تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2199
  • بازدید دیروز : 2303
  • بازدید کل : 10428884

دانلود كتاب اعدام مارك آنسل


دانلود كتاب اعدام مارك آنسل

گزارش سازمان ملل متحد درباره ی اعدام

كتابي در رابطه با مجازات اعدام در كشور هاي اروپايي كه در سال هاي مياني قرن بيستم توسط حقوقداني به نام مارك انسل جمع اوري و گرد اوري شده است كه به صورت بسيار مفيد و جامع گزارشي را به سازمان ملل تقديم كرده است.
گزارشی درباره ی مجازات اعدام در کشورهای اروپایی که توسط مارک آنسل مستشار دیوان کشور فرانسه و مدیر بخش جزائی موسسه ی حقوق تطبیقی پاریس، تهیه و تنظیم شده و در سال 1962 منتشر شده است.

در ۲۰ نوامبر ۱۹۵۹ مجمع عمومی سازمان ملل، در چهاردهمین دوره کاری خود، به موجب تصمیم ۱۳۹۶ به شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ماموریت داد، تا درباره اعدام و قوانین مربوط به آن و طرز عمل مطالعه کند. نتایج و آثار ابقا و الغای مجازات اعدام را در زمینه جرم شناسی بررسی کند. مارک آنسل مستشار دیوان کشور فرانسه و مدیر بخش حقوق تطبیقی پاریس، گزارشی را درباره مجازات اعدام مطرح کرد که بعدها در سال ۱۹۶۲ منتشر شد. وی با ارائه ارقام و آمار نتیجه می‏گیرد که «تمایل جامعه جهانی به سمت الغای مجازات اعدام و جایگزین ساختن آن به وسیله زندان و اقدامات تامینی و تربیتی است». این کتاب گزارشی درباره ی مجازات اعدام در کشورهای اروپایی است که توسط مارک آنسل مستشار دیوان کشور فرانسه و مدیر بخش جزائی موسسه ی حقوق تطبیقی پاریس، تهیه و تنظیم شده و در سال ۱۹۶۲ منتشر شده است.

مطالب کتاب زاده ی اندیشه یک نفر نیست ،صدها کارشناس فن در سراسر جهان معلومات نخستین را،که اساس کار مولف بوده،گرداورده اند.در اوایل کتاب،مطالب بیشتر فنی است،اما در بخش مطالعات جامعه شناسی نکاتی مطرح می شود که جویای مسائل اجتماعی را هرچند به مسائل حقوقی بی علاقه باشد ،راضی کند....

بزرگترين سايت محصولات دانلودي با پايينترين قيمت و بالاترين كيفيت و تضمين محصولات و پشتيباني 24 ساعته

 

براي موفقيت در كار و زندگي به ما بپيونديد

کانال قدرت پرواز

در صورت داشتن هر گونه سوال -انتقاد و پیشنهاد با ادمین این کانال در ارتباط باشید

-------

توجه:برخي از بانك ها مانند بانك ملي از تراكنش هاي مالي كمتر از 5000 هزارتومان پشتيباني نمي كنند براي حل اين مشكل مي توانيد از دو روش زير استفاده نماييد :

1.خريد خود را با حسابي غير از حساب بانك ملي انجام دهيد.
2.مبلغ را به صورت كارت به كارت به شماره ي كارت 6037694044665101 به نام غلامرضا جعفري نزد بانك سپه واريز نموده سپس از طريق ايميل ketab4u313@gmail.com يا شماره ي تلگرام 09142113398 اعلام فرموده تا فايل را در كمتر از دو ساعت دريافت نماييد.


مبلغ واقعی 17,640 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,820 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما