تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4415
  • بازدید دیروز : 13729
  • بازدید کل : 10500391

ازدواج شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون


ازدواج شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون

ازدواج شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کلیسای وست‌مینستر به تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ برگزار شد. شاهزاده ویلیام آرتور فیلیپ لوییزِ ولز بزرگترین فرزند شاهزاده چارلز و نوهٔ ارشد ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ و دومین وارث تاج و تخت می‌باشد. وی بعد از پدرش دومین نفر در خط دودمان پادشاهی بریتانیا می‌باشد. شاهزاده ویلیام نخستین بار، کاترین الیزابت میدلتون را در سال ۲۰۰۱ هنگامی که هر دو در دانشگاه سنت اندروز واقع در اسکاتلند تحصیل می‌کردند، ملاقات کرد. از وقتی که نامزدی آنها شروع شد، کیت از طرف رسانه‌ها مورد توجه شدید قرار گرفت و البته این گمان بوجود آمد که آنها در نهایت زندگی مشترک خود را آغاز خواهند کرد. نامزدی آنها که در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۱۰ آغاز شده بود، در تاریخ ۱۶ نوامبر همان سال به طور رسمی اعلان گردید. پس از ازدواج، آنها قصد دارند در جزیره انگلسی (با واژه انگلیسی اشتباه نشود) واقع در ناحیه ولز شمالی زندگی کنند. ویلیام ولز در این جزیره در نیروی کاوش و نجات پادشاهی متحده بریتانیا موسوم به آر. ای. اف (به انگلیسی:RAF Search and Rescue Force) دوره کامل خلبانی بالگردی را گذرانده‌است. به مناسبت برگزاری عروسی شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون، تمبرهای جدیدی توسط دولت انگلستان در سال ۲۰۱۱ و در سری ۴ قطعه‌ای چاپ گردیده‌است.[۱][۲] همچنین اداره پست کانادا قرار است روز جمعه ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ تمبری به مناسبت برگزاری جشن عروسی چاپ کند.[۳] پلیس بریتانیا برای بالا بردن امنیت برگزاری جشن، ۴۶ خیابان منتهی به محل برگزاری جشن عروسی را خواهد بست.[۴] ازدواج شاهزاده ویلیام و نامزدش در حالی برگزار شد که کاترین میدلتون به طبقه اشرافی انگلیس تعلق نداشت.[۵]

در تاریخ ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۳ شاهزاده جورج کمبریج فرزند شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون به دنیا آمد.[۶] در تاریخ 2 می 2015 نیز شاهدخت شارلوت کمبریج دومین فرزند شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون به دنیا آمد.

محتویات

آشنایی و دردسرها

 
مسیر عروس و داماد از کلیسای وست‌مینستر تا کاخ باکینگهام

شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون در سال ۲۰۰۱ وقتی که در اسکاتلند دانشجو بودند با یکدیگر آشنا شدند. پس از آن کاترین میدلتون از طریق رسانه‌ها بیشتر مورد توجه قرار گرفت، طوری که در پی انتشار عکسی از او در نشریه‌ها، وکلایش در مورد احترام گذاشتن به حریم خصوصی او به روزنامه‌ها هشدار دادند. اولین باری که کاترین میدلتون در یک جشن رسمی با حضور ملکه و دیگر اعضای بلند پایه دودمان سلطنتی شرکت کرد، در سال ۲۰۰۶ بود، هنگامی که شاهزاده ویلیام در ارتش پادشاهی متحده بریتانیا به درجه افسری رسید.

 
کاخ باکینگهام، این کاخ ۷۰۰ اتاق دارد.

خبرنگاران در سال ۲۰۰۵ پیش از دانش‌آموختگی شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون، به هنگام تعطیلات خانواده پادشاهی از آنها عکس گرفتند. این موارد، گمان و حدس در مورد نامزدی آنان را بیشتر و بیشتر کرد. پی‌گیری آنان توسط عکاسان خبری، باعث فشار بیشتری بر این زوج شد. آنها در سال ۲۰۰۷ به دوستی و رابطه‌شان پایان دادند اما مدت کوتاهی بعد شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون دوباره در کنار هم دیده شدند. پس از آن کاترین میدلتون دوباره در مراسم‌های مهم در کنار شاهزاده ویلیام شرکت می‌کرد. هنگامی که ویلیام نشان «بال» نیروی هوایی را از پدرش دریافت کرد، کاترین میدلتون نیز در کنارش دیده شد. شاهزاده ویلیام هم اکنون به عنوان خلبان عملیات کاوش و نجات تخصص پیدا کرده‌است. کیت هم در حال به دست آوردن آموزش‌های لازم در حرفه‌اش به عنوان یک عکاس است. نامزدی این دو در اعلانیه مختصری رسانه‌ای گردید.[۷]

فهرست دعوت شدگان

 

طی روزهای پیش از ازدواج انتشار فهرست میهمانان این جشن عروسی که شامل ۱۹۰۰ نفر می‌شوند جزء خبرهای پر حاشیه‌است که چند روز مانده به برگزاری این جشن نگاه‌ها را به سوی کاخ شاهبانو بریتانیا معطوف کرده‌است. در این فهرست نام ۴۶ شاهزاده و عضو خاندان سلطنتی از چهار گوشه جهان دیده می‌شود. همچنین نمایندگان اتحادیه کشورهای همسود (مستعمرات گذشته پادشاهی متحده بریتانیا که بیشتر از ۶۰ کشور کنونی جهان را شامل می‌شوند) نیز در این مراسم حضور خواهند داشت. روزنامه دیلی تلگراف بریتانیا می‌گوید که در این فهرست نام‌هایی چون تونی بلر و گوردون براون نخست وزیران سابق بریتانیا دیده نمی‌شود. همچنین نام رهبران کشورهای مشهور دنیا همچون باراک اوباما و نیکولا سارکوزی در این فهرست وجود ندارد. هوگو برنارد عکاس خانواده سلطنتی نیز به عنوان عکاس ویژه در میهمانی دعوت داشت.

از میهمانان مخصوص این مراسم می‌توان به دیوید بکهام و همسرش، التون جان خواننده مشهور بریتانیایی که در مراسم ختم پرنسس دایانا آواز خواند، به همره شریک زندگیش دیوید فورنیش، مستر بین، برادر پرنسس دایانا و چندین چهره ورزشی اشاره کرد.[۸] مارگارت تاچر و جان میجر[۹] نخست وزیران اسبق دولت محافظه‌کار بریتانیا که بر خلاف تونی بلر و گردون براون دارای القاب سلطنتی هستند نیز برای شرکت در این مراسم دعوت شده بودند.[۸] نمایندگان حزب کارگر در مجلس بریتانیا عدم دعوت از بلر و براون برای شرکت در مراسم ازدواج پرنس ویلیام و کیت میدلتون را مایه تعجب دانستند. در بین ۱۹۰۰ میهمان دعوت شده به این جشن عروسی نام بیش از ۲۰۰ سیاستمدار و دیپلمات از پادشاهی متحده بریتانیا و دیگر کشورهای جهان به چشم می‌خورد.[۱۰][۱۱][۱۲] در میان دعوت شدگان ۵۰ نفر از خاندان پادشاهی بریتانیا، ۴۰ نفر خاندان‌های پادشاهی کشورهای خارجی (که عمدتاً اروپایی هستند)، ۲۰۰ نفر سیاستمدار، ۸۰ نفر کارکنان و اعضاء گروه‌های خیریه که عروس و داماد در آنها عضو هستند، ۶۰ نفر مسئولین کشورهای گروه همسود (مشترک‌المنافع) و ۳۰ نفر نیروی دفاعی وجود دارند.

شاهزاده ویلیام برخی خانواده‌های سربازان کشته شده در جنگ عراق را نیز دعوت کرده بودو همچنین پرنس سانتاویچ هم در این مراسم شرکت کرد.

در این مراسم سعی شده بود از گروه‌های مختلف و مشهور یک نفر دعوت شود.[۸]

مراسم ازدواج

مراسم از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران و در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ آغاز گردید. این مراسم در ساعت ۱۷ به وقت تهران به صورت رسمی پایان پذیرفت اما پس از آن این مراسم که با صرف ناهار و رقص و پایکوبی همراه است به صورت خصوصی ادامه خواهد داشت. مراسم عقد طبق برنامه در ساعت ۱۴:۳۰ برگزار گردید. در ابتدا سیاستمداران دعوت شده وارد کلیسا شدند. بعد از آن ساقدوش داماد که شاهزاده هری بود به همراه داماد داخل کلیسا شدند. در مرحله بعدی عروس وارد کلیسا می‌شود. مهمان‌های خانم لباس‌های رسمی و کلاه‌های مخصوص پوشیده بودند و از لباس‌های فانتزی و سبک خبری نبود.[۸]

مراسم در کلیسای وست‌مینستر

قدمت کلیسای وست‌مینستر حدود ۱۰۰۰ سال است و پادشاهان مختلفی از بریتانیا در این کلیسا تاج گذاری کرده و مراسم‌های ازدواج و ختم‌های گوناگونی از خاندان سلطنتی در آن به وقوع پیوسته‌است. مراسم ختم پرنسس دایانا، شاهدخت ولز نیز در این کلیسا برگزار شده بود. در کلیسا آثار هنری بسیار زیادی که اکثراً مربوط به سده‌های ۱۳ و ۱۴ میلادی است، نگهداری می‌شود. مقبره ۱۷ پادشاه و ملکه در این کلیسا می‌باشد. ۱۵ مراسم ازدواج از دودمان پادشاهی بریتانیا اینجا برگزار شده‌است. چارلز دیکنز، نیوتن و هندل (موسیقی دان آلمانی بریتانیایی) در این کلیسا مدفون هستند. بلندی این کلیسا سه برابر پهنای آن می‌باشد.[۸]

در آزین‌بندی کلیسا از درختچه‌هایی کوچک استفاده شده بود که به صورت موقت از کاخ باکینگهام آورده شده بود. از گل و گل‌آرایی در مراسم خبری نبود.[۸]

  • ساعت ۱۲:۳۵ دیوید بکهام در حالی که کت مشکی و کراوات خاکستری بر تن داشت به همراه همسرش که یک کت‌دامن سرمه‌ای رنگ به تن داشت وارد کلیسا گردید.
  • ساعت ۱۳:۰۰ مهمان‌ها به تدریج وارد کلیسای وست‌مینستر می‌شدند. مهمان‌ها منتظر داماد و برادرش (ساقدوش) بودند.
  • ساعت ۱۳:۱۰ تعدادی خودروی شیک وارد محوطه جلوی کلیسا شدند. همچنین در ساعت ۱۳:۱۵ التون جان و دیوید فورنیش خود را به کلیسا رساندند.
  • ساعت ۱۳:۱۷ جان میجر نخست وزیر اسبق بریتانیا در کنار همسرش وارد کلیسا شدند. مارگارت تاچر نخست وزیر اسبق بریتانیا به دلیل کهولت سن در مراسم شرکت نکرد. همچنین در ساعت ۱۳:۲۵ جولیان گیلارد نخست وزیر جمهوری خواه استرالیا به همراه شوهرش وارد کلیسا شدند.[۸]
  • ساعت ۱۳:۳۰ نیک کلک معاون نخست وزیر بریتانیا و از حزب لیبرال دموکرات و اد میلیبند رهبر حزب کارگر بریتانیا به همراه خانواده هایشان وارد کلیسا شدند.

بعد از آن نخست وزیر بریتانیا دیوید کامرون به همراه همسرش سامانتا وارد کلیسای وست‌مینستر شدند. جان هال به عنوان متولی کلیسا، ناظر بر مراسم ازدواج بود.

  • ساعت ۱۳:۵۰ داماد و ساقدوش با گذر از فرش قرمز به سمت محراب کلیسا رفتند.
  • ساعت ۱۳:۵۲ سران اتحادیه کشورهای همسود وارد کلیسا شدند. ملکه الیزابت دوم ملکه همه کشورهای عضو اتحادیه کشورهای همسود می‌باشد.
  • ساعت ۱۳:۵۵ مادر و پدر عروس نیز با خودرو مخصوص از هتل گورینگ به سمت کلیسا آمدند.
  • ساعت ۱۳:۵۸ خانواده‌های سلطنتی اروپایی وارد راهرو کلیسا شدند.
  • ساعت ۱۴:۰۰ مادر عروس و برادر عروس (جیمز میدلتون) وارد کلیسا شدند و از طرف متولی کلیسا جان هال مورد استقبال قرار گرفتند.
  • ساعت ۱۴:۰۵ شاهدخت آن، شاهزاده اندرو و شاهزاده ادوارد، خواهر و برادران شاهزاده چارلز که عمه و عموهای ویلیام هستند با همسران و فرزندانشان وارد کلیسا شدند. دختر شاهزاده ادوارد، لوییس یکی از ساقدوشان بود.
  • ساعت ۱۴:۰۷ شاهزاده چارلز، شاهزاده ولز پدر داماد با همسر دومش کامیلا، دوشس کورنوال وارد کلیسا شدند. یک هفته پیش از ازدواج، شاهزاده چارلز رکورد انتظار تاج و تخت را در بریتانیا شکست.
  • ساعت ۱۴:۱۵ ملکه الیزابت دوم به همراه همسرش شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرا وارد کلیسا شد.
  • ساعت ۱۴:۲۰ یک خودرو رولز-رویس فانتوم ۶ عروس را از هتل گورینگ تا کلیسا همراهی کرد.
  • ساعت ۱۴:۲۵ دخترهای کوچک با لباس عروس و پسرهای نونهال که همه از خانواده پادشاهی بودند، روی فرش قرمز در حال عبور هستند.
  • ساعت ۱۴:۳۰ عروس به کلیسا رسید و از درب غربی وارد کلیسا شد.
  • ساعت ۱۴:۳۱ عروس به همراه پدرش از روی فرش قرمز رد شدند.

در هنگام ورود عروس و پدرش، سرود و موسیقی فضای کلیسا را آکنده کرده بود و آوازه خوان‌ها در حال خواندن و سرودن بودند. ساقدوش نیز پشت سر عروس و به همراه دختر بچه‌ها و پسر بچه‌های خردسال در حال حرکت بودند.

  • ساعت ۱۴:۳۶ عروس به همراه پدرش و داماد به همراه برادرش در یک ردیف و در محراب کلیسا ایستاده بودند.

مدعویین و حضار در حال خواندن سرود بودند و بعد از آن یکی از کشیش‌ها شروع به سخنرانی کرد.

  • ساعت ۱۴:۴۰ خطبه ازدواج توسط اسقف اعظم خوانده شد.
  • ساعت ۱۴:۴۵ ویلیام حلقه ازدواج را در انگشت عروس کرد.
  • ساعت ۱۴:۵۲ جیمز میدلتون برادر عروس، قسمت‌هایی از انجیل را خواند.
  • ساعت ۱۴:۵۵ سرود مخصوصی که مربوط به این مراسم بود توسط گروه موسیقی و حاضرین خوانده شد.
  • ساعت ۱۵:۱۵ الی ۱۵:۲۵ چند سرود ملی بریتانیایی خوانده شد. ارگ بزرگ بادی داخل زیرزمین کلیسا سرود را همراهی می‌کرد.
  • ساعت ۱۵:۲۵ مراسم امضاء اسناد ازدواج، خارج از دید دوربین‌ها انجام شد. شاهدان ازدواج پدر، مادر، برادر و خواهر عروس و پدر، نامادری و برادر داماد هستند.
  • ساعت ۱۵:۳۵ یک کالسکه چهار اسب با اسب‌های سفید که قدمتش ۱۰۰ سال بود و برای تاجگذاری شاه ادوارد ساخته شده بود، داماد و عروس را به سمت کاخ برد.[۸]

سرود خوانی

در کلیسای تاریخی وست‌مینستر قرار است در هنگام برگزاری مراسم، برخی از سرودهای برگزیده و محبوب توسط حضار و شرکت کنندگان خوانده شود. شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون سه سرود منتخب را برای جشن ازدواج خود برگزیده‌اند که یکی از آنها اورشلیم نام دارد و دو سرود دیگر رابطه مستقیمی با سرزمین ولز دارند.[۱۳] گروه موسیقی شامل ۲۰ پسر نوجوان و ۱۲ خواننده بزرگسال بودند که به عنوان راهب کلیسا نیز محسوب می‌شوند.[۸]

ناقوس‌ها

قرار است ۵۰۰۰ ناقوس کلیسا به مدت ۳٫۵ ساعت و به صورت ممتد نواخته شوند.[۸]

مراسم در کاخ باکینگهام

 
عروس و داماد در بالکن کاخ باکینگهام
  • در ساعت ۱۵:۵۲ کالسکه عروس و داماد و گروه اسب سوران که آنها را اسکورت کرده بودند وارد دروازه کاخ باکینگهام شدند.
  • در ساعت ۱۵:۵۵ ملکه وارد کاخ باکینگهام شد.[۸]

مراسم در خیابان مال

 
خیابان مال یک روز پیش از مراسم
 
کالاسکه مخصوص استیت لاندو ۱۹۰۲، زوج سلطنتی را به کاخ باکینگهام می‌برد.

خیابان مال خیابانی در لندن است. این خیابان با سنگ‌فرش‌های قرمز برای مراسم‌های رسمی اختصاص یافته‌است. خیابان مال از یک سو به کلیسای وست‌مینستر و از سوی دیگر به میدان پارلمان و کاخ باکینگهام منتهی می‌شود. مراسم عروسی از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز شد.

  • در ساعت ۱۲:۴۰ به وقت تهران یک گروه موسوم به گارد پادشاهی با یونیفرم قرمز در خیابان مال در حال رژه رفتن بودند.
  • در ساعت ۱۲:۵۰ مهمان‌ها کم کم از کاخ باکینگهام به سمت کلیسا حرکت کردند. همچنین در این ساعت گروه موزیک با رژه مخصوص و بسیار منظم به سمت کاخ باکینگهام حرکت کردند تا ملکه الیزابت دوم مادربزرگ داماد را به مراسم دعوت کنند.[۸]
  • در ساعت ۱۵:۴۵ کالسکه و گروه اسب سواران وارد خیابان مال شدند.
  • در ساعت ۱۶:۲۰ مردم آزادانه وارد خیابان مال شدند و ضمن اینکه در پشت ردیفی از ماموران پلیس حرکت می‌کردند، به سمت کاخ باکینگهام به راه افتادند تا مراسم بوسه سلطنتی در آنجا انجام شود.[۸]

حلقه ازدواج

کاترین میدلتون تصمیم گرفته‌است حلقه‌ای از جنس طلای ولزی داشته باشد.

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1714
كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون که به شما فعال کردن چاکرا ، کندالینی ، انرژی درمانی ، قدرت پرانا و خیلی آموزش های فوق العاده دیگر که در ادامه معرفی خواهند شد آموزش داده خواهد شد. شما با دو کتاب "انرژی درون" با 500 صفحه و "پرورش نیروهای درون" با 150 صفحه می باشند آشنا خواهید ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما