تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 464
  • بازدید دیروز : 2078
  • بازدید کل : 10532318

پژو ‌٢٠٧ در ايران توليد می شود+عکس


پژو ‌٢٠٧ در ايران توليد می شود+عکس
پژو ‌٢٠٧ در ايران توليد می شود+عکس
 
ایسنا: طي سفر اخير مديرعامل ايران خودرو به فرانسه، اين شركت مذاكرات متعددي براي توليد محصولات پژو انجام داده كه از جمله آن بحث نهايي شدن قرار داد توليد پژو 207 است.
 
پژو 207 كه در ايران به نام 207i توليد خواهد شد، در دو نوع هاچ‌بك و صندوقدار و قرار است كه ايران‌خودرو براي توليد نوع هاچ بك آن برنامه‌ريزي كند.
 
پژو207 محصول سال 2007 پژو است كه قرار است در دو مدل فول دستي و فول اتوماتيك با تيراژ 10 هزار دستگاه در سال در ايران توليد شود. البته پژو موافقت كرده كه در صورت صرفه اقتصادي، اين امكان براي ايران خودرو وجود خواهد داشت كه آن را صادر كند؛ هرچند كه تجربه نشان داده چندان نمي‌توان به اين وعده و وعيدهاي پژو دل خوش كرد.
 
طبق اظهارات ميرجواد سليماني ـ قائم مقام مدير عامل ايران خودرو درمحصول و كيفيت ـ حجم سرمايه‌گذاري براي صنعتي‌سازي اين محصول حدود 10 ميليارد ريال بر آورد شده و تا پايان امسال پيش فروش خواهد شد.
 
وي به اين موضوع اشاره كرد كه پژو توافق كرده است به شرط اقتصادي بودن خودكفايي قطعات جديد، هر زمان كه ايران خودرو اعلام كند، حاضر به تامين 50درصدي سرمايه‌گذاري مورد نياز قالب‌هاي اين قطعات است.
 
شايد بتوان گفت در صورت بالا نبودن قيمت اين مدل، پژو207 جايگزين پژو206 شود. البته مديريت سابق ايران خودرو نيز براي عرضه اين خودرو در سال آينده برنامه‌ريزي كرده بود، ولي هنوز قيمت نهايي اين محصول مشخص نشده است. همچنين بحث‌هايي راجع به پژو 308 نيز مبني بر واردات CBU آن و سنجش بازار براي داخلي سازي آن شده بود كه تا اين لحظه خبر جديدي در اين زمينه منتشر نشده است.
 
البته مديرعامل ايران خودرو در سفر اخير خود گويا علاوه براي توليد پژو 207 در ايران، مذاكرات ديگري نيز در راستاي توليد ساير محصولات فعلي پژو در سايت‌هاي خارجي (كه هم اكنون در داخل توليد مي‌شود) نيز انجام داده است.
 
در اين باره جواد نجم الدين گفته كه با توجه به تفاهم صورت گرفته با شركت پژو، ايران خودرو خودروهاي برند پژو را در سايت‌هاي خارج از كشور توليد و به بازار عرضه خواهدكرد.
 
وي پس از ديدار با مدير عامل شركت پژو فرانسه گفت: طي مذاكراتي كه با شركت پژو انجام شد، براي اولين بار در تاريخ همكاري مشترك دو شركت، ايران خودرو با پژو تفاهم كرده تا خودروهاي برند پژو را در خارج از كشور توليد و به بازار عرضه كند.
 
او ادامه داد: بر اساس تفاهم صورت گرفته خودروهاي پژو206، پژو 207i هاچ بك و صندوقدار و پارس در سايت‌هاي ايران خودرو در خارج از كشور از جمله ونزوئلا، سنگال و سوريه توليد خواهد شد.
 
نجم الدين افزود: تفاهم مشترك براي توليد محصولات خانواده 405 شامل پژو405 ج.ال.ايكس و اس.ال.ايكس در كشورهاي ديگر نيز صورت گرفته است و ايران خودرو قطعات مورد نياز براي توليد خودروهاي برند پژو در سايت‌هاي خارج از كشور را تامين خواهد كرد.
 
وي با اشاره به مزاياي اين تفاهم نامه مشترك با شركت پژو، اظهار كرد: با توجه به توافقات انجام شده، ايران خودرو علاوه بر سايت‌هاي خود در خارج از كشور مي‌تواند اين خودروها را در ساير كشورها توليد كند كه براي نمونه مي‌توان به توليد و عرضه پژو پارس در كشور مصر اشاره كرد.
 
مديرعامل ايران خودرو تاكيد كرد: بدين ترتيب مي‌توانيم ظرفيت خالي برخي از خطوط توليد در سايت‌هاي خارج از كشور را به توليد خودروهاي برند پژو اختصاص دهيم.
 
گفتني است، محصول پژو 207 كه ظاهري خشمگين تر از مدل 206 آن كه هم اكنون به موزه پژو رفته دارد، در دو مدل پنج در و سه در توليد مي‌شود. اين خودرو كه شبيه پژو 206 است، در نوع موتور 1.6 ليتر چهار سيلندر خطي حداكثر 110 اسب بخار در 5800 دور در دقيقه قدرت ايجاد مي‌كند. مصرف سوخت در شهر اين خودرو 9.3 ليتر براي هر 100 كيلومتر و مصرف سوخت آن در بزرگراه 5.6 ليتر براي هر 100 كيلومتر است.

  انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 185
كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون که به شما فعال کردن چاکرا ، کندالینی ، انرژی درمانی ، قدرت پرانا و خیلی آموزش های فوق العاده دیگر که در ادامه معرفی خواهند شد آموزش داده خواهد شد. شما با دو کتاب "انرژی درون" با 500 صفحه و "پرورش نیروهای درون" با 150 صفحه می باشند آشنا خواهید ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما