تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 844
  • بازدید دیروز : 2303
  • بازدید کل : 10427529

دانلود قالب آلاسکا Alaska – قالب وردپرس هاستینگ اُرجینال


دانلود قالب آلاسکا Alaska – قالب وردپرس هاستینگ اُرجینال

با سلام و وقت بخیر خدمت همراهان عزیز سایت فیکت ( فایل مارکت ) در این بخش با معرفی قالب آلاسکا Alaska – قالب وردپرس هاستینگ اُرجینال همراه شما هستیم .


توضیحات مربوط به این پوسته در ادامه ی مطلب آمده است .

 

 

*تضمین کم ترین قیمت در سراسر اینترنت ، تمامی محصولات سایت فیکت با کمترین قیمت در دسترس همگان قرار میگیرد.

 

 

این پوسته را در فیکت با کمترین قیمت و بهترین کیفیت دریافت نمایید . این پوسته ها فارسی شده و راست چین می باشند . برای مشاهده ی سایر قالب ها نیز می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :

مشاهده ی سایر قالب های وردپرسی


انواع قالب های خبری ، شرکتی ، ورزشی ، آشپزی ، اداری ، حسابداری ، فروش فایل های مجازی ، فروش فایل های فیزیکی ، سایت های کاربر محور ، تفریحی ، آموزشی ، شخصی و ….. را در این بخش از سایتمشاهده نمایید :

برای مشاهده ی تمامی قالب های موجود در فیکت روی همین متن کلیک نمایید

همچنین برای مشاهده و خرید پلاگین های پیشرفته و پولی با پایینترین قیمت روی همین متن کلیک نمایید.

 

معرفی و دانلود قالب آلاسکا Alaska – قالب وردپرس هاستینگ اُرجینال :

 

در بخش قالب های وردپرس فروشی سایت قالب وردپرس برای هاست رو براتون آماده کردم یک قالب وردپرس حرفه ای هاستینگ و مناسب برای سایت های شرکتی و تجاری اسم این قالب وردپرس Alaska ( آلاسکا ) می باشد کاملا حرفه ای , شکیل و چند منظوره ( چند منظوره یعنی می توان از این قالب برای زمینه های مختلف استفاده کرد Alaska قالب وردپرسی هست که می توان ازش برای سایت هایی نظیر فروش هاست / سایت شرکتی و تجاری / سایت وردپرس فروشگاهی / سایت وردپرس شخصی / فروش دامنه / فروشگاه حرفه ای برای شرکت های بزرگ و … ) در ادامه توضیحات بیشتری درباره آلاسکا خواهم گفت تا شما هم مثل من مجذوب این قالب حرفه ای وردپرس بشوید .

قالب وردپرس برای هاست Alaska بهترین و شکیل ترین قالب در نوع خود

اگر می خواهید یک سایت متفاوت با زقیبان خودتون داشته باشید سایت بیگ تم یکی از بی نظیرترین قالب های وردپرس رو به شما معرفی می کنه توضیحات قالب را مطالعه کنید و پیش نمایش آنلاین آن را ببینید.

کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا برای دستگاههای مختلف

قالب وردپرس Alaska با طراحی شکیل و جذاب از تکنولوزی جدید دنیای وب بر گرفته شده , یک از ویژگی های Alaska ریسپانسیو و واکنشگرا بودن ان است که کاربران و بازدید کنندگان سایت شما با دستگاههای پیشرفته ای که امروزه در دسترس می باشد می تواند از سایت شما بازدید کنند از قبلی دستگاههای موبایل , تبلت ها , انواع لپ تاپ ها و کامپیوتر های رومیزی.

کنترل پنل تنظیمات قالب کاملا فارسی و راستچین

بخش پنل تنظیمات قالب کاملا فارسی سازی و راستچین می باشد که مشکلی در بخش تنظیمات نخواهید داشت ترجمه کالا شفاف و دقیق ترجمه شده و برگرفته شده از مترجم های آنلاین نمی باشد , امروزه کلیه قالب های وردپرس وردپرس حرفه ای دارای کنترل پنل تنظیمات می باشند که سبب حرفه ای تر شدن قالب میشه با استفاده از پنل تنظیمات قالب می توان قسمت های مختلف قالب رو کنترل کرد و به دلخواه استایل ها / رنگ ها / لوگو / نحوه چیدمان و همه موراد قالب رو تنظیم کرد و نیازی به تغییرات کدنویسی نمی باشد.

بی نهایت رنگ بندی

یک دیگر از ویژگی های قالب وردپرس Alaska رنگبندی نامحدود آن است شما می توانید به سلیقه خودتون سایت رو به زنگ و لعاب دلخواه خودتون در بیارید , قانون رنگ ها در دنیای وب بسیار مهم می باشد که برای زمینه های مختلف هم باید از رنگ های مختلف استفاده کرد شما این امکان رو دارید که به راحتی سایتتون رو رنگبندی کنید.

پشتیبانی از افزونه صفحه ساز وردپرس Visual Composer Drag and Drop به صورت کشیدن و رها کردن

قالب وردپرس Alaska دارای ویژگی فوق العاده ی دیگری نیز می باشد که از افزنه صفحه ساز ویژوال کامپوسر پشتیبانی می کنه این افزونه به صورت جدا ۲۸ دلار می باشد که همراه قالب Alaska در اخیار شما قرار میگیره. با استفاده از این افزونه وردپرس شما قادر خواهید بود در محیطی گرافیکی اقدام به ایجاد برگه و ویرایش برگه کنید , با این افزونه شما یم توانید بی نهایت برگه ایجاد کنید با طرح های و شکل های متفاوت و همچین خود افزونه دارای طرح های از پیش تعریف شده نیز می باشد که می توان از آنها نیز استفاده کرد.

پشتیبانی از افزونه اسلایدر وردپرس Revolution Slider با قیمت ۱۸ دلار

برای ایجاد اسلایدر در قالب وردپرس چند منظوره Alaska از افزونه روولیشن اسلایدر استفاده شده اگر با این افزونه آشنا باشید حتما با ویرگی های بی نظیرش آشنا هستید , دارای قابلیت های بی نهایت و فوق العاده , ایجاد نی بهایت اسلاید حرفه ای با طرح های متفاوت , قابلیت قرار دادن لایه ها روی اسلایدر برای اجرای انمیشن , افکت های فوق العاده شیک و جذاب . در حال حاظر کلیه قالب های وردپرس تم فارست از این افزونه برای ایجاد اسلایدر استفاده می کنن و این افزونه اسلایدر وردپرس به عنوان بهترین و حرفه ای ترین افزونه ساخت اسلایدر در وردپرس شناخته شده. قیمن افزونه به صورت جدا ۱۸ دلار می باشد اما شما با خرید قالب وردپرس Alaska به رایگان در کنار قالب افزونه را در اختیار دارید.

پشتیبانی از سیستم تیکت پشتیبانی whmcs

این سیستم یک سیستم کد نویسی جدا هست که برای کارهای پشتیبانی و فروش استفاده میشه طراح قالب وردپرس Alaska SEO WHMCS این سیستم رو به صورت حرفه ای داخل قالب جا داده و در بخش مدیریت وردپرس شما می تونید از سیستم برای عضو گیری در وردپرس و پشتیبانی مخاطب خود استفاده کنید حتی بیشتر برای کار های فروش هاستینگ مناسب می باشد که می تونن برای فروش و پشتیبانی از این سیستم استفاده کنن. واقعا قالب Alaska بی نظیره … کافیست سیستم whmcs رو به صورت جدا نصب کنید و سپس آدرسش رو در بخش تنظیمات قالب وردپرس Alaska بخش تنظیمات whmcs وارد کنید در این صورت وردپرس شما به سیستم تیکت پشتیبانی فروش whmcs وصل میشه.

پشتیبانی از ۴۰ نوع شورتکد حرفه ای برای استفاده در طراحی صفحات

شورت کدها کدهای کوتاهی هستن که به شما کمک می کنن در طراحی صفحات به راحتی بتونید با این کدهای کوتاه موارد دلخواهی را به صفحات سایت خود اضافه کنید و نیازی به تغییرات در کدهای قالب نخواهید داشت برخی از این شورت کدها شامل شورت کد جدوال قیمت برای ایجاد انواع جدول قیمت , بخش سوالات متداول به صورت بازشو , انداختن حروف , فونت های مختلف , آیکون های زیبا برای استفاده در قسمت های مختلف , بخش تیم ما در صفحه معرفی کارمندان , شمارشگر اعداد , ایجاد انواع ستون ها , بخش اطلاع رسانی با کادر های رنگارنگ , دکمه های رنگا رنگ برای جذاب تر شدن , ایجاد تب و زبانه های مختلف , ایجاد باکس های مختوایی , افزودن لین کهای شبکه های اجتما عی و بسیاری دیگر که بسیار کاربردی هستن و نیاز سایت شما تا حد ممکن بر طرف خواهد کرد.

قالب کاملا بهینه سازی شده و سئو شده

امروزه در دنیای وب و تجارت اینترنتی بهینه بودن و سئو بود سایت یکی از مهم ترین موارد محصوب میشه چرا که با سئو بودن سایت شما در رتبه های بالای موتور جست و جو قرار میگیرد و اکنون حدود ۸۵ الی ۹۰ درصد بازدید کنندگان سایت از طریق موتور جست و جو به سایت دسترسی پیدا می کنن , قالب وردپرس Alaska با طراحی کاملا بهینه و استاندارد و رعایت اصول سئو کاملا از این نظر نیاز سایت شما رو برطرف می کنه با این قالب وردپرس چند منظوره حرفه ای با رقیبانتان متفاوت و با فاصله زیادی پیشی بگیرید.

پشتیبانی از مگا منو و تصویر در زمینه مگا منو

مگا منو به منوهای عریضی گفته میشه که به صورت آبشاری در چند ستون نمایش داده میشه قالب وردپرس شرکتی Alaska دارای مگا منوی حرف های می باشد که می توانید همه خدمات و سوریس های سایت خود را به راحتی در منو ی بالای سایت به نمایش بزارید حتی برای زیبا تر شدن سایت قادر خواهید بود در منو تصویر هم قرار بدید که یکی از عوامل کاربر پسند شدن به شمار میاد.

قابلیت قرار دادن تصویر پارالاکس و ویدیو در زمینه بخش های مختلف سایت Parallax Image, Video Background

یکی دیگر از قابلیت های خوب و شکیل قالب وردپرس هاستینگ قابلیت قرار دادن تصویر به صورت پارالاکس و ویدیو در زمینه می باشد این مورد سبب زیبایی سایت شما میشه که یکی از جدیدترین تکنولوژی های دنیای وب هست این مورد رو در پیشنمایش آنلاین می توانید مشاهده کنید قطعا شیفته ویژگی های این قالب خواهید شد.

دارای پست فرمت نمونه کار به صورت مختلف

اگر فعالیت وب سایت شما به صورتی هست که می خواید نمونه کارهای انجام شده خود را به نمایش بزاید مثلا سایت هایی که کار طراحی قالب وردپرس یا فروش قالب وردپرس دارن یا سایت های که کلا در زمینه طراحی فعالیت دارن مثل گرافیک بنر , لوگو , فلش , psd , کارهای تجاری انجام شده و … قالب Alaska ی چند منظوره وردپرس این قابلیت رو داره تا شما بتونید در بخشی جدا و متفاوت نمونه کارهای انجام شده را وارد کنید.

درای ۳ نوع جدول قیمت زیبا و حرفه ای

شما می توانید موارد مربوط به اعلام قسمت محصولات و سرویس های خود از جدول های قسمت قالب وردپرس تجاری Alaska بهره ببرید با سه نوع طرح زیبا و حرفه ای که با طرح های مختلف می باشد اقدام به وارد کردن قیمت کنید.

پشتیبانی از افزونه فروشگاه ساز حرفه ای وردپرس وکامرس

قالب وردپرس فروشگاهی Alaska هم می توان این قالب رو صدا کرد چرا که از قدرتمند ترین و بهترین افزونه فروشگاه ساز ووکامرس پشتیبانی می کنه و به راحتی می توان یک سایت فروشگاهی هم راه اندازی کرد یا در کنار سایت شرکتی و تجاری یک فروشگاه حرفه ای هم داشته باشیم. درباره ووکامرس می توان مطالب آموزش ووکامرس رو دنبال کنید.

پشتیبانی از فونت آیکون های زیبا و شکیل برای کاربر پسند شدن سایت

یکی دیگر از ویزگی های قالب پشتیبانی از فونت ایکون می باشد که بسیار جذاب و گرافیکی هستن و سایت را به صورت ۱۰۰ درصد کاربر پسند می کنه از هر نظر از این فونت ایکون ها می توان در کلیه قسمت های سایت استفاده کرد در کنار منو ها صفحات نوشته و … حتی دارای حجم بسیار پایینی هستن که مشکلی در لود سایت پیش نخواهد آمد.

پشتیبانی از افزونه مترجم سایت وردپرس wpml برای چند زبانه کردن سایت

اگر نیاز دارید تا سایت خود را به چندین زبان دنیا ایجاد کنید , قالب وردپرس حرفه ای Alaska از افزونه چند زبانه کردن سایت وردپرس wpml پشتیبانی می کنه این افزونه بهترین افزونه مترجم سایت هست از اولین روز طراحی تا به حال و اکنون روی کلیه قالب های وردپرس استفاده می شود افزونه ای کاملا حرفه ای و کاملا دقیق برای چند زبانه کردن سایت.

نصب دمو و درون ریزی محتوا پیشنمایش

با استفاده از فایل هایی که ما همراه قالب ارائه می کنیم شما می توانید محتوای پیشنمایش قالب رو پیاده سازی کنید و فقط در چند لحظه که بعدش فقط کار ویرایش رو انجام بدید . بهترین روش برای صرفه جویی وقت.

قالب وردپرس هاستینگ Alaska فارسی

آلاسکا یک قالب وردپرس هاستینگ زیبا و حرفه ای برای سایت های وردپرس هست.قالب وردپرس alaska در سال 2016 لقب برترین قالب هاستینگ وردپرس در دنیا را به خود گرفت و این لقب بی دلیل هم نیست! قالب alaska از افزونه WHMCS-Bridge برای اتصال وردپرس به whmcs استفاده می کند. یعنی کاربران سایت اصلی شما با سیستم مدیریت هاستینگ whmcs بصورت مستقیم در ارتباط خواهند بود و این یعنی یک قالب کامل برای راه اندازی یک سایت هاستینگ با وردپرس!

در مرحله اول برای انتخاب قالب باید نبست به موضوع و عملکردمون قالب را انتخاب کرد. اگر کار شما خرید و فروش هاست و سرور است پس صد در صد باید قالب آلاسکا را انتخاب کنید. دلیل دارم برای حرفم! قالب آلاسکا برترین قالب هاستینگ وردپرس در دنیا معرفی شده است. بهترنی قالب در طراحی سایت های هاستینگ در ودرپرس است.

قالب alaska امکاناتی که یک سایت فروش هاستینگ و دامنه باید داشته باشد را داراست. از قبیل سیستم whmcs (محبوب و قدرتمند ترین سیستم مدیریت هاستینگ)، حتما براتون سوال پیش میاد سیستم whmcs دیگه چیست؟! افزادی که فروش هاستینگ و دامنه دارند به خوبی با این سیستم آشنا هستند. یک اسکریپت برای مدیریت هاستینگ قدرتمند است که با این سیستم میتوان عوامل و ماژول های بسیاری را به وب سایت هاستینگ خود افزود و یک سیستم پشتیبانی آنلاین قدرتمند و کاربردی نیز به حساب می آید.

با افزونه WHMCS-Bridge میتوان به این سیستم متصل شد و کاربران توسط این سیستم بصورت مستقیم با مدیران ارتباط برقرار کنند. قالب آلاسکا علاوه بر این، امکانات بی شماری اعم از بخش تماس با ما متفاوت، 63 فونت فارسی، جدول قیمت گذاری پلن های هاست، نمایش نمونه کارها، قابلیت جستجوی دامنه و موارد دیگر را دارد.

این قالب سه امکان عالی دارد که با آنها میتوان اسلایدر زیبا و شگفت انگیزی را در سایت خود به نمایش گذاشت و تصاویر دلخواه خود را در روولوشن اسلایدر محبوب و پیشرفته نمایش داد. سپس با افزونه ویژوال کامپوزر وب سایت خود را بدون نیاز به ابطال وقت و کدنویسی خیلی راحت و ساده با افزودن و حذف المنتهای دلخواه خود سفارش سازی و طراحی کنید.

و در ادامه با افزونه مگامنو حرفه ای و محبوب، منوی سفارشی دلخواه خود را ایجاد کنید. با این سه روند، ظاهری جذاب به سایت خود میدهید و بازدید کنندگان را مجذوب خود کرده و کار را برایشان آسان میکنید، چطوری؟! کاربران با مگامنو میتونند با تمام قابلیت های وب سایت شما آشنا شده و دسترسی سریع به هر کدام را داشته باشند. به طور کلی همه چیز جلو دید کاربر است. این قالب توسط تیم میهن وردپرس فارسی و راست‌چین شده است و دارای فونت ایران سنس می‌باشد.

بعد از موارد بالا یک قالب باید چه امکانات دیگه ای داشته باشد؟ درسته! رسپانسیو بودن و بهینه سازی موتورهای جستجو عوامل مهمی هستند. خوشبختانه این قالب همگی را داراست. پس به طور کلی، با قالب آلاسکا میتوان یک سایت فروش هاستینگ پیشرفته با سئوی قوی و کاملا رسپانسیو و ظاهری زیبا داشت. سایر امکانات قالب در ذیل ذکر شده است!

قالب هاستینگ وردپرس آلاسکا چه امکاناتی دارد؟

  • طراحی کاملا رسپانسیو و رتینا
  • همراه با ویژوال کامپوزر
  • همراه با روولوشن اسلایدر حرفه ای
  • قابلیت درج ویدیو به عنوان پس زمینه سایت
  • دارای 8 مدل صفحه اصلی با دمو های متفاوت
  • مگا منو حرفه ای
  • پنل مدیریت قوی و فارسی
  • دارای 63 فونت فارسی
  • قابلیت افزودن گوگل آنالیتیکس به راحتی از پنل مدیریت
  • قابلیت جستجوی دامنه
  • جدول قیمت پلن های هاستینگ
  • بخش نمونه کارها برای مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت شما
  • بخش تماس با ما بصورت کامل
  • بخش درباره ما
  • معرفی تیم


مبلغ واقعی 72,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 36,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما