تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1045
  • بازدید دیروز : 1795
  • بازدید کل : 10425427

دانلود رایگان کتاب روانشناسی ثروت


دانلود رایگان کتاب روانشناسی ثروت

دانلود رایگان کتاب روانشناسی ثروت

روانشناسی ثروت چیست ؟ راههای ثروتمند شدن از نگاه شما چگونه است ؟ بزرگترین راز ثروت (جذب ثروت) شما در زندگی کنونی چیست ؟

اخطار:

اگر به درویش مسلکی اعتقاد دارید و فکر میکنید هر کس پولدار است دزد است، این کتاب (روانشناسی ثروت) را نخوانید. ممکن است به اعتقادات تان توهین شود!

اگر هر راهی رفته‌اید جواب نگرفته اید، این کتاب تحولی بزرگ در زندگی مالی تان خواهد بود .
برای مطالعه این کتاب از شما متشکرم . در این کتاب مجموعه ای از روش ها ، تکنیک ها و استراتژی های اثبات شده ای را خواهید آموخت که برای کسب موفقیت های بزرگ و شادی و رضایت در همه مراحل زندگی خود میتوانید از آن ها استفاده کنید .

من رموز جذب ثروت (راز ثروت ) فراوان که با بسیاری از انسان هایی که موفق به کسب ارزشمندترین چیز در زندگی شده اند ، تمرین شده است را در اختیار شما میگذارم ، وقتی این تکنیک‌ها را آموخته و تمرین کردید ، هرگز انسانی که اکنون هستید نخواهید بود .

 

کتاب الکترونیکی " روانشناسی ثروت" در یک نگاه

 

  • نام اثر: کتاب الکترونیکی روانشناسی ثروت
  • حجم فایل: 2 مگ

 

 

  • تعداد صفحات: 80 صفحه

 

 

  • قابل پخش در: کامپیوتر ، تلفن همراه ، تبلت

 

 

  • فرمت : فایل متنی PDF
  • مخاطب: عموم

    توصیه میکنم تا انتها مطلب را بخوانید و در آنجا دانلود کنید

 


 

شما ثروتمند هستید
اولین هدف من از نگارش و جمع آوری کتاب روانشناسی ثروت این بود که به شما نشان بدهم که ثروتمندتر از آنی هستید که تابحال فکرش را میکردید.
تعجب کردید؟!حق دارید ، من میخواهم به شما نشان بدهم تا به حال بی توجه از کنار چه گنج هایی گذشتید و بعد با هم این گنج ها را استخراج کنیم و با مقیاس پول با هم بشماریم .
فکر میکنید در چه زمینه هایی در زندگیتان ثروتمندید؟ با جواب دادن به تمرین زیر به نتیجه می رسید که تاکنون در چه زمینه هایی ثروتمند هستید و در چه زمینه هایی اکنون ثروتمند نیستید.
اول فرض کنید به طرز شگفت انگیزی پول زیادی بدست آوردید، حالا به دقت به سوالات زیر جواب بدهید:

 


آیا پس از ثروتمند شدن :
1- دوستانتان را تغییر میدهید؟
2- شغلتان را تغییر میدهید؟
3- اتومبیلتان را عوض میکنید؟
4- آیا غذای دیگری را در رستوران میخورید؟
5- لباس های دیگری میخرید ؟
6- با شخص دیگری ازدواج میکنید؟
7- آیا به چیز دیگری میخندید؟
8- عاشق شخص دیگری میشوید؟


باید به شما تبریک بگویم ، شما در بخشهایی که پاسخ منفی دادید ثروتمندید و به هر بخشی که جواب مثبت دادید بخشی است که در آن میتوانید ثروتمند تر شوید .
آیا دلتان میخواهد دلیل اینکه در برخی از بخشهای زندگیتان ثروتمند نیستید را بدانید ؟ در بخش هایی که اکنون ثروتمند نیستید تقصیری متوجه شما نیست، تقصیر پدر و مادر و یا جامعه شما هم نیست بلکه دلیل آن این است که ذهن شما برای ثروتمند شدن به خوبی برنامه ریزی نشده است

 

چگونه در ایران ثروتمند شویم ؟
تعریف ما از انسان موفق ممکن است متعدد باشد، ولی در این کتاب انسان موفق کسی است که میخواهد به فردی ثروتمند تبدیل شود و قصد دارد اصول آن و راه درست رسیدن به مقصد را بیاموزد. مهمتر اینکه میخواهد بداند چگونه در ایران ، به این مهم دست یابد.
در گذشته بارها با خود فکر میکردم آیا ثروتمند بودن ذاتی است یا اکتسابی. دقیق تر بگویم : آیا انسان ثروتمند زاده میشود ؟ یا در این زمینه هنر و مهارتی هست که میتوان آن را آموخت و آموزش داد؟

ثروتمندان ساخته میشوند و ثروتمند بودن هنری است که میتوان آموخت ؛ ولی کمتر ثروتمندی ، شاید به علت مشغولیت زیاد، زحمت آموزش و مدون کردن این اصول را به خود داده است

 

این کتاب  در اختیار عموم قرار میگیرد تنها برای اطلاع و افزایش آگاهی شما نیست بلکه برای اجرا شدن در زندگی شما طراحی شده است تا در زندگی مالی تان تغییری بزرگ اتفاق بیفتد. این نوشتار را از آغاز تا انتها آنگونه بخوانید که گویی تمام زندگی شما به تک تک واژه های آن وابسته است تا بتواند دگرگونی مطلوب را در زندگی عمومی و مالی شما ایجاد کند .
این کتاب فوق العاده بسیاری از افراد - دوستان و منجمله خودم را در مسیر کامیابی و ثروت قرار داده است . تمرین های بی نظیر وآسان این کتاب را می توانید به سادگی اجرا کنید و در حین لذت از زندگی به نعمت های بیشمار و ثروت دست پیدا کنید .توضیحات کاربردی و قابل فهم و زمانبندی علمی تمرین ها شما را قادر می سازد طی مدت یکماه زندگی خود را دستخوش تغییرات شگرف و بنیادین نمایید .

 

 

 

یک تحقیق در آمریکا نشان داد که دیدگاه ثروتمندان در مورد ثروت شبیه یکدیگر است و دیدگاه فقرا نیز به هم شبیه است . تفاوت نوع زندگی ثروتمندان با فقرا هم دقیقا به دلیل دیدگاهشان در مورد مال و ثروت است.
اگر شخصی بتواند از دیدگاه ثروتمندان الگو برداری کند میتواند ثروتمند شود. ثروتمندان متفاوت از فقرا و حتی طبقه متوسط فکر میکنند.
اگر میخواهید در زندگی یک پله بالاتر بروید باید اراده و راه ترک افکار قبلی خود را پیدا کنید .

 

دانلود رایگان کتاب روانشناسی ثروت
ما توصیه می کنیم ؛ هم اکنون برای دریافت کتاب اقدام کنید و تاثیر شگرف آنرا در زندگی خویش مشاهده کنید . ایمان داریم این لحظه را شما به زندگی خویش جذب کرده اید تا در مسیر صحیح موفقیت قرار بگیرید ،ما نیز از موفقیت بی نظیر شما خرسند خواهیم شد .

هر تصویری که از ثروت داشته باشید، چه ماشینهای گرانقیمت، ویلاهای شیک در سواحل اسپانیا، بورلی هیلز، دوبی، مالزی و ترکیه، پنت هاوس نیاوران و زعفرانیه، مالکیت واحدهای تجاری و اداری در بهترین پاساژهای تهران و دبی، سفرهای رویائی به آمریکا و اروپا و خاور دور، فعالیتهای خیریه برای نیازمندان و کودکان و هرچیز دیگری که در ذهن دارید، درنهایت شما را به یک نقطه میرساند! از کجا پول کافی برای همه اینها داشته باشم؟!


نمی خواهم فعلا در مورد شخصیت آدم پولساز صحبتی داشته باشیم! فعلا کافیست در مورد یک قانون مهم و ساده صحبت بکنیم! قانونی که مطمئنا هر ثروتمندی که ببینید و بشناسید از رعایت همین قانون کلید ثروت اندوزی را زده است. این قانون ساده ربطی به شانس، اراده، ارث و میراث، خانواده با نفوذ، دوستان قدرتمند و پارتی و بازی و هیچ چیز دیگری که خارج از اراده و تقدیر شما بنظر برسد ندارد. این قانون ساده کاملا تحت کنترل شما اتفاق می افتد. کافیست شروع کنید و آنرا بکار ببندید!

فقط 4 ثانیه تا دانلود فاصله دارید! کافی است فرم زير را پركنيد

 

 


مبلغ واقعی 22,500 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 4154

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما