دهیم.

ذهن شما مانند یک کامپیوتر است که می تواند برنامه ریزی شود. شما می توانید انتخاب کنید که نرم افزار نصب شده موثر باشد یا نه. گفتگوی درونی شما نرم افزاری است که
نگرش شما را برنامه ریزی می کند و نشان می دهد نسبت به جهان اطراف خود چه عکس العملی دارید. شما باید روی این برنامه ریزی کنترل داشته باشید.

بسیاری از ما امروز الگوهای رفتاری ای داریم که در سنین کودکی در ذهن ما جای داده شده است. اطلاعات موجود در ذهن ما می تواند کاملا نادرست باشد. واقعیت تلخ زندگی ما این است که ما به شنیدن اطلاعات منفی ادامه می دهیم ولی برای ذهن مان برنامه ریزی نمی کنیم.

بلندترین و موثرترین صدایی که تابحال شنیدید، صدای درون شما است. بسته به نوع پیغامی که از آن می گیرید، این می تواند به نفع یا به ضرر شما باشد. این می تواند خوش بینانه یا بدبینانه باشد. این می تواند شما را از پا دربیاورد یا مشوق شما باشد. اگر کنترل آگاهانه ای روی مکالمات درونی خود داشته باشید، می توانید فرستنده و گیرنده پیام را کنترل کنید.

نگرش های بد رایج، نتیجه تجربیات و اتفاقات گذشته است. علل رایج این نوع نگرش ها معمولا عزت نفس پایین، استرس، ترس، رنجش و عدم توانایی در مدیریت تغییرات می باشد. ریشه یابی نگرش های مضر نیاز به تلاشی جدی دارد ولی پاداش و نتیجه مثبت آن در کل زندگی ما اثر دارد.

در ادامه 10استراتژی مناسب برای بهبود
نگرش به شما ارائه می شود :

  • خود مربیگری از طریق جملات تاکیدی- جملات تاکیدی که هر روز چندین بار تکرار شود، ناخودآگاه شما را با تفکرات مثبت مجددا برنامه ریزی می کند. یک جمله تاکیدی از تعدادی کلمه سرچشمه گرفته از قدرت، ایمان و اعتقاد تشکیل شده است. شما یک پاسخ مثبت به ناخودآگاه تان می فرستید که آنچه را می گویید، بپذیرد. با انجام درست این کار، احساس مثبت و در نتیجه عمل درست شکل می گیرد.

  • خود انگیزشی از طریق کشف محرک های انگیزشی تان- محرک های انگیزشی خود را پیدا کنید، چیزهایی که به شما انگیزه تغییر در زندگی را می دهد. محرک های اصلی عشق، حفظ جان، خشم، درآمدهای مالی و ترس است. خودانگیزشی نیازمند اشتیاق، بینش مثبت، فیزیولوژی مثبت، اعتقاد به خود و توانایی های بالقوه خدادادی خود است.

  • قدرت تجسم – مطالعات روانشناسی روی عملکرد بالای مهم ترین ورزشکاران، جراحان، مهندسان و هنرمندان نشان می دهد که آنها آگاهانه یا ناخودآگاه از جملات تاکیدی و تجسم استفاده می کنند تا مهارت های خود را بهبود داده و روی آنها تمرکز کنند. نلسون ماندلا درباره اینکه چطور تجسم به او در حفظ نگرش مثبت در 27 سال زندانی بودن کمک کرد می نویسد : «من مرتبا هنگام پیاده روی روزانه فکر می کردم. من درباره آنچه دوست داشتم انجام دهم، رویاپردازی می کردم. » تجسم کردن به خوبی نگرش ها را بهبود می بخشد.

  • شکل دادن نگرش با گفتگوهای مثبت درونی – برای این کار باید برنامه ریزی های منفی گذشته را با نداهای درونی مثبت پاک یا جایگزین کرد. مذاکرات درونی شما – صدای کمی که در طول روز می شنوید- مانند دانه ای است که ذهن شما را برنامه ریزی می کند و روی رفتار شما تاثیر می گذارد. روی آنچه به خودتان می گویید، دقت بیشتری کنید.

  • قدرت کلمات – آنچه می گوییم، بازتاب چیزی است که در قلبمان به آن اعتقاد داریم. اگر ما درباره وضعیت موجود نامناسب خود صحبت می کنیم، می دانیم درون ما نیاز به تغییر را می خواهد. شما می توانید با چیزی که می گویید، مسیر مستقیمی برای موفقیت ایجاد کنید.

  • قدرت احوال پرسی ها و تعاملات مثبت – وقتی مردم می پرسند چطورید؟ پاسخ دهید : عالی. اکثر مردم دوست دارند با کسانی که به زندگی به عنوان یک هدیه زیبا نگاه می کنند، کار کنند.

  • اشتیاق، ابزار حیاتی برای باانگیزه ماندن – اشتیاق به شما کمک می کند از داشته هایتان بهتر استفاده کنید. این میل و اشتیاق سوزان است که تعهد، اراده و روح را به هم مرتبط می سازد. اشتیاق موجب حرکت مداوم شما می شود. اشتیاق یک روح درونی است که تعهد و اعتقاد شما به کاری که انجام می دهید را می رساند. اشتیاق یکی از قوی ترین و جذاب ترین ویژگی هایی است که شما می توانید داشته باشید.

  • به قدرت درونی خود وصل شوید – تعداد بیشماری از مردم نیاز دارند قلمرو روحی و معنوی خود را گسترش دهند. همانطور که برای پاسخ به نیازهای اولیه جسمانی، بدن ما باید تغذیه شود، روح ما نیز باید تغذیه شود. بسیاری از افراد به واسطه ایمان و اعتقاد خود، انگیزه های قوی و مثبتی دارند. سعی کنید یکی از آنها باشید.

  • زندگی خود را با خنده و شوخی از یکنواختی خارج کنید- خنده و شوخی یک انگیزه قوی است. خنده وشوخی بیشتر، استرس شما را کاهش داده و انرژی بیشتری برای عمل کردن به ایده ها و افکارتان به شما می دهد.

  • تمرین جسمانی و ورزش کردن شما را باانگیزه نگه می دارد- بهترین راه برای رسیدن به ذهنی مثبت تر و با انگیزه تر، ورزش کردن است. ورزش منظم اثرات نسبتا مثبت سریعی را روی کاهش وزن و تقویت ماهیچه ها داشته و حس خوب انجام کاری مثبت برای خودتان را در شما ایجاد می کند.


با کمک ابزارهای بالا، موفقیت شغلی و شخصی خود را بیابید. این یک حقیقت است که وقتی دید مثبتی نسبت به جهان داشته باشی، چیزهای بیشتری نصیب تو می شود.

منبع http://www.success.com
 

 

  انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 5535

برچسب های مهم

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد اسفندمـاه ۱۴۰۲✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و تست ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

دانلود درسنامه قلب نعمتی پور

دانلود درسنامه قلب نعمتی پور

  مشخصات نام کامل کتاب درسنامه: بیماری های قلب و عروق توضیحات بیشتر: از سری منابع اصلی دستیاری و...  حاوی 36 فصل مولف: دکتر ابراهیم نعمتی پور و با همکاری اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور تعداد صفحات: 614 فرمت: PDF پی دی اف زبان: فارسی کیفیت: بسیار عالی سال ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما