تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 790
  • بازدید دیروز : 2851
  • بازدید کل : 10473264

دانلود رایگان کتاب چالش های پیش روی نظریه ی داروین


دانلود رایگان کتاب چالش های پیش روی نظریه ی داروین

کتاب چالش های پیش روی نظریه ی داروین

نظریه ی تکامل داروین در عین حال که طرفداران بسیاری در جهان دارد و اصولا این طرفداران دلیلشان بر طرفداری از اعتقاد به عدم وجود خالق منشا میگیرد.به دنبال اثبات بی نقص این نظریه هستند اما با گذشت این همه سال و پیشرفت علم و دانش پزشکی و زسیت محیطی همچنان این نظریه با مشکلات و تانقض های فراوانی روبرو هست در این کتاب شما با چالش های پیش روی این نظریه اشنا خواهید شد و حتما بعد از مطالعه ی این کتاب در مورد این نظریه تجدید نظر خواهید کرد،این کتاب برای تحقیق و مقاله نویسی در جهت نقد نظریه ی داروین بسیار مفید می باشد.

 
کتاب «چالشهای پیش روی نظریه تکامل» به بررسی نقاط ضعف نظریه تکامل میپردازد. نویسنده این کتاب مصطفی پورنورعلی است که این کتاب را در سال 1390 و بر اساس نظریات هارون یحیی نویسنده شهیر اهل کشور ترکیه تدوین کرده است. هدف نویسنده صرفا به چالش کشیدن نظریه تکامل و طرح سوالات جدید برای زیست شناسان است و نویسنده در این کتاب هیج تئوری جدیدی را مطرح نمیکند و به مخالفت با تکامل بر نمیخیزد بلکه هدف او فقط بررسی نقاط مبهم در تکامل است.
مصطفی پورنورعلی متولد سال 1366 و ساکن رشت می باشد. او همچنین فارغ التحصیل رشته زیست شناسی جانوری در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه گیلان است.
چالش های پیش روی نظریه تکامل:
۱- مهمترین مشکل پیش روی نظریه تکامل ثبت فسیلی است. داروین می دانست که ثبت فسیل می تواند فرضیه اش را به خطر بیندازد. او در کتاب منشا انواع اذعان می کند که ثبت و تاریخچه فسیلی نمی تواند از منظر تکوین مورد بررسی قرار بگیرد.
داروین می گوید:” چرا اگر انواع، از سایر انواع به وسیله ویژگی های توراثی برتر ریشه می گیرند. ما همه جا شاهد گونه های بی شماری تغییر یافته و دگر دیسی شده نیستم؟ چرا انواع که ما آن ها را به خوبی سامان یافته می بینیم، در تعارض و گسیختگی نیستند؟ گونه های دگرگون شده بی شمار باید وجود می داشتند.

میزان حمایت از نظریه تکاملی موضوعی است که به طور متناوب در مناظرات بین نظریه آفرینش و نظریه تکامل و همچنین در بحث های دینی و فلسفی و علمی و آموزشی مطرح می‌شود. این موضوع معمولاً در آمریکا در جریان است با این حال در سایر کشورها نیز موضوع مهمی است. چرا که آفرینش گرایان طرفدار این هستند که نظریه آفرینش را به عنوان جایگزینی برای نظریه تکامل در مدارس تدریس کنند. و یا می‌خواهند نشان دهند که نظریه تکامل یک نظریه علمی کامل و کافی نیست.

کلمات کلیدی: نظریه داروین، نظریه تکامل، هارون یحیی، نظریه علوم، دانشمندان اسلام، فسیل، تاریخچه فسیلی، کتاب اطلس خلقت، چارلز داروین، تکامل حیوانات، تاریخ طبیعت، انسان و میمون، تکامل انسان، جمجمه انسان، چگونگی پیدایش حیات، پیدایش زمین،

*****************

بزرگترين سايت محصولات دانلودي با پايينترين قيمت

و بالاترين كيفيت و تضمين محصولات و پشتيباني 24 ساعت

------------

در صورت درخواست فایل و یا پشتیبانی از این طریق با ما در ارتباط باشید :

ایمیل:

info@fiket.ir

 

ketab4u313@gmail.com

تلگرام و واتس آپ:

09142113398

09057811774

پیشاپیش از خرید و اعتماد شما سپاسگذاریم.

*توجه:برخی بانک ها تراکنش های مالی زیر 5 یا 10 هزار تومانی را غیر مجاز کرده اند در صورتی که به این مشکل برخورد کردید یا از کارت دیگری استفاده کنید و یا با ما ارتباط برقرار کنید تا از طریق کارت به کارت خریدتان انجام شود.


مبلغ واقعی 10,440 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,396 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1639

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما