تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1254
  • بازدید دیروز : 2851
  • بازدید کل : 10473728

حكايت آنكه دلسرد نشد


حكايت آنكه دلسرد نشد

حكايت آنكه دلسرد نشد

درس هايي براي رسيدن به موفقيت

اين كتاب داستان جواني را بيان مي كند كه با مشكلات و انتخاب هاي گوناگوني روبرو مي شود ولي هر بار راهي را پيدا مي كند كه از آن مرحله عبور مي كند به شدت توصيه مي كنم كه اين كتاب را مطالعه فرماييد در صورتي كه دوست نداشتيد وجه پرداختي برگشت داده خواهد شد.

تضمين برگشت وجه

حکایت مرد جوانی است که بدنبال ثروتمند شدن با مردی عارف و فیلسوف آشنا می شود که رموز موفقیت را به او می آموزد.
آدمهای واقعا خردمند و پولدار در این جهان طوری زندگی می کنند که انگار هر روز آخرین روز زندگیشان است و باید ضروری ترین کار را انجام دهند.بیشتر آدمها در نوعی بی خبری همیشگی زندگی می کنند . آنها همیشه امیدوارند که چیزی اتفاق بیفتد و زندگیشان را دگرگون کند . آنها هرگز نمی دانند که همه چیز از خودشان آغاز می شود و خود مسؤل زندگیشان هستند .
مارک فیشر معتقد است ؛ انسانهای فوق العاده ، چنان زندگی می کنند که گویی نه تنها زندگی خود ،بلکه چندین زندگی دیگر را هم درون خود دارند . این است که بعضی از نوابغ از همان کودکی ، بلوغ خود را آشکار می کنند . در واقع آنها خود را از زندگی های قبلی برای این زندگی آماده کرده اند .و گاهی حتی از چندین زندگی قبل این کار را آغاز کرده اند .
فیشر در جایی دیگر از کتاب می گوید :«...دردها و بدبختیها از روی رحمت برایمان فرستاده می شود تا به خود واقعی مان پی ببریم و نیروی واقعی درونمان را بیابیم . شادیهای معمولی نمیگذارد آنها را کشف کنیم .آنهایی که امتحان می شوند ، آدمهای خوش اقبالی هستند ، اما وقتی خود واقعی شان را کشف کنند ، شادی از راه می رسد ...»


مبلغ واقعی 12,060 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,236 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما