تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 356
  • بازدید دیروز : 2243
  • بازدید کل : 10464708

دانلود پکیج پسورد لیست های پریویت و گلد کرک VPS مخصوص


دانلود پکیج پسورد لیست های پریویت و گلد کرک VPS مخصوص

توجه : دانلود پکیچ پسورد لیست های پریویت و گلد کرک vps فقط با چند کلیک در کمتر از یک دقیقه با بروزترین تغییرات ارزش این بسته بالاتر از 300000 هزار تومان می باشد که در اینجا به قیمت بسیار ارزان و در حد رایگان در اختیار علاقه مندان قرار داده می شود و برای مدت محدودی با تخفیف ویژه برای فروش میزاریم .

توضیحاتی در رابطه با vps :

 

تعریف vps :

Virtual Private Server یا VPS که به فارسی به سرور مجازی ترجمه می شود را می توان یک هاست با امکان دسترسی به root و نصب نرم‌افزارهای سیستمی دانست . در واقع یک سرور مجازی ، یک سرور اصلی و فیزیکی می باشد که با استفاده از سخت افزار ها و نرم افزار های قدرتمند ، قابلیت آن را پیدا کرده است که به چند VPS با ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری یکسان یا حتی متفاوت تبدیل شود.

بنابر تعریف فوق ، این استنباط می شود که هر سرور مجازی می تواند از منابع سرور اصلی به دلخواه کاربر، بدون در نظر گرفتن سایر VPS ها استفاده کند .

مزایای سرویس سرور مجازی چیست؟

  • سرور مجازی مقرون به صرفه است: سرور مجازی تمام امکانات سرور اختصاصی را دارا می باشد به همین دلیل مناسب شرایطی می باشد که نیاز به سرور وجود دارد اما به دلیل هزینه های بالای سرور اختصاصی نمیتوان از آن بهره برد.
  • پهنای باند بالا
  • انعطاف پذیری در ارتقا سرور مجازی
  • امکان استفاده از ظرفیت های خالی سرور اصلی

مزایای سرور مجازی (VPS) نسبت به سرور اختصاصی:

 

هزینه:در واقع شما همه قابلیتهای یک سرور اختصاصی را با کسری از هزینه های آن خواهید داشت.

قابلیت اطمینان:سازوکار تهیه نسخه پشتیبان به صورت لحظه ای امنیت داده های سرور مجازی را تضمین می کند.

مدیریت پذیری:ابزارهای تعبیه شده درXen(مجازی‌سازی مورد استفاده در ایران‌سرور) نصب برنامه ها و تغییر و به روزرسانی آنها را فورا انجام می دهند.

استفاده از ظرفیتهای خالی:هر سرور مجازی قادر است تا در صورت خالی بودن ظرفیتهای سیستم و عدم استفاده از آن بوسیله سرور مجازی دیگر در صورت نیاز، از همه آن استفاده کند.

انعطاف پذیری:ارتقاءمنابع اختصاص یافته برای یک سرورمجازی، در صورت نیاز به منابع بیشتر به راحتی و بدون نیاز به جابجای اطلاعات و اختلال بلندمدت در سرویس قابل انجام است.

ایمیل سرور کاملاً اختصاصی:شما با داشتنVPSبه ایمیل سرور خود که که فقط مخصوص دامنه شما است و ایمیل‌های دامنه شما را مدیریت میکند دسترسی دارید و این به شما کنترل، کارایی و امنیت بیشتری خواهد داد.

پهنای باند بالا:در هاست‌های اشتراکی اگر قصد دارید ترافیک بیشتری برای وبسایت خود در اختیار داشته باشید باید برای آن بهای بیشتری بپردازید و مدیران سایت‌های پربازدید دائما با نگرانی تمام شدن پهنای باند و افزایش هزینه‌ها روبرو هستند. سرورهای مجازی پهنای باند بالایی را برای شما فراهم میکند و نگرانی‌های شما را برطرف می‌نمایند. اگر سایت شما در وبسایت‌های بزرگ اشتراک گذاری پر بازدید لینک شود و سایت شما بر روی یک هاست اشتراکی میزبانی می‌شود حتما با مشکل مواجه خواهید شد و پهنای باند شما به سرعت مصرف میشود و سایت ممکن است از دسترس خارج گردد. اما در میزبانی‌های سرور مجازی (VPS) با در نظر گرفته شدن حافظه رزرو شده برای مواقع مورد نیاز و استفاده‌ غیر قابل پیش‌بینی در مواقع بحرانی مانند مواقعی که ترافیک سایت بسیار بالاست این نگرانی بر طرف خواهد شد.

سرور مجازی اختصاصی (VPS) برای چه کسانی میتواند مفید باشد؟

 

سرور اختصاصی مجازی (VPS) برای صاحبان وبسایت‌هایی که به منابع سیستمی بیشتر و قابل اطمینان‌تر نیاز دارند و یا به ترافیک بیشتری احتیاج دارند و قصد دارند تا سایت و یا کسب و کار خود را گسترش داده و به تجارت الکترونیک بپردازند انتخابی ایده آل است.VPSبا در اختیار گذاشتن قابلیت استفاده از سیستم عامل‌های مجزا و مستقل و شخصی سازی‌ها میتواند برای صاحبان کسب و کار امنیت بالاتری به ارمغان بیاورد.

این مجموعه شاید ارزشی حدود 100 هزار تومان را به راحتی داشته باشد

ارائه این مجموعه به این صورت کم نظیر و شاید حتی می توان گفت بی نظیر بوده است

جمع آوری این مجموعه پسورد لیست ، حاصل زحمت چند ماهه است

دانلود پکیچ لیست پسورد های vps به صورت یکجا


مبلغ واقعی 93,600 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 46,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1341

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما