تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2565
  • بازدید دیروز : 2303
  • بازدید کل : 10429250

دانلود کتاب سرگذشت آرتور گوردن پیم اثر ادگار آلن پو


دانلود کتاب سرگذشت آرتور گوردن پیم اثر ادگار آلن پو

کتاب سرگذشت آرتور گوردن پیم اثر ادگار آلن پو

تنها سایت فارسی زبان ارائه دهنده ی این کتاب با فرمت PDF

سرگذشت آرتور گوردن پیم، تنها رمان کامل نویسنده ی بزرگ آمریکایی، ادگار آلن پو است. داستان به زندگی فردی به نام آرتور گوردن پیم می پردازد که به صورت مخفیانه سوار یک کشتی شکار نهنگ به نام گرامپوس می شود. ماجراها و حوادث مختلفی چون شکستن کشتی، جنگ و برخورد با آدمخوارها برای پیم اتفاق می افتد تا این که او بالاخره توسط خدمه ی کشتی جین گای نجات می یابد. پیم در این کشتی به همراه دریانوردی به نام درک پیترز به ماجراجویی های خود در جنوب ادامه می دهد. کتاب با داستانی مرسوم درباره ی ماجراجویی های شخصی در دریا آغاز می شود، اما رفته رفته عجیب تر گشته و به سختی در طبقه بندی خاصی قرار می گیرد. آلن پو که هدفش، ارائه ی داستانی واقع گرایانه بود، از تجارب واقعی خود در سفرهای دریایی و آدم های گوناگون حاضر در این سفرها در نوشتن این رمان، بسیار الهام گرفته است. نقدهای مربوط به این اثر بر عناصری چون خودزندگی نامه بودن داستان، اشاراتی ضمنی بر مسائل مربوط به نژادپرستی و استفاده از نمادگرایی تأکید دارند.

 

درباره کتاب:

آرتور پسر جوانی هست که بر خلاف نارضایتی والدینش تصمیم می گیره با دوستش به صورت پنهانی سوار کشتی شده و راه یک سفر دریایی را در پیش بگیره قراره اون چند روز توی انبار مخفی باشه و بعد دوستش وجود اون را به پدرش اطلاع بده اما آرتور متوجه می شه ظاهرا حادثه ای رخ داده و دوستش سراغش نمی یاد و ....

اصلال خوشم نیومد ساده بود بچه گونه بود نمی دونم در کل مدل داستان های آلن پو نبود منتظر یک داستان معمایی بودم اما بیشتر آدم را یاد قصه های ویکتور هوگو می انداخت .

خوب قصد نداشتم پرونده مودیانو را ببندم اما یک دفعه تصمیم گرفتم یک وقفه بینش به خودم بدم و گفتم بذار برم سراغ آلن پو که قبلا هم ازش خوندم و رفتم سراغ تنها رمانی که داره اما خوب به دلم نبود.

و ....

 


مبلغ واقعی 23,040 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 17,280 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1222

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما