تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1965
  • بازدید دیروز : 2629
  • بازدید کل : 10572108

حرف‏هاى فرزاد فرزين در آستانه انتشار آلبوم «شانس»


حرف‏هاى فرزاد فرزين در آستانه انتشار آلبوم «شانس»
نبايد منتظر معجزه باشيم
 
فرزاد فرزين بدون شك پركارترين خواننده طى دو سال اخير موسيقى پاپ به حساب مى‏آيد. او اوايل مهرماه سال گذشته آلبوم «شوك» را پس از مدت‏ها كش و قوس راهى بازار كرد. پس از ارائه اين اثر، چند بار در جزيره كيش به اجراى كنسرت پرداخت كه با استقبال خوبى همراه شد و هفدهم مهرماه هم مصادف است با برگزارى اولين كنسرت بزرگ او در تهران! به تمام اين‏ها آلبوم جديد او با نام «شانس» را هم اضافه كنيد. تمام اين اتفاقات مهم براى فرزين طى يك سال و يك ماه رخ مى‏دهد و اين در حالى است كه شرايط موجود در موسيقى ما به كمتر خواننده‏اى اجازه چنين مانورهايى را مى‏دهد. قطعاً خواننده‏اى مثل فرزاد اين مسأله را به خوبى متوجه شده كه موسيقى كار اصلى اوست و بايد براى اصلى‏ترين كار بيشترين ارزش را قائل شد.
بدون شك حرف‏هاى فرزاد فرزين در آستانه انتشار آلبوم «شانس» براى همه مخاطبين موسيقى خواندنى خواهد بود.
بالاخره طلسم مربوط به برگزارى كنسرت‏هاى فرزاد فرزين در تهران شكست و هفدهم مهرماه مصادف شد با اولين شبى كه تو توانستى در سالن همايش‏هاى ميلاد به روى استيج بروى. طبيعتاً انتظار مى‏رفت اين اتفاق خيلى زودتر از اين‏ها رخ دهد. اولاً دليل اين تاخير چه بود؟ ثانياً چرا به صورت ناگهانى اين خبر به گوش علاقمندان به موسيقى رسيد؟
شيرينى برگزارى كنسرت در شهر تهران به همين است كه با تاخير همراه باشد. طى سه، چهار سال اخير شرايطى بر موسيقى ما حكمفرما بوده كه همه از آن اطلاع دارند. به تمام اين شرايط نامناسب، ممنوع‏الفعاليت شدن من را هم اضافه كنيد. اين‏ها مسائلى بودند كه به من اجازه ندادند تا قبل از انتشار آلبوم «شوك» به اجراى كنسرت بپردازم. پس از انتشار اين آلبوم هم به خاطر بروز يك سرى مسائل كه بيشتر به ضعف مديريتى مربوط مى‏شد، ما از برگزارى كنسرت بى‏نصيب مانديم.
منظور از ضعف‏هاى مديريتى چيست؟
منظورم ضعف‏هايى است كه در كار خودمان و به خاطر مديريت غلط صورت گرفت. مشكلات حاشيه‏اى مختلف با كمپانى پخش‏كننده آلبوم «شوك» ما را به طور كل از جريان موسيقى خارج كرد.
ولى به نظر مى‏رسد كارهاى تو نسبت به ديگران با سرعت قابل ملاحظه‏اى پيش رفته! طبيعتاً اين سرعتى كه شما از آن صحبت مى‏كنيد در وهله اول به خواست خودم برمى‏گشت. قصد من اين بود كه فقط كار موسيقى را پيگيرى كنم. به همين خاطر حدوداً از ابتداى فصل تابستان على چراغعلى را به عنوان مدير برنامه‏هاى خودم انتخاب كرده‏ام.
على چراغعلى همان شخصى نيست كه مديريت برنامه‏هاى محسن يگانه را به عهده داشت؟
بله، او در حال حاضر هم مدير برنامه محسن يگانه به حساب مى‏آيد و هم مدير برنامه‏هاى من. ما استارت كارمان را با كنسرت كيش زديم كه بسيار موفق از آب درآمد. خواننده اصلى آن كنسرت من بودم و محسن يگانه هم به عنوان مهمان روى استيج آمد و لحظاتى من را همراهى كرد. البته خيلى‏ها هنوز هم تصور مى‏كنند آن برنامه يك كنسرت دونفره بوده است.
و بالاخره نوبت به اجراى زنده در تهران رسيد.
بله، با مديريت على چراغعلى ما خيلى زود موفق شديم كارى را كه مدت‏ها پيش بايد انجام مى‏شد، به ثمر برسانيم. رهبرى اركستر ما به عهده على ثابت است و از حضور نوازندگان متعدد و خوبى بهره‏مند هستيم.
در مورد تاريخ ارائه آلبوم جديدت به بازار موسيقى صحبت كن.
تصميم ما بر اين بود كه تاريخ ارائه آلبوم «شانس» را براى اولين بار در كنسرت تهران اعلام كنيم. اين آلبوم به احتمال بسيار زياد اوايل آبان ماه به بازار مى‏آيد.
آيا باز هم حال و هواى نسبتاً غربى آلبوم «شوك» را در آثار فرزاد فرزين شاهد خواهيم بود؟
فكر مى‏كنم بايد جواب منفى به سؤال شما بدهم. من در «شانس» سعى كرده‏ام ده قطعه موسيقى با فضايى متفاوت نسبت به آلبوم «شوك» توليد كنم. در واقع تلاش كرده‏ام بيشتر به سمت و سوى كارهاى گذشته برگردم. البته اين صحبت من به اين معنا نيست كه آلبوم «شانس» آلبوم به‏روزى نيست، بلكه سعى كرده‏ايم به مخاطبى احترام بگذاريم كه كارهاى قبلى ما را بيشتر مى‏پسندند. خيلى‏ها پس از «شوك» به من گفتند كه فضاى آثار قبلى‏ات دلنشين‏تر بوده. به همين خاطر ما سعى كرديم در انتخاب‏هايمان كمى بيشتر دقت كنيم.
فكر مى‏كنى چرا مخاطب تو با حال و هواى قطعات آلبوم «شوك» ارتباط چندانى برقرار نكرد؟
در آلبوم شوك ما بيشتر به سراغ فضاهاى پاپ - راك رفته بوديم. اين فضاها سليقه‏هاى خاصى را نشانه رفته بودند ولى در «شانس» براى اينكه طيف مخاطبمان را مثل سابق افزايش بدهيم، سعى كرده‏ايم آهنگ‏ها را با فضايى شرقى توليد كنيم. در واقع اين بار بيشتر به همان مفهوم «پاپ» توجه شده است.
چه افرادي در «شانس» با تو همكاري كرده اند؟
در بخش ترانه‏سرايى يغما گلرويى، روزبه بمانى، مريم اسدى، محمودالهوحي، مرجان نورى‏نژاد، حامد هاكان و على مهرگان با من همكارى داشته‏اند. البته ترانه دو قطعه از اين آلبوم هم از سروده‏هاى خودم محسوب مى‏شود. ملودى اغلب كارها جزو ساخته‏هاى خودم هستند. البته پدرام كشتكار و حامد هاكان هر كدام در يك قطعه ما را همراهى كرده‏اند. در بخش تنظيم هم از حضور دوستانى چون نويد سپهر، پدرام كشتكار، كوشان، مهران خليلى و محمد شاكر بهره‏مند بوده‏ام. البته خودم نيز جزو تنظيم‏كننده‏هاى اين آلبوم به حساب مى‏آيم.
قرار بود با بهروز صفاريان همكارى داشته باشى ولى اين اتفاق رخ نداد. آيا خودتان از اين همكارى منصرف شديد؟
نه، ما صحبت‏هايى را با آقاى صفاريان انجام داده بوديم ولى متأسفانه از لحاظ زمانى مشكلاتى وجود داشت كه اين همكارى را برايمان ميسر نكرد. خيلى اميدوار هستم كه در آلبوم آينده‏ام شاهد حضور پررنگى از بهروز صفاريان باشم.
صحبت‏هايى هم در مورد همكارى تو با سيروان به گوش مى‏رسد ولى در حال حاضر نام او را هم در ليست تنظيم‏كننده‏هاى آلبوم «شانس» نمى‏بينيم.
قرار بود با سيروان و زانيار خسروى همكارى داشته باشم ولى متأسفانه بنا به دلايلى اين همكارى منتفى شد!
قطعه‏اى كه با صداى تو در تيتراژ پايانى فيلم «سوپراستار» شنيده شد با استقبال خوبى از طرف مخاطب همراه بود. آيا اين قطعه جايى در آلبوم «شانس» دارد؟
بله، «سوپراستار» يكى از قطعات آلبوم جديد من است و ترانه آن را نيز آقاى محمود الهوحي سروده‏اند.
آيا قطعه‏اى به اسم «شانس» هم در اين آلبوم دارى؟
نه، اسم آلبوم جديد من هيچ ارتباطى به نام قطعات آن ندارد. من بيشتر به خاطر فضاى آلبوم تصميم گرفتم اين نام را براى آن انتخاب كنم.
چنددرصد شانس موفقيت را براى «شانس» قائل هستى؟
ما تمام تلاشمان را براى اينكه رضايت مخاطب موسيقى پاپ را جلب كنيم، به كار گرفته‏ايم. ولى همه چيز دست خداست. اميدوارم اتفاق خوبى براى اين آلبوم رخ دهد.
بعد از تهران به چه شهرهايى براى برگزارى كنسرت خواهى رفت؟
رايزنى‏هايى را براى اجراى برنامه در برخى شهرها از جمله رشت و يزد انجام داده‏ايم. فكر مى‏كنم به زودى نتيجه آنها مشخص شود. طبيعى است پس از انتشار آلبوم جديد بايد اجراهاى زنده را جدى بگيريم.
از آلبوم‏هاى گذشته چه قطعاتى را در كنسرت‏هاى اخير اجرا مى‏كنى؟
طبيعتاً برخى قطعات هميشه با استقبال همراه بوده‏اند. مثلاً «به تو مديونم» يا «من و تو»، «پشت صحنه» و «هم‏وطن» هم هميشه در بين قطعات انتخابى ما براى اجرا در كنسرت جايگاه ويژه‏اى دارند. ضمن اينكه تصميم دارم از اين به بعد در كنسرت‏ها چند قطعه خوب از آلبوم لو رفته «تعقيب» را نيز اجرا كنم.
در پايان آخرين صحبت‏هاى تو را قبل از انتشار آلبوم «شانس» مى‏شنويم.
اميدوارم امسال، سال موسيقى پاپ باشد. با وجود اينكه تا به امروز كه بيش از نيمى از سال 88 را سپرى كرده‏ايم شاهد اتفاق خاصى در موسيقى نبوده‏ايم احساس مى‏كنم در ادامه سال و با ورود آلبوم‏هاى جديد به بازار اتفاقات خوبى رخ دهد. البته ما با توجه به شرايط تبليغاتى محدود و نوع پخش‏هاى تاريخ گذشته‏اى‏ كه در موسيقى‏مان داريم، نبايد انتظار معجزه داشته باشيم ولى فكر مى‏كنم بتوان به پنج ماهه باقيمانده از سال اميدوار بود.
 
منبع-اتفاق نو
 

  انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 123
كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

پکیج صداسازی متود CVT

پکیج صداسازی متود CVT

پکیج زبان اصلی متود صداسازی CVT: شامل کتاب 274صفحه ای به زبان انگلیسی + کتاب خانه صوتی (شامل 421 فایل صوتی برای مردان و 416 فایل صوتی برای زنان) + کتاب فارسی ترجمه شده (فقط دو فصل اول که پایه ای ترین مفاهیم این متود را تشکیل می دهند ترجمه شده است .)Complete Vocal ... ...

دریافت فایل : پکیج صداسازی متود CVT

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما