تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1099
  • بازدید دیروز : 1795
  • بازدید کل : 10425481

دانلود کتاب راهنمای مقدماتی دویدن(اصول دوندگی)


دانلود کتاب راهنمای مقدماتی دویدن(اصول دوندگی)

کتاب راهنمای مقدماتی دویدن

توضیحات:

جلد اول
اثر: ایان مک نیل
ترجمه و تنظیم: آرش حسینیان
چاپ اول: اینترنتی/ مهر 1333
طرح جلد از: Steve Kuzma
تمامی تصاویر توسط مترجم به متن افزوده شده است

بعید است در یک جاده رانندگی کنیم یا در یک پارک قدم بزنیم بی آنکه به یاد این بیفتیم که بسیاری از افراد به عنوانِ راهی برای حفظ یا تقویتِ سلامتی شان دویدن در این مسیرها را انتخاب می کنند. دویدن بسیار محبوب شده است، نه فقط به این دلیل که تجهیزاتِ اندکی لازم دارد بلکه همچنین به این دلیل که معلوم شده در کاهشِ خطر بیماری هایی نظیر بیماری قلبی، فشار خون بالا، دیابت، چاقی و افسردگی نقش دارد. برای دستیابی به این مزایا، تنها لازم است چند ساعت در هفته را به دویدن اختصاص دهیم. پس تعجبی ندارد که صدها هزار نفر در سرتاسر جهان دویدن را به عنوان ورزشِ مطلوبِ خود و راهی مناسب برای دستیابی به آمادگی بدنی انتخاب کرده اند. دویدن به قدری آسان به نظر می رسد که بسیاری از افراد با این تفکر به آن نزدیک می شوند که می توانند به سرعت تبدیل به یک دونده ی حرفه ای شوند؛ شاید به همین دلیل، شروع به دویدن غالباً با آسیب همراه است زیرا افراد از شوقِ هرچه زودتر آماده شدن، دست به تمریناتِ شدید و بی وقفه می زنند. در این راستا، برنامه ی 13 هفته ای دویدن/پیاده روی و دیگر نکاتی که در این کتاب آورده شده به افراد کمک خواهد کرد تا دانشِ لازم برای دستیابی به هدفشان را کسب کنند و به این شکل، خطرِ آسیب دیدگی را به حداقل برسانند. به عنوانِ دونده ی سابقِ المپیک، و مربی ده ها دونده ی المپیکی در 55 سال گذشته، به ارزش مند بودنِ دویدن باور دارم. اما به عنوان یک متخصصِ طبِ ورزشی، می دانم که بخش اعظم آن نیم میلیون نفری که به عنوان بیمار هر ساله به کیلینیک های ما مراجعه می کنند دونده بوده اند. این در حالی ست که اگر آنها یک برنامه ی حساب شده، نظیر برنامه ی ذکر شده در این کتاب را دنبال کرده بودند، به احتمالِ بسیار کمتری نیازمند هر نوع درمانِ پزشکی می شدند. این کتاب به بهترین نحو نکاتی را که دانستن شان برای شروع به دویدن لازم است جمع بندی کرده است. من این کتاب را به هر خواننده ای که به دنبال سلامتی، آمادگی بدنی و یک زندگی لذت بخش تر است پیشنهاد می کنم.

مقدمه ی کتاب:
این کتاب، به طور خاص برای افرادی نوشته شده که قصد دارند شروع به دویدن کنند. متنِ کتاب طوری طراحی شده که به پرسش های کاربردی که ممکن است در آغازِ کار به ذهن تان خطور کند پاسخ هایی روشن دهد. مثلاً به شما خواهد گفت که چطور از دردِ ماهیچه ای و آسیب دیدگی جلوگیری کنید. همچنین به شما توصیه هایی در موردِ جنبه های انگیزشیِ دویدن ارائه می کند و کمک می کند که اهدافی واقع بینانه تر و دست یافتنی تری برای خود بچینید. و از همه مهم تر، به شما یک دستور کار برای پیشرفت در دویدن ارائه می کند؛ یک برنامه ی آزمایش شده و صحیح برای شروعِ دویدن. این کتاب، بیش از همه تحت تاثیرِ انجمنِ پزشکیِ ورزش بریتیش کلمبیا ) SportMedBC ( و برنامه ی 13 هفته ای پیاده روی/دویدن است . این برنامه ی 13 هفته ای، خاستگاهش به یکی از معروف ترین همایش های دوی 14 کیلومتر یعنی بر می گردد. این همایش که در سال های آغازینش در 1383 نسبتاً ناشناخته » وانکور سان ران « بود، در حال حاضر هزاران دونده نزدیک به 54 هزار نفر در سال 2444 را به خود جذب - - کرده است.
و......

*****************

بزرگترين سايت محصولات دانلودي با پايينترين قيمت

و بالاترين كيفيت و تضمين محصولات و پشتيباني 24 ساعت

------------

در صورت درخواست فایل و یا پشتیبانی از این طریق با ما در ارتباط باشید :

ایمیل:

info@fiket.ir

 

ketab4u313@gmail.com

تلگرام و واتس آپ:

09142113398

09057811774

پیشاپیش از خرید و اعتماد شما سپاسگذاریم.


مبلغ واقعی 15,840 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,256 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما