تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2210
  • بازدید دیروز : 2427
  • بازدید کل : 10464319

دانلود قالب وردپرس Impreza – ایمپرزا فارسی پوسته ی چند منظوره


دانلود قالب وردپرس Impreza – ایمپرزا فارسی پوسته ی چند منظوره

با سلام و وقت بخیر خدمت همراهان عزیز سایت فیکت ( فایل مارکت ) در این بخش با معرفی قالب وردپرس Impreza – ایمپرزا فارسی پوسته ی چند منظوره برای وردپرس همراه شما هستیم .


توضیحات مربوط به این پوسته در ادامه ی مطلب آمده است .

 

 

*تضمین کم ترین قیمت در سراسر اینترنت ، تمامی محصولات سایت فیکت با کمترین قیمت در دسترس همگان قرار میگیرد.

 

 

این پوسته را در فیکت با کمترین قیمت و بهترین کیفیت دریافت نمایید . این پوسته ها فارسی شده و راست چین می باشند . برای مشاهده ی سایر قالب ها نیز می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :

مشاهده ی سایر قالب های وردپرسی


انواع قالب های خبری ، شرکتی ، ورزشی ، آشپزی ، اداری ، حسابداری ، فروش فایل های مجازی ، فروش فایل های فیزیکی ، سایت های کاربر محور ، تفریحی ، آموزشی ، شخصی و ….. را در این بخش از سایتمشاهده نمایید :

برای مشاهده ی تمامی قالب های موجود در فیکت روی همین متن کلیک نمایید

همچنین برای مشاهده و خرید پلاگین های پیشرفته و پولی با پایینترین قیمت روی همین متن کلیک نمایید.

 

معرفی و دانلود قالب وردپرس Impreza – ایمپرزا فارسی پوسته ی چند منظوره :

 

قالب وردپرس Impreza فارسی

قالب وردپرس impreza یک قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره است که می توانید با آن انواع سایت های وردپرسی را راه اندازی کنید. شما می توانید با استفاده از ایمپرزا همان سایت شرکتی دلخواه خود را پیاده سازی کنید. بدون نیاز به یک خط برنامه نویسی!

قالب وردپرس ایمپرزا یکی از بهترین پوسته‌های چند منظوره‌ است که با آن قابلیت ساخت هر گونه سایتی اعم از خبری، شرکتی، فروشگاهی، تجاری را دازید. قالبی‌ست که هر گونه امکان و ویژگی های خاص و منحصر به فردی را که فکر می کنید بک قالب باید داشته باشد را داراست. اصولا یکسری ویژگی ها در اکثر قالبها تکراری‌ست و داشتن آن ویژگیها پوئن مثبت آن قالبها به حساب می آید.

سازگار با تمام افزونه‌های وردپرسی

در واقع، تعداد زیادی افرونه های محبوب و کاربردی در وردپرس موجود است که وجود هر یک دلیل بر مزایا و مناسب بودن قالب می شود. قالب ایمپرزا با تمامی این افزونه ها مانند wpml، ووکامرس فارسی، فرم تماس 7، گراویتی فرم، جدول ساز وردپرس و بی بی پرس سازگار و از اینها پشتیبانی میکند.

طراحی قالب وردپرس ایمپرزا

برترین ویژگی های قالب ایمپرزا داشتن افزونه حرفه ای ویژوال کامپوزر و روولوشن اسلایدر است که با این دو می توان یک سایت کاملا جذاب و کاربر پسند ایجاد کرد. برای داشتن همچنین سایتی نیازی نیست کدنویسی بدانید و هر بار با استرس کدها را تغییر داده و نتیجه را مشاهده کرد، با صفحه ساز قالب توسط المنتهای افزونه و افزودنی های ویژوال کامپوزر سایت مورد علاقه خود را تنها با کشیدن و رها کردن طراحی کنید.

سپس با روولوشن اسلایدر، میتوان اسلایدر متفاوت و شگفت آوری ایجاد کرد و تصاویر و یا فیلم مد نظرتان را افزود، برای کاربران خود با سبک زیبا نمایش داد. بهترین افزونه ساحت اسلایدر در سایت است. در زیر امکانات قالب را ذکر کردیم، در بخش تنظیمات قالب و سربرگ گزینه های زیادی موجود است که میتوان آنها را بررسی کرد و قالب را به شکل دلخواه خود درآورد.

صفحه ساز هدر قالب وردپرس impreza

به جرات میتوان گفت قالب ایمپرزا یکی از قالب های متفاوتی است که همه چیز را با هم و یک جا دارد، به علاوه، دارای یک صفحه ساز هدر حرفه‌ایست که میتوان المنت های زیادی را در بخش هدر سایت اضاف و نمایش داد.

قالب وردپرس impreza کاملا سازگار با وردپرس شبکه ای است. و میتوان شبکه ای از وب سایت را ایجاد و یا مطالب خود را به صورت شبکه ای نمایش داد. و در آخر این قالب دارای چندین نمونه کار متفاوت و جذاب است که میتوانید در دمو آنها را مشاهده و ویرایش کنید.

امکانات کلی قالب وردپرس impreza

  • دسته بندی کشیدن و رها کردن سازنده ویژوال
  • همراه با افزونه های نهایی برای افزونه سازنده ویژوال
  • همراه با افزونه Slider Revolution
  • همراه با صفحه ساز مخصوص هدر
  • تمیز، طراحی مدرن که می تواند برای هر وب سایت استفاده شود
  • تمرکز بر روی فن چاپ و قابلیت استفاده و تجربه کاربر
  • آمادگی Retina و کاملاً پاسخگو
  • با یک کلیک وارد محتوای نسخه نمایشی
  • پنل مدیریت مناسب و مفید (براساس چارچوب منحصر به فرد)
  • جعبه و طرح بندی وب سایتی
  • طرح بندی صفحه حرفه ای از پیش ساخته شده
  • آماده برای صفحه سایتها
  • بسیار قابل تنظیم
  • بروز رسانی خودکار آسان
  • گزینه های حالت دهنده گسترده و رنگ دهی نامحدود
  • سربرگ پیشرفته، لوگو، منو، نمونه کارها، تایپوگرافی و گزینه های وبلاگ
  • 5 طرح بندی سربرگ از پیش تعریف شده
  • 17 سبک نمونه کارهای شبکه
  • 8 طرح بندی وبلاگ های منحصر به فرد
  • بیش از 1300 آیکون های مجتمع
  • نقشه ریزی گوگل
  • پس زمینه های اثر اختلاف دید
  • انیمیشن های عالی CSS3
  • ستون های فرعی نامحدود
  • پشتیبانی تم Child
  • ویرایشگرهای سفارشی HTML و CSS
  • کد ساخته شده با (بهینه سازی موتور جستجو) SEO بهترین عمل در فکر
  • ظاهر متحرک ستون ها و تصاویر در هر صفحه
  • WooCommerce سازگار با ادغام طراحی کامل
  • bbPress سازگار با ادغام طراحی کامل
  • TablePress سازگار با ادغام طراحی کامل
  • سازگاری کامل با 7 فرم تماس و فرمهای جاذبه
  • سازگاری کامل با WPML
  • کاملا راست چین RTL
  • همراه با فونت فارسی ایران سنس

هوشمندانه انتخاب کنید!

قالب‌های محدودی در دنیای وردپرس وجود دارند که قابلیت‌های زیادی رو به صورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد، قالب ایمپرزا یکی از قالب‌های وردپرس است که شما در زمینه‌های بسیار متنوعی می‌‌تونید از اون بهره ببرید، در واقع شما با استفاده از این قالب می‌تونید هر سایتی رو بدون توجه به فعالیتی که دارید بسازید و مدیریت کنید.

در قالب وردپرس impreza امکاناتی در اختیار شما قرار می‌‌گیرد که شما نظیر آن را در هیچ قالب دیگری پیدا نمی‌‌کنید، هنگام استفاده از این قالب شما با امکاناتی مواجه می‌شوید که باعث شگفتی شما می‎شود.

اگه شما به دنبال داشتن یک سایت حرفه‌­ای برای خودتون هستید این قالب بهترین انتخابی است که می‌‌توانید داشته باشید، انتخاب قالب حرفه­‌‌ای هوشمندانه‌‌ترین تصمیمی است که بر روی سایت شما تاثیر فراوانی داره، شما با انتخاب یک قالب همه کاره و پیشرفته نه تنها خودتون رو از دردسر خرید افزونه­‌‌های مختلف نجات می­‌‌دید بلکه رضایت کامل کاربران خودتون رو هم در هر زمینه‌‌­ای کسب می­‌‌کنید.

 

طراحی عالی و مدرن

طراحی و ساخت قالب وردپرس impreza به صورتی است که این قالب برای تمامی افراد در تمامی فعالیت‌‌­ها مناسب است در واقع این قالب خودش رو با کسب و کار و فعالیت سایت شما هماهنگ می­‌‌کند به این صورت که فرقی نداره سایت خودتون رو به چه منظوری راه­‌‌اندازی کردید فروشگاهی، خبری، تجاری و یا حتی شخصی، این قالب در مدیریت سایت شما کمک زیادی به شما می­‌‌کند.

فرقی نداره طراح باشید یا نه این قالب مناسب شماست! شما بدون داشتن دانش طراحی می‌‌تونید به راحتی از این قالب استفاده کنید پس اگر مهارتی در طراحی سایت ندارید نترسید، پنل تنظیمات این قالب به صورتی طراحی شده که شما با چند کلیک ساده بتونید از پس مدیریت کردن سایت خودتون بر بیاید، البته داشتن منو فارسی هم کمک زیادی در این زمینه به شما می­‌‌کنه.

با این قالب داشتن یک سایت در حد جهانی رو تجربه و مدیریت کنید! داشتن یک وب­‌‌سایت جهانی و یا ارائه خدمات و محصولات جهانی شاید از دید خیلی از افراد امکان­­‌‌ناپذیر باشه چون داشتن یک وب­‌‌سایت با این قدرت از هرکسی بر نمیاد، شما با داشتن یک قالب چندزبانه امکان این رو برای خود و سایتتون فراهیم می­‌‌کنید که جهانی شوید، قالب ایمپرزا با افزونه WPML که یک افزونه جهت چندزبانه شدن سایت‌‌های مختلف هست سازگاری کامل داره که می­‌‌تونید به راحتی از این افزونه برای چند زبانه کردن سایت خود استفاده کنید.

ویژگی‌‌های قالب وردپرس impreza

ایمپرزا با افزونه ووکامرس سازگاری داره که اگه شما یک کسب و کار اینترنتی دارید از این طریق می‌‌­تونید هر محصولی رو بفروشید و به کسب و کار خودتون رونق بیشتری بدید.

سفارشی سازی صفحات بصورت نامحدود

شخصی‌‌سازی سایت برای مدیران وب‌‌سایت‌‌های اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است معمولا برخی قالب‌‌ها فونت‌‌های از‌ پیش طراحی شده و جایگذاری شده دارند که شما امکان تغییر در آن را ندارید، قالب ایمپرزا علاوه بر اینکه به صورت انحصاری فونت‌‌هایی رو به شما ارائه می‌‌دهد بلکه شما می‌‌تونید فونت دلخواه خودتون رو هم با مراجعه به بخش تنظیمات قالب آپلود کنید و هرگونه تغییر دلخواهی رو در اندازه فونت انجام دهید، در قالب وردپرس impreza به آسانی فونت دلخواه خودتون رو به سایت اضافه کنید علاوه بر این در قالب ایمپرزا شما امکان استفاده از تمامی فونت‌‌های گوگل را نیز دارید.

هر شخصی‌‌سازی که فکرش رو بکنید می‌‌تونید در این قالب انجام دهید، داشتن پنل تنظیمات آسان این امکان رو برای تمامی افراد فراهم کرده که به راحتی علایق خودشون رو در سایت خود وارد کنند البته این مورد که برنامه‌‌نویسان نیز می‌‌تونند با کدنویسی تغییرات زیادی رو در سایت بدهند نیز هائز اهمیت است.

نگران سئو نباشید!

در این قالب شما نگرانی بابت سئو سایت خودتون ندارید، شما اگر یک کسب و کار اینترنتی و یا هر سایت اینترنتی رو مدیریت می‌‌کنید اگه ایمپرزا رو به عنوان قالب سایت خودتون استفاده می‌‌کنید نیازی نیست در مورد سئو سایت خودتون نگرانی داشته باشید چراکه این قالب به طور کامل برای گوگل بهینه‌‌سازی شده است، در قالب‌‌های دیگه معمولا شما برای بالا بردن سئو سایت خودتون مجبور به استفاده از افزونه‌‌هایی برای بهینه کردن سایت خودتون هستید به همین دلیل شما برای سایت خودتون به قالبی احتیاج دارید که شما رو از افزونه‌‌های اضافی بی‌‌نیاز کنه، قالب وردپرس impreza باعث می‌‌شه سرعت سایت شما بالا بره و مطالب و سایت شما در زمان بسیار کوتاهی برای کاربرانتان لود شود که این موضوع تاثیر مستقیمی با سئو سایت دارد.

برای اینکه بتونید از این امکانات قالب‌‌ ایمپرزا استفاده کنید فقط لازمه بعد از خریداری و نصب ایمپرزا به بخش تنظیمات رفته و قابلیت‌‌های بهینه‌‌سازی گوگل رو فعال کنید و با استفاده از این قالب لذت داشتن سرعت و سئو بالا را تجربه کنید.

صفحات خیره کننده بسازید!

استایل کلی سایت شما و رنگ‌‌بندی سایت می‌‌تونه در ثانیه اول در ذهن کاربران شما تاثیر داشته باشه و یا سایت شما رو به کاربران معرفی کنه، اگه یک کسب و کار فروشگاهی راه‌‌اندازی کردید و قصد معرفی محصولات خودتون رو با یه رنگ خاص دارید و شخصی‌‌سازی سایت برای شما اهمیت زیادی داره پیشنهاد می‌‌کنیم از قالب ایمپرزا استفاده کنید، شما با نصب این قالب این امکان رو دارید که صفحات مورد نظر خودتون رو با هر فونت و رنگی بسازید.

در این قالب بی‌‌نهایت ترکیب رنگی از پیش تعیین شده وجود داره که شما با توجه به فعالیتی که در سایتتون انجام می‌‌دید می‌‌تونید اون‌‌ها رو انتخاب کنید.

اسلایدرهای حرفه‌‌ای که شما در این قالب می‌‌تونید بسازید می‌‌تونه به سایت شما برای جذب کاربران بیشتر کمک زیادی کند، داشتن اسلایدرهای متنوع و جذاب سایت شما رو حرفه‌‌ای جلوه می‌‌ده علاوه بر این مورد شما با استفاده از ایمپرزا می‌‌تونید بی‌‌نهایت هدرهای متفاوت بسازید که این موضوع باعث می‌‌شه کاربران شما نسبت به سایت شما علاقه بیشتری پیدا کنند.

سازگار با موبایل و تبلت

رسپانسیو بودن یکی دیگه از ویژگی‌‌های قالب وردپرس impreza هست‌‌. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این قالب برای بسیاری از فعالیت‌‌ها گزینه‌‌ی مناسبی می‌‌باشد از این جهت رسپانسیو بودن آن اهمیت زیادی دارد چراکه شما به نسبت فعالیتی که در ساییتان دارید ممکنه کاربرانتان از دستگاهای مختلفی برای ورود به سایت شما استفاده کنند بنابراین در این باره نگران نباشید چون سایت شما در گوشی و آیپد نیز با فونت و تصاویر منظمی برای کاربران به نمایش در می‌‌آید و شما حتی می‌‌تونید اندازه فونت متن‌‌های خودتون رو در موبایل هم تغییر دهید.

سازگاری با BBPress

ایمپرزا از پشتیبانی بی‌‌بی پرس نیز برخوردار است به این صورت که شما می‌‌تونید به کاربران خود اجازه تبادل نظر دهید و این امکان رو به اون‌‌ها بدید که در صورتیکه سوالی دارند از کاربران دیگه بپرسند این موضوع باعث جذب بیشتر کاربران شما می‌‌شود، این نکته رو فراموش نکنید که افزایش فعالیت کاربران شما باعث بالا رفتن سئو سایت شما نیز می‌‌شود.

افزونه‌های همراه قالب وردپرس impreza را رایگان دریافت کنید!

خرید قالب ایمپرزا 3 تا از مهم‌‌ترین و کاربردی‌‌‌‌ترین افزونه‌‌هایی که برای ساخت یک سایت حرفه‌‌ای نیاز دارید هم شامل می‌‌شود. یکی از این افزونه‌‌ها ویژوال کامپوزر است که این افزونه کاربرد فراوانی در ساخت صفحات نامحدود و جذاب در سایت خودتون دارید در واقع صفحات جدیدی که قصد اضافه‌‌کردن آن را به سایت خود در سر دارید با این افزونه امکان‌‌پذیر می‌‌شود، پس صفحات بی‌‌نهایتی بسازید و خود و کاربرانتان شگفت‌‌زده شوید.

افزونه دیگری که به همراه این قالب است روولوشن اسلایدر است، این افزونه در نوع خود یکی از قدرتمندترین‌‌های ساخت اسلایدر به حساب می‌‌آید شما با داشتن این افزونه امکان اضافه کردن اسلایدرهایی با تصویر و ویدئو را تنها با کشیدن و رها کردن در سایت خود دارید. آخرین افزونه، افزونه‌‌های ویژوال کامپوزر است که شما با استفاده از این افزونه آیکون‌‌های انحصاری را دریافت می‌‌کنید که با استفاده از آن‌‌ها می‌‌تونید سایت خودتون رو قدرتمند و زیبا کنید.

علاوه بر تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم شما با خرید این قالب صاحب امکانات بی‌‌نظیر دیگری هم می‌‌شوید، امکاناتی که شما رو در راه رسیدن به یک سایت حرفه‌‌ای و جذاب کمک می‌‌کنه.

صفحه ساز پیشرفته

برای استفاده آسان از عناصر (کد کوتاه): آکاردئون و پستی، ActionBox، دکمه، نمودار، آرم مشتری، اطلاعات تماس، فرم تماس، شمارنده، عنوان سفارشی، نقشه های گوگل، IconBox، گالری عکس، تصویر لغزان، صندوق پیام، فرد، جدول قیمت گذاری، پیشرفت نوار نمونه کارها شبکه، ستون پاسخگو، جدا، به اشتراک گذاری دکمه ها، لینک های اجتماعی، زبانه ها و گاهشمار، گواهی نامه، تور، ویدئو می توانید از صفحه ساز قالب استفاده کنید.

طراحان این قالب زمان بسیار بیشتری نسبت به دیگران در آن صرف کرده اند، چرا که آنها ارزش زیبایی در جزئیات را درک کرده اند.

در سال 2013 یکی از توسعه دهندگان این قالب به عنوان یک سخنران در کنفرانس جی کوئری عمل کرده، و گواهی نامه های شخصی را از دیو Methvin، رئیس جمهور بنیاد جی کوئری دریافت کرده است.

آیا با وردپرس شبکه سازگار است؟

بله، این قالب کاملا سازگار با وردپرس شبکه است، شما لازم نیست که هیچ تنظیمات اضافی انجام دهید، فقط نصب تم و استفاده از آن در وردپرس چند شبکه

آیا تغییر متن کپی رایت ممکن است؟

بله، این امکان وجود دارد، به گزینه های تم> تنظیمات پاورقی، و آن را در “متن کپی رایت” تغییر دهید.

آیا این تم به ما فرم ساز را ارائه می کند؟

درحال حاضر این تم هیچ فرم سازی فراهم نمی کند. اما شما می توانید از افزونه“Contact Form 7”بطور رایگان برای ساختن فرم هاتون استفاده کنید. همچنین Impreza کاملاً با افزونه “Gravity Forms” سازگار است.

آیا این امکان وجود دارد که قابلیت خرید را با یک فرم طراحی یک صفحه ای/نسخه نمایشی خلاق/نمونه کار ترکیب کرد؟

این ترکیب امکان دارد، اما تمام چیزی که شما می خواهید و سبکهای مورد نیاز در تم گنجانده شده است.

آیا می توان رنگ پیش فرض را ویرایش کرد؟

مطمئناً، به گزینه های تم> یک ظاهر طراحی شده بروید، و مقدار رنگ مورد نظر را با استفاده از colorpicker تغییر دهید.

آیا این قالب می تواند برای یک سایت تک صفحه ای استفاده شود؟

بله این امکان وجود دارد.

آیا می توان از این تم بدون سازنده صفحه استفاده کرد؟

بله این امکان وجود دارد و شما می توانید مطالب خود را با استفاده از قابلیت های وردپرس بطور منظم اضافه کنید. اما ما استفاده از Visual Composer را برای راحتی بیشتر توصیه می کنیم.

آیا می توانم از افزونه Visual Composer مستقل خود یا این تم استفاده کنم؟

بله شما می توانید از افزونه مستقل استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که این تم Visual Composer اصلی را تغییر می دهد. به همین دلیل ممکن است برخی عناصر یا تنظیمات این افزونه تغییر کرده باشد.

 


مبلغ واقعی 117,000 تومان    75% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 29,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 945

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما