تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 855
  • بازدید دیروز : 2751
  • بازدید کل : 10470478

آموزش نرم افزار تحلیل تکنیکال MetaTrader


آموزش نرم افزار تحلیل تکنیکال MetaTrader

نام : آموزش نرم افزار تحلیل تکنیکال MetaTrader

تعداد صفحات : 50 صفحه

فرمت فایل : پی دی اف PDF


فهرست مطالب :

عنوان صفحه

پیش گفتار

فصل اول : نصب و راه اندازي نرم افزار MetaTrader

فصل دوم : نحوه شروع کار با MetaTrader

فصل سوم : منوها

فصل چهارم : پنجره هاي شناور

فصل پنجم : نحوه نصب 50 Expert و Indicator ها

فهرست منابع


پیش گفتار :

 

بازارفارکس ( Forex ) چيست؟

بزرگترین و کاراترین و پویاترین بازار مالی در جهان با گردش مالی روزانه 1,6 تریليون دلار است (30 برابر حجم معاملات روزانه بازار سهام و اوراق قرضه و خزانه داري امریكا ).

فارکس خرید یک ارز و فروش ارز دیگر در یک بازار Over The Counter (بازاري که مكان فيزیكی ندارد ) می باشد که ارزها به صورت جفتی معامله می شوند . حجم عظيمی ازاین معاملات ارزي به جاي نقل و انتقال واقعی ارز ، ازطریق بدهكا ر و بستانكار کردن حساب هاي بانكی انجام می شود . با توجه به اینكه همه ملل ب ه سوي جهانیسازي اقتصاد پيش می روند و همه فعاليت هاي اقتصادي نهایتا باید به پول برگردانده شوند فعاليت این بازار ادامه خواهد یافت و هرگز متوقف نمی شود.

تاریخچه

 

پس از جنگ جهانی دوم دولت ها جهت بازسازي اقتصادي کشورهاي مطبوعشان تصميم گرفتند تا با ثابت نگه داشتن قيمت ارزها نسبت به دلار آمریكا با آرامش و آسودگی خيال به تحكيم مبادلات تجاري بين خود بپردازند، اما این مورد تا سال 1971 بيشتر دوام نداشت و پس از آن بنابر شرایط خاص جهان قرار بر این شد که ارزها بتوانند به آزادي در قبال یكدیگر مبادله شوند و قيمت یک ارز با توجه به عرضه و تقاضاي بازار تعيين شود نه بواسطه سياست دولتها.

پس از آن بانک ها که به لحاظ ماهيت بانكی خود هميشه درگير جریان ارزهاي خارجی بودند به فكر مدیریت منابع ارزي خود افتادند و به همين جهت یک جریان بين بانكی را به وجود آوردند تا بواسطه آن بتوانند ارزهایی را که فكر می کردند در آینده ارزش بيشتري خواهند داشت را تهيه و آنهایی را که فكر می کردند ارزش خود را از دست خواهند داد بواسطه این جریان بفروشند لذا به خاطر اینكه هر بانكی استرات ژي خاص خود را دنبال می کرد جریانی بنام جریان تبادل ارزهاي خارجی ایجاد گردید .بازار فارکس مكان مرکزی سازمان یافته ای ندارد، در این بازار معاملات ارزی از طریق کامپیوتر و تلفن از نقاط مختلف این کره خاکي انجام ميشود .

بخش عظيمی از معاملات ارزي در بازار فارکس م ربوط به خرید و فروش نقدي و لحظهاي ارز می باشد . این تبادلات ارزي بين دلار آمریكا و چهار ارز اصلی که عبارتند از پوند انگليس،یورو اروپا، فرانک سوئيس و ین ژاپن صورت می گيرد .این چهار ارز در مقابل دلار خرید و فروش میشوند. منحني هاي عرضه و تقاضاي ارز يك كشور در طول زمان جا به جا مي شود و همين انتقال باعث بروز تغييرات دائمي نرخ ارز خواهد شد . اين جا به جايي ممكن است براثر تغيير سليقه مردم نسبت به توليدات داخلي و خارجي -رشد متفاوت اقتصادي - تفاوت نرخ هاي تورم در كشورهاي مختلف - تغيير در نرخهاي بهره - تغيير در انتظارات – مداخلات بانك مركزي جهت انجام سياست هاي پولي و ... به وجود آيد.

برعكس بازارهاي سهام كه مكان فيزيكي مشخصي دارند معاملات در بازار جهاني ارز در مكان خاصي متمركز نشده است . بازار فاركس يك بازار بين بانكي م ي باشد كه در حقيقت معاملات بين طرفين از طريق تلفن يا شبكه الكترونيكي هدايت و كنترل مي شود. البته شبكه سوئيفت توسط بان ك ها مورد استفاده قرار م ي گيرد . در واقع زبان مشترك بانكداري بين المللي شبكه سوئيفت مي باشد.بازار فاركس يك بازار بين بانكي ناميده مي شود به اين دليل كه بازيگر كهنه اين بازار ، بانك ها اعم از (تجاري- مركزي و سرمايه گذاري ) بوده اند . اما در حال حاضر بازيگران اين بازار علاوه بر بانك ها شركت هاي چند مليتي - تاجران - شركت هاي بيمه - شركت هاي صادرات و واردات - صندوقهاي بازنشستگي- سفته بازان- كارگزاران و اشخاص حقيقي هستند.

اين بازار 24 ساعته بوده كه با بازگشايي هر يك از مراكز مالي در جهان شروع به فعاليت مي كند به طوري كه معاملات ارزي در طول شبانه روز تنها با يك تلفن يا با استفاده ازشبكه اينترنت امكان پذير است.

بنابراين بر خلاف ساير بازارهاي مالي جهان معامله گران بازارمي توانند 24 ساعته از هرگونه حوادث سياسي- اقتصادي و اجتماعي كه باعث نوسان در اين بازار مي شود استفاده كنند.

مزاياي زيادي براي تجارت ارز خارجي لحظه اي است كه درست مغاير با تجارت سهام ها و فيوچرها است .

ادامه در کتاب


آموزش نرم افزار تحلیل تکنیکال MetaTrader

برای مشاهده ی سایر فایل های مرتبط با آموزش بورس و سهام بر روی همین متن کلیک نمایید.

برای مشاهده ی مطالب رایگان در زمینه ی بورس و سهام بر روی این متن کلیک نمایید.


دریافت فایل بلافاصله پس از پرداخت

تخفیف ویژه به مدت محدود

با 50% تخفیف ویژه


 

مشاوره و آموزش حرفه ای کسب درآمد در بورس به همراه سیگنال های ویژه با بالاترین بازدهی ها

برای ارتباط بیشتر با شماره ی 09142113398 در تماس باشید

تضمین حفظ و افزایش سرمایه ی شما در بازار بورس تهران


نایاب ترین و بهترین کتب بورسی را در فیکت بیابید


مبلغ واقعی 85,032 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 42,516 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 852

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما