تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2430
  • بازدید دیروز : 1752
  • بازدید کل : 10525957

خود ارضایی و آثار مخرب آن (2)


خود ارضایی و آثار مخرب آن (2)


خود ارضایی و آثار مخرب آن (2)

نویسنده : شهید دكتر سید رضا پاك نژاد




در قسمت اول قرار بر اين شد كه خصايص گناهان از زبان بزرگان شمرده شود، خصايصي كه بوسيله پيشوايان اسلام برشمرده شده و به ويژه در نهج البلاغه به عالي ترين وجه مورد مداقه قرار گرفته است و به تفصيل بحث مي شود:
1. گناه عامل زيادت طلبي دارد از كم شروع ميشود و بتدريج افزايش مييابد.
2. ارتكاب به گناه قبح آنرا برميدارد و علت اينكه عامل زيادت طلبي در گناه نيرومند است همين برداشت قباحت از گناه ميباشد كه در نتيجه، گرايش بطرف گناه با هر مرتبه تكرار بيشتر ميگرداند و بتدريج ملكه آدمي گرديده سرشت ها جزوي از انساج در مي‌آيند.
3. عامل به گناه حاظر به شنيدن اينكه عامل به گناه بوده نيست. تا آنجا كه نميتوان وي را حتي بهمان نام خواند. وقتي به زاني گفته ميشود زناكار يا به كسيكه دزدي كرده بگويند دزد عصباني ميشود و همه دوست دارند اجتماع آنها را مقدس و تكريم كند.
4. زمان لذت از گناه كوتاه و زودگذر است اما سرزنشها و اندوه فراوان را بدنبال دارد (قال علي عليه السلام: العيش اولها طرب و آخرها عتب؛ و روايات ديگر)
5. يعرف المجرمون بسيماهم: شناخت گناهكاران هم بوسيله نيكوكاران انجام ميگيرد و هم توسط گناهكاران كه تاب همنشين شدن، هم سخن شدن و هم.... شدن آنها را ندارند تا آنجا كه چون پاي به مجالسشان گذارند در دهشت و وحشت بسر ميبرند و مترصد فرار از آنند و روايت: المنافق في المسجد كالطير في القفس مصداق خوبي براي آن است و نيز روانشناسان ثابت كرده اند شناخت مجرمين بوسيله مجرمين آسان تر صورت ميگيرد و يكنفر زناكار يا لواط كننده، فاعل و مفعول، زودتر از هر كس ميتوانند طرف خود را ميان جمعيت بشناسند و گناهكاران ديگر بطرزي خاص.
6. چند مرتبه تكرار شد كه قرآن فرمايد هر چه نيكي است از خدا ميرسد و هر بدي است از نفس خودتان ميباشد از اينرو اثر گناه كه ريشه انساني دارد باطل ميباشد و باطل زهوق و رفتني است (ان الباطل كان زهوقا- 81 الاسراء) اما خوبي كه ريشه الهي و ابدي دارد بر جاي ميماند و نسل اندر نسل تا پايان جهان آيندگان را متاثر مينمايد و اينكه اجتماع آينده را چگونه ميسازد و چه سان پرورش ميدهد چند مرتبه شرح داده شد.
7. گناه عامل زيادت طلبي دارد و گفتم علتش اين است كه قبح عمل كم ميشود و لذا كميت در برابر كم شدن كيفيتش زياد ميگردد و بدتر اينكه براي عامل، كشش بسوي لذت گناه جزو عادتهايش ميشود و در نتيجه كنترل اندك اندك كاهش مي يابد و در روايات هست كه نقطه سياهي در قلب آدمي است كه با افزايش گناه وسعتش افزون ميگردد تا همه دل را سياه ميكند.( دقت كنيم كه اين سواي عادت جسمي به گناه است بلكه اين عادت ذهن و روح به گناه است كه در مقوله كنترل تقوا است)
8.خدا ممكن است توبه از گناه را بپذيرد ولي گناه توبه گناه كار را قبول نميكند مثلا خدا توبه زناكار را مي پذيرد اما سفليس توبه كسي را نميپذيرد و شخص را مبتلا ميكند. ذهن مغشوش و آلوده به شهوت توبه كسي را نمي پذيرد.
9. خطرناكترين عوارض گناه كم شدن ظرفيت افاضه از فياض است يعني بفرض آنكه رو به كمال رفتن انسان يا خواب ديدن يا علم آموختن و مهمتر از همه با تقوا شدن و بالاتر از همه با خالي كردن دل از هر چه غير خدا قطعي باشد و با اين وضع خدايي نكرده گناهي صورت عمل گيرد و بلافاصله عامل توبه كند اما بفرض قبولي توبه رو به سوي كمال رفتن نقص ميپذيرد و انگونه كه بايد و شايد دريافت ها بكمال نميرسد و مثال عاميانه اش همانند اتومبيلي است كه پنچر كند اما زاپاس بگذارد و براه افتد كه هرگز راننده به دليل تجربه پنچري و نداشتن زاپاس ديگر در مورد خودرو مانند زمان قبل از پنچري فكر نخواهد كرد. حتي اگر القاء شبهه اي شود و بلافاصله از نيت دور و طرد گردد باز رو بكمال رفتن را متاثر ميسازد و نمونه اعلايش بدين مضمون است: دو نفر با هم بجهاد شتافتند و سعادت شهادت يافتند يكي وجه شبه آندو را كه در درجات مساويند نزد نبي گرامي نقل كرد حضرت فرمود: آن يكي بر دومي برتر و مقامي والاتر دارد. پرسيدند چرا؟ فرمودند: در ميان راه براي دومي القاء شبهه شد كه نكند در اشتباه است اما بلا فاصله تصميم قاطع بر جهاد گرفت و سپس به درجه شهادت رسيد در صورتيكه اولي بسرعت و بدون القاء شبهه بسوي كمال ميرفت و رسيد.
10. نمي خواهم درباره كسي كه معتاد به استمناء شده و با ديدن رنگش، چشمش، ضعفش، حالش و ... بهترين معرفت نسبت بعوارض استمناء حاصل ميگردد مطالبي بنويسم و از اينكه مبتلايان به لرزش دست، سوء بينايي، كاهش قوه باه، تغيير صدا، لاغري، رنگ پريدگي و ... مبتلا مي شوند(1) بحث كنم زيرا هنوز كسي جرئت نكرده از كسانيكه معتاد به استمناء شده اند استمالت نمايد و از آنها دلجويي بعمل آورده و بگويد پايان شب سيه سپيد است (2) و كتابها پر از ذكر بيماريهاي ناشي از استمناء مي باشدو ..... . بلكه مقصودم از ذكر عوارض مترتب بر گناه در پاسخ كسانيست كه در برابر اديان الهي مكتب باز كرده اند و بالاترين سخني كه بگمان خودشان بزرگترين دليلشان است چنين آورده اند: خود جلق نيست كه زيان آور مي باشد بلكه ترس از آن در نتيجه شايعات نادرست است كه پر شكنجه و جانكاه است و سخن ديگر كه سرلوحه مكتب اخلاقي آنها بلكه برهان همان يكنفر بنفع استمناء معتدل است: جلق معتدل بخودي خود بهيچ وجه نه زيان بدني دارد نه زيان جاني.
ناگفته نماند زماني كه روانشناسان و روانكاوان و تحقيقات جديد پزشكي معلوم نكرده بودند يك مرتبه جلق زدن چه زيانهائي دارد و از جمله چه در جلق معتدل و چه در آميزش مشروع با هر انزال مقداري اكسيژن از اعضاء رئيسه بدن (مغز- قلب- كليه) برداشت ميشود جلق معتدل تجويز ميشد و گذشت آن زمان و همانگونه كه بارها و بارها گفته شد علم در پايان به آنجا ميرسد كه از اول پيامبران الهي رسيده بودند.
شما گر چه مختصر معلوماتي داشته باشيد مي توانيد مبتلايان را متوجه برداشت اكسيژن از اعضاء رئيسه بدن نمائيد. نبض كسيكه مثلا 72 ضربه در دقيقه دارد بلافاصله پس از استمنا بيشتر ميشود براي جبران كمبود اكسيژن در اعضاء رئيسه بدن و لذا در اوائل برداشت اكسيژن از روي نبض معلوم ميگردد كم كم با جلق زدن بيشتر احساس سوزش در مغز و ... ميشود كه علت مراجعه بعضي مبتلايان را به پزشك تشكيل ميدهد.
دهمين عارضه مترتب بر هر گناه و از جمله جلق زدن كم شدن توانائي عامل براي لذت بردن از همان گناه است يعني كسيكه استمناء ميكند بدون شك اهل تقوا و در سطح والائي از ايمان نيست و بيشتر كساني آلوده مي باشند كه جوان نورسي بوده و كشش حتي معتدلي هم بسوي مذهب نداشته اند يا نزد كساني يافت ميشود كه به بي بند و باري ديگري هم علاوه بر استمنا دچارند.
همان گونه كه هر گناه بالاخره روزي عامل را دفع مي كند و سر خور ميسازد يعني زماني پيش ميايد كه بهترين مشروب براي مشروب خوار آماده است اما كبدش اجازه شربش را بوي نميدهد عاليتر وسيله براي زناكار مهياست و توانايي ندارد و بهمين قياس و سنجش، آلودگان به استمنا قرار دارند.
بفرض كسيكه N مرتبه استمنا يا آميزش مشروع كرده و در 40 سالگي از پا در آمده است! بايد توجه داشت كه اگر N+100 بار عمل كرده بود حتي چند روز قبل از 40 سالگي ناتوان مي گرديد و در صورتي كه N-100 بار بود زماني پس از 40 سالگي بيمار بود ( با در نظر گرفتن استعداد، بنيه، سلامتي قبلي و شرايط و ضوابط ديگر) و بهمين قياس و سنجش بتدريج از رقم N برداريد خواهيد ديد هيچ عمل و گناهي نيست كه يك مرتبه انجام دادنش گناه نباشد و همان يك مرتبه هم اثر رو به كاهش رفتن يا اثر سوء از خود را ندهد.

پی نوشت ها :

1. ابتلاي به بسياري از مواردي كه مي گويند جز نزد معتادان عاري از حقيقت است.
2. جز در ايران كه خانم هنرمندي كتابي نوشت. هنرمندي كه پس از چندي در حال مستي تصادف كرده و درگذشت اما در اروپا و آمريكا مويسندگان چندي در مجلاتي وابسته به جمعيت هاي طرفدار استمنا و لواط و زنا و ... اين كار را دارند.

منبع:شهید دكتر سید رضا پاك نژاد، اولین دانشگاه و آخرین پیامبر

  انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 725
كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون که به شما فعال کردن چاکرا ، کندالینی ، انرژی درمانی ، قدرت پرانا و خیلی آموزش های فوق العاده دیگر که در ادامه معرفی خواهند شد آموزش داده خواهد شد. شما با دو کتاب "انرژی درون" با 500 صفحه و "پرورش نیروهای درون" با 150 صفحه می باشند آشنا خواهید ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما