تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 366
  • بازدید دیروز : 2303
  • بازدید کل : 10427051

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا


فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا

دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف

طرح طبیعت کلبه ی زیبا

 

تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش

(قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به نقشه ی مربوطه متفاوت است ما در اینجا با قیمت بسیار پایین و تخفیف ویزه به مدت محدود به فروش می رسانیم )

 

مشخصات:

 

نام طرح مربوطه:طرح طبیعت کلبه ی زیبا

تعداد رنگ : 80 رنگ

تعداد رج : 296

تعداد گره در رج : 429

تعداد مقاط: 10 مقاط

توضیحات و جزئیات بیشتر داخل فایل

قابل بافت از : رج شمار 40 تا رج شمار 80

(هر چه عدد رج شمار بزرگ تر باشد اندازه ی نهائی فرش کوچکتر خواهد بود برای مثال اندازه ی نقشه ی بافته شده با رج شمار 30 بزرگتر از اندازه ی نقشه ی بافته شده با رج شمار 60 می باشد .)

 

حتما بخوانید: صنعت تولید و فروش فرش دستباف یکی از قدیمی ترین ، داغ ترین و پولسازترین صنایع تولیدی در جهان می باشد به نحوی که در اکثر کشور های شرقی و اروپایی طرفداران بسیار زیادی به فرش دستباف وجود دارد و تجارت فرش دستباف رونق بسیاری در این کشور ها دارد بخصوص کشور هایی مثل چین و روسیه و آلمان و ایتالیا و آمریکا . پیدایش و تاریخچه ی تولید فرش دستباف به ایران باستان و صد ها سال پیش از میلاد مسیح (ع) بر میگردد ، ایرانیان همواره بهترین تولید کننده ی این محصول در کل تاریخ و جهان بوده اند اما در سال های اخیر برخی از کشور ها مانند چین و پاکستان و بنگلادش شروع به تولید فرش های دستباف در مقیاس های بسیار عظیم کرده اند . همچنین با پیشرفت تکنولوژی زیبا و ظرافت فرش های دستباف چندین برابر افزایش یافته است . و به خصوص در بخش تابلو فرش های دستباف که می تواند برای هر خانواده ی ایرانی در وضعیت اقتصادی نابسامان امروزی منبع درآمد خوبی باشد به همین جهت ما در این جا فایل نقشه های معروف و پر فروش فرش های دستباف به خصوص تابلو فرش ها را برای استفاده ی شما عزیزان قرار می دهیم . آموزش های کامل و همه ی توضیحات در فایلی که دانلود خواهید کرد موجود است . این نقشه های عموما در رج هایی بین 45 تا 65 قابل بافت هستند و می توانید از هر دو نوع گره فارسی و ترکی برای بافت این نقشه ها بهره ببرید هنگام خرید نخ و نقشه در بیرون و از فروشندگان ان ها یک تعداد کاغذ بهشما می دهند و خود فایل را به هیچ وجه در اختیار شما قرار نمیدهند تا همیشه محتاج آن ها باشید اما با دانلود این فایل ها می توانید خودتان نخ ها و نقشه ها را با هزینه ی بسیار پایین تر و از پسماند های نخ و پشم های فرش های قبلیتان آماده و شروع به بافت نمایید


مبلغ واقعی 72,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 54,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1033

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما