تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1592
  • بازدید دیروز : 2819
  • بازدید کل : 10531368

چطور رابطه‌اي را که در دوره ي نامزدي داريد به ازدواج ختم کنيد؟!


چطور رابطه‌اي را که در دوره ي نامزدي داريد به ازدواج ختم کنيد؟!

بسياري از دختر و پسرهاي جوان که به تازگي نامزد مي‌کنند بعد از مدتي به علت‌هاي مختلف از يکديگر جدا مي‌شوند و‌اين روابط به ازدواج ختم نمي‌شود . معمولا عدم تمايل به ازدواج قابل مطالعه است ، افراد ممکن است فردي را که قرار است در آينده به عنوان همسرشان باشد را پسند نمي‌کنند ، و در روابطي که در دوران نامزدي دارند به‌اين موضوع پي مي‌برند به همين دليل تمايلي ندارند که دوره ي نامزدي‌شان به ازدواج منتهي شود . اما بايد چه کرد ؟

راه حل‌هايي که براي‌اين سئوال مي‌توان ارائه داد به چه ترتيبي مي‌باشد ؟

اگر شما هم به پاسخ‌اين سئوال علاقه منديد در‌اين مقاله با ما همراه باشيد :

معمولا انسان‌هاي وقتي که روابط دوران نامزدي شان به ازدواج نمي‌رسد مدعي مي‌شوند ،که ما شانس نداريم ، هميشه هر چيز بدي است که براي ما وجود دارد و خوشبختي‌ها متعلق به ديگران است ، زيرا ازدواج يکي از اتفاقات مهم زندگي است به همين دليل به شدت از زندگي نا اميد مي‌شوند .

به خاطر داشته باشيد که انسان‌هاي هميشه مي‌توانند انتخاب کنند شاد باشند يا‌اين که مدام از خودشان شکايت وگله داشته باشند . هنگامي که مجرد هستيد شايد براي‌تان تفاوتي نداشته باشد ، که شاد باشيد يا غمگين . اما هنگامي که زندگي‌تان وارد مرحله ي جديدي مي‌شود و شخص ديگري نيز وارد زندگي‌تان مي‌شود ، شما ديگر تنها به خودتان تعلق نداريد ، به همين دليل نبايد بسياري از ناراحتي‌هاي و غم‌هاي را که دچار آنها هستيد نشان بدهيد .


براي‌اين که شخص ديگري را بخصوص فردي که قرار است در آينده همسر شما باشد به خود جلب کنيد ، بايد در مرحله ي اول بر روي خودتان کار کنيد و خودتان را تبديل به فردي که کنيد که براي همگان جالب و خواستني باشد تا هر مردي که بر سر راه شما قرار گرفت بر حلاف‌اين که از شما دوري کند ، مدام در پي به دست آوردن شما باشد .

براي‌اين که به يک فرد ‌ايده آل تبديل شويد بايد هفت نکته ي را رعايت کنيد :

1- مثبت نگري :
به جاي‌اين که هميشه به اتفاقات زندگي‌تان ديد منفي داشته باشيد ، هر رويدادي را که براي‌تان پيش مي‌آيد مثبت تابير کنيد .
براي مثال اگر نامزدتان يک روز از صبح تا شب با شما تماس نگرفت‌اين فکر منفي را نداشته باشيد که :
حتما من را ديگر دوست ندارد ، شايد دختر بهتري را پيدا کرده است و مي‌خواهد با او نامزدي حديدي را شروع کند ، شايد از من متنفر شده است و .... تمام‌اين افکار منفي ممکن است به ذهن يک خانم رجوع کند ، و هنگامي که شب يا بعد از مدتي نامزدشان با آنها تماس مي‌گيرد با لحن و صداي بدي با او صحبت مي‌کنند به همين دليل ديد منفي باعث سر منشا سوء تفاهمات‌اينده شود و رابطه‌تان به انحرافات برود .
اما به جاي تمام‌اين افکار منفي مي‌توانيد افکار مثبت را در خود تقويت کنيد و با خود بگوييد : نامزدم براي‌اين که هر چه زودتر سر و سامان بگيريم ، مجبور است تا‌اين حد کار کند ، او به فکر من است به همين دليل و بخاطر خوشبختي من در حال تلاش مستمر است .

2- به زندگي‌تان معنا بدهيد :
هميشه براي زندگي‌تان يک هدف خاص داشته باشيد و طبق آن هدف پيش برويد زيرا اگر گاهي هم دچار مشکل شويد چون هدفي بالا و بلند داريد ، به راه خود ادامه مي‌دهيد . بخصوص اگر براي زندگي مشترک‌تان هدف داشته باشيد باعث مي‌شود که شما عامل محرکي براي رسيدن همسرتان به امال و آروزهايش شويد ، و نقاط قوت يکديگر را افزايش مي‌دهيد .


3- از کسي انتطار کاري را نداشته باشيد ، انتظارات خود را قطع کنيد .
زندگي که هر شخصي دارد تنها متعلق به اوست و او خود به تنهايي بايد زندگيش را بسازد .
هيچ گاه از شخص يا اشخاصي توقع کاري را نداشته باشيد ، زيرا هنگامي که‌اين خواسته در درون‌تان شکل بگيرد باعث مي‌شود که به مرور زمان دچار افسردگي شويد ، زيرا هميشه نيازهاي شما توسط بقيه برطرف نمي‌شود ، گاهي در جواب احتياجات‌تان جواب رد مي‌شنويد به همين دليل شما به مرور زمان از اطرافيان‌تان دلزده مي‌شويد ، پس از همان ابتدا خواسته‌هاي‌تان را کم کنيد .

شما تنها بايد‌ اين خواسته‌هاي را از نامزدتان داشته باشيد نه هيچ کس ديگر . در پله ي اول بايد تنها به خودتان متکي باشيد ، و در مرحله ي بعدي به همسرتان .

4- گوش کردن به صحبت‌هاي ديگران را ياد بگيريد :
در اکثر مواقع نزاع‌هاي بين نامزدهاي يا زوجين بر سر‌اين مطلب مي‌باشد که صحبت‌هاي يکديکر را خوب نمي‌شنوند و بد نتيجه گيري مي‌کنند ، صحبت يا کلامي که همسر يا نامزدشان را به کار نبرده است را مدعي مي‌شوند شنيده اند . در مرحله ي بعدي خوب شنيدن و خوب گوش کردن به صحبت‌هاي مهم است .


5- به مکان‌هاي تازه ، شاد ، پر جنب و جوش برويد :
با دوستان يا افرادي که داراي انرژي مثبت هستند قرار‌هاي دوستانه بگزاريد ، با آنها بيرون برويد زيرا تاثير فوق العاده‌اي بر روحيه ي يکديگر مي‌گذاريد . به تفريحات کوتاه مدت برويد مانند : يک روز از صبح تا شب به پيک نيک برويد ، با شادي روز‌تان را آغاز کنيد ، به محيط‌هايي مانند پارک ، جنگل ، يا نزديک چشمه برويد زيرا‌اين محيط‌هاي اعتماد به نفس شما را تقويت مي‌کند .

6- براي‌اين که به افراد ثابت کنيد که آنها را دوست داريد حتما نبايد بهاي زيادي را بدهيد:
يا‌اين که حتما نبايد کادو‌ها يا تفريحات گران قيمتي را به کار ببريد ، عشق خالص و ناب براي کسي که او را دوست داريد بهتر ين هديه است . سعي نکنيد با دروغ يا دغل عشق خود را به کسي تحميل کنيد زيرا بالاخره روزي نامزد يا همسرتان به‌اين موضوع پي مي‌برد و از آن روز به بعد‌اينده ي خوبي در انتظار شما نخواهد بود .

7- تفاوت‌هايي که بين خود و ديگران وجود دارد را بپذيريد :
اين موضوع را باور کنيد که تمام افراد در روي کره زمين مثل هم نيستند ، هر يک داراي تفاوت‌هايي مي‌باشند . پس هيچ گاه از نامزد يا همسرتان نخواهيد که تغييراتي را در رفتار يا گفتار خود‌ايجاد کند ، زيرا او چندين سال با‌اين اخلاق رشد گرده است و تغيير نمي‌کند . پس با‌اين پيش نهاد‌تان به همسر يا نامزدتان تنها خود را از چشم او مي‌اندازيد و باعث مي‌شويد که شوهر ‌آينده‌تان ديگر مثل سابق بر روي شما حساب نکند . مدام به دنبال‌اين تفاوت‌هاي نباشيد بلکه به دنبال شباهت‌هاي خود با نامزدتان و تقويت‌اين صفات باشيد نه تضعيف شان . براي‌اين که فردي را به حود علاقه مند سازيد بايد اول از خود شروع کنيد ، پس بهتر است از امروز بر روي رفتار خود کار کنيد تا به حد مطلوبي برسيد . .

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 828
كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون که به شما فعال کردن چاکرا ، کندالینی ، انرژی درمانی ، قدرت پرانا و خیلی آموزش های فوق العاده دیگر که در ادامه معرفی خواهند شد آموزش داده خواهد شد. شما با دو کتاب "انرژی درون" با 500 صفحه و "پرورش نیروهای درون" با 150 صفحه می باشند آشنا خواهید ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما