تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2473
  • بازدید دیروز : 2520
  • بازدید کل : 10469345

دانلود رايگان كتاب جام جهاني در جواديه با جايزه


دانلود رايگان كتاب جام جهاني در جواديه با جايزه

کتاب جام جهاني در جواديه اثر داوود اميريان

اين كتاب در مسابقه اي تلوزيوني در برنامه ي خندوانه به همراه كتاب يك عاشقانه ي ارام به عنوان يكي از منابع سوالي به كار برده شده بود .

آلکس هيوارد، فرزند سفير کانادا در تهران است. سياوش، يکي از بچه‌هاي محله جواديه که دست بر قضا، زبان انگليسي‌اش خوب است، به آلکس فارسي ياد مي‌دهد. آلکس، ماجراي يک دوره مسابقه فوتبال را در جواديه از زبان سياوش مي‌شنود و يک تيم از بچه‌هاي کانادايي را براي مسابقه معرفي مي‌کند؛ اما کار به همين جا ختم نمي‌شود ...
تيم‌هايي از کشورهاي ديگر هم از راه مي‌رسند؛ اسپانيا، ايتاليا، ژاپن، چين، سوئيس، آرژانتين، برزيل و ... از عرب‌هاي کوچه مروي و بچه‌هاي کارگر افغاني هم تيم‌هايي معرفي مي‌شوند و به تدريج يک جام جهاني کوچک در جواديه پا مي‌گيرد.
آنچه خوانديد، خلاصه داستان «جام جهاني در جواديه» نوشته داوود اميريان است. داوود اميريان متولد 1349 کرمان است و تاکنون بيش از بيست عنوان کتاب نگاشته و جوايز متعددى را هم از آن خود کرده است.
کتاب «جام جهاني در جواديه» را انتشارات قدياني منتشر و وارد بازار کتاب کرده است.

کتاب جام جهانی در جوادیه داستان چند نوجوان پایین شهری که به دنبال یک جای مناسب برای فوتبال های تابستان شان می گشتند که از قضا با پسر سفیر کانادا در ایران آشنا می شوند و مسابقه ای را در زمین خاکی محله شان ترتیب می دهند که این موضوع همین جا تمام نمیشود تیم های دیگری هم از کشورهای دیگر از راه می رسند مثل اسپانیا، ایتالیا، ژاپن و...چند تا از بچه های کارگر افغانی هم به این جمع اضافه می شوند و جام جهانی کوچکی در جوادیه پا می گیرد!
کتاب جام جهانی در جوادیه به خاطر قوه شخصیت پردازی بالای نویسنده اش(داوود امیریان) توصیف عالی از فضای فوتبالی داستان دارد..

تعداد صفحات :272 صفحه

 

پس از تكميل فرم زير و پرداخت مبلغ محصول بلافاصله لينك دانلود فايل در اختيار شما قرار خواهد گرفت و يك نسخه هم به ايميل وارد شده فرستاده مي شود در صورتي كه مشكلي در انجام خريد يا قيمت فايل داريد مي توانيد با مدير كانال @godrateparvaz يا ايميل ketab4u313@gmail.com در تماس باشيد .پشتيباني 24 ساعته و پاسخ گويي سريع از ويژگي هاي منحصر به فرد ما مي باشد كه باعث رضايت همه ي خريداران قبليمان بوده است.

برای استفاده از مطالب مفید و جذاب و همچینین دانلود ویژه ی فایل های سایت به قیمت رایگان در کانال ما عضو شوید.

 

کانال قدرت پرواز

 

در صورت داشتن هر گونه سوال -انتقاد و پیشنهاد با ادمین این کانال در ارتباط باشید

 


مبلغ واقعی 14,040 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,020 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما