تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1500
  • بازدید دیروز : 1795
  • بازدید کل : 10425882

دانلود نسخه ی کامل درسنامه زبان ارشد پزشکی لزگی (تخفیف ویژه به مدت محدود)


دانلود نسخه ی کامل درسنامه زبان ارشد پزشکی لزگی (تخفیف ویژه به مدت محدود)

نسخه ی کامل درسنامه زبان ارشد پزشکی لزگی

تخفیف ویژه ی 50% به مدت محدود

با تغییرات نهایی سال 97

مقدمه مولف:

مجموعه حاضر اثری است که در برگیرنده تلاش پنج ساله نگارنده جهت گردآوری، شناخت و تبیین سئوالاتی است که در چند سنه اخیر طی آزمونهای ورودی کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی عنوان گردیده و در طول این مدت دغدغه اصلی وی یافتن راه حلی جهت هدایت داوطلبانی است که طی دوره کارشناسی خود به ندرت با روش پاسخگویی به چنین سئوالاتی آشنا گردیده اند.

تمرکز این مقال بر تحلیل و تبیین سئوالاتی است که از سنة 80 (و بالاخص از سنة 82) از سوی وزارت بهداشت جهت داوطلبان مطرح شده است و تفحص نگارنده بر جزئیات آن برای وی مبین این مطلب بوده که سئوالات مطرح شده بر گرفته از متون مربوط به حوزه علوم پزشکی است که عمدتاً در کتب تافل PBT موجود در بازار و حتی کمیاب آورده شده است و بر خلاف ظن اکثر داوطلبان تازه کار از کتب معرفی شده از سوی وزارت بهداشت در دفترچه آزمون نمی باشد چرا که به بیان دفترچه مذکور مطالعه کتابهای یادشده در آن می تواند به آشنایی داوطلبان با نمونه سئوالات کمک کند و نه بیشتر.

این کتاب، که مطابق نمونه سئوالات آزمون وزارت بهداشت تکیه بر مهارتهای لغات و خواندن و درک مطلب دارد، مشتمل بر یازده بخش است که هر بخش شامل یک مهارت خواندن و درک مطلب، یک مهارت لغات و نیز مروری بر نمونه سئوالات سنوات گذشته است. برای توضیحات مربوط به مهارتهای درک مطلب و لغات هر بخش، نمونه سئوالات سنوات گذشته وزارت بهداشت بصورت طبقه بندی شده آورده شده و با تکیه بر اصول استاندارد تافل به زبان فارسی توضیح داده شده اند. نمونه سئوالات سنوات گذشته در انتهای هر بخش نیز مؤید ممارست بیشتر و میزان پیشرفت شما پس از فراگیری هر مهارت خواهد بود. توجه داشته باشید که حجم و پیچیدگی سئوالات از کم به زیاد در بخش های اولیه تا آخرین بخشها با این هدف تنظیم شده اند که تمام داوطلبان در هر سطحی که باشند بتوانند حداکثر استفاده خود را از این کتاب ببرند و فشار زیادی را در فراگیری مطالب متحمل نشوند. پس از بخش یازدهم نیز سئوالات سنوات 82 الی 87 بهمراه پاسخ تشریحی آنها آورده شده که می تواند معیار خوبی برای سنجش داوطلبان چه قبل از شروع مطالعه مهارتها و چه پس از اشراف یافتن به مهارتها باشد. همچنین در انتها، برای ممارست بیشتر و اشراف کامل، گزیده ای از قسمتهای خواندن و درک مطلبِ کتب مختلف تافل آورده شده است که جزو منابع در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر نشده ولی همواره مد نظر طراحان سئوال این آزمون بوده اند و از طرفی در بازار کتاب نایاب هستند.


مبلغ واقعی 38,520 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,260 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1315

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما