تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 68
  • بازدید دیروز : 8846
  • بازدید کل : 10521843

فال و طالع بینی از روی حالت ناخن ها


فال و طالع بینی از روی حالت ناخن ها
 

فال و طالع بینی از روی حالت ناخن ها

 

قبل از هر چیز باید گفت که به اندازه تعداد افراد روی کره زمین، شخصیت متفاوت وجود دارد. بنابراین سعی شده تا همه شخصیت‌ها در این هشت مورد دسته‌بندی شود.

 

 

1. ناخن‌های بلند و مستطیلی
اگر این مدل ناخن را دارید پس خیلی خوش‌شانس هستید. افرادی که ناخن‌های بلند و مستطیلی دارند، کاملا اجتماعی بوده و می‌تواند با دیگران روابط خوبی را برقرار کنند. به این موارد تیزهوشی را نیز اضافه کنید.
شما از بودن در کنار دیگران لذت برده و می‌توانید خواسته‌های دیگران را نیز پیش‌بینی کنید. علاوه بر این، شما همیشه تلاش می‌کنید که مسائل را از ابعاد گوناگون بررسی کنید. به عبارت بهتر، اگر مشکلی پیش بیاید، شما تمام جنبه‌های آن در ابتدا بررسی کرده و راه‌حل ایده‌آل را برای آن انتخاب می‌کنید. اگر هم بحث سفر پیش بیاید، شما همیشه همه موارد را از قبل برنامه‌ریزی می‌کنید.

 

2. ناخن‌های پهن و عریض
از نظر شخصیتی کاملا منطقی هستید و همه چیز را ارزیابی می‌کنید. نسنجیده حرفی نمی‌زند و راهنمایی‌های شما برای دیگران ارزشمند است، به همین دلیل دیگران با دقت به حرف‌های شما گوشی می‌دهند. شما همچنین قادرید به راحتی شخصیت دیگران را درک کنید و در خیلی از موارد به غریزه‌تان اعتماد می‌کنید.
ساختن چیزهای جدید از مهم‌ترین ویژگی‌های شما است. شما برای مشاهده آثار خیلی از کارها منتظر می‌مانید. در ضمن نباید میزان علاقه شما به آرامش و مفید بودن را نادیده گرفت. شما همیشه عاقلانه‌ترین راه‌حل را برای مسائل پیچیده در نظر می‌گیرید.

 

3. ناخن‌های کوتاه و گرد
احتمال آتشی‌مزاج بودن شما خیلی زیاد است، اما فراموش نکنید که ابتکار و خلاقیت در وجود شما موج می‌زند و استعدادهایی دارید که هنوز خودتان نمی‌دانید!
شما از زندگی خود کاملا راضی هستید و به همین دلیل دیگران از هم‌نشینی با شما خرسند هستند. نظر شما نسبت به دوستانتان به سادگی تغییر نمی‌کند و هر کاری از دستتان بربیاید برای عزیزانتان انجام می‌دهید. بیش از هر چیز باید گفت شما ماجراجو هستید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرید. برخی این خصوصیت شما را با لجبازی اشتباه می‌گیرند، اما این مسئله چیزی از میزان مصمم بودن شما نمی‌کاهد.

 

 

 

4. ناخن‌های کوتاه و جویده شده
شما از بس که ناخن‌های خود را می‌جوید، اندازه‌‎های آن‌ها نامتناسب شده است. البته نگران نباشید! این مسئله نشان می‌دهد که شما آدمی بسیار حساس و باهوش هستید.
شما همواره در تلاشید که روابط خود با دوستان قدیمی‌تان را مستحکم کنید و از ایجاد روابط دوستی جدید هم هرگز جا نمی‌مانید. دائم یک چیز را زیر لب زمزمه می‌کنید: “از آن مترس که های و هوی دارد، از آن بترس که سر به تو دارد.” از نظر ظاهری نیز شما کاملا آرام به نظر می‌رسید، اما همیشه طغیانی از احساسات در وجود شما است. دوستانتان نیز شما را فردی راستگو می‌دانند. شما ترجیح می‌دهد که همیشه حقیقت را بگویید، حتی اگر تلخ باشد.

 

5. ناخن‌های بزرگ و مستطیلی شکل
شما فردی بسیار ارزشمند بوده و می‌توانید دیگران را به خوبی مدیریت کنید، زیرا کاملا مسئولیت‌پذیر هستید. اطرافیان در مورد چیزهای مهم به شما اعتماد می‌کنند، زیرا اگر کاری به شما محول شود به بهترین شکل آن را انجام می‌دهید. شما با پشتکار زمان خود را صرف کاری می‌کنید، چرا که کارهای بزرگ اصلا از شما دور نیست.

 

6. ناخن‌های مثلثی
ترس و استرس توان غلبه کردن بر شما را ندارد، زیرا شما همیشه مصمم هستید که خواسته‌های اطرافیان را برآورده کنید. اگر کاری به شما محول شود، با انرژی تمام وقت خود را صرف آن می‌کنید. از نظر شغلی هم شما کاملا سخت‌کوش و آینده‌نگر هستید و نتیجه آن را همیشه در زندگی دیده‌اید.

 

7 , 8. ناخن‌های بیضی و/یا بلند
بیضی بودن ناخن‌هایتان نشان از خلاقیت شما دارد. البته شانس هم همیشه با شما یار است. از جمله ویژگی‌های شما این است که همواره زیبایی را ستایش می‌کنید. دومین ویژگی شما آرام بودنتان است. برخی فکر می‌کنید که شما بیش از حد کار می‌کنید، اما آن‌ها نمی‌دانند که از کارتان لذت می‌برید.
شخصیت شما به نحوی است که از اتفاقات معمولی پرهیز می‌کنید و همیشه به دنبال راه‌حل‌هایی خاص و خلاقانه هستید. شعارتان نیز است که کار و تفریح و زندگی را نباید با هم ترکیب کرد. خستگی در زندگی شما اصلا معنایی ندارد، چرا که می‌دانید چگونه خوشحال باشید.

  انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 218
كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون که به شما فعال کردن چاکرا ، کندالینی ، انرژی درمانی ، قدرت پرانا و خیلی آموزش های فوق العاده دیگر که در ادامه معرفی خواهند شد آموزش داده خواهد شد. شما با دو کتاب "انرژی درون" با 500 صفحه و "پرورش نیروهای درون" با 150 صفحه می باشند آشنا خواهید ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما