تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 145
  • بازدید دیروز : 2665
  • بازدید کل : 10544154

یک دیگ دیجیتالی به اندازه Digg.com


برترین ها: امروز در باشگاه کارآفرینی دیجیتالی برترین‌ها، نگاهی داریم به یکی دیگر از پرتال‌های پر بیننده و موفق فضای مجازی. سایت دیگ دات کام، اگر چه نام جالبی هست، اما برای بسیاری ازمخاطبان ایرانی آشنا نیست. با ما همراه باشید.

یک دیگ دیجیتالی به اندازه Digg.com

امروز درباره سایتی حرف می‌زنیم که نوامبر 2004 میلادی راه اندازی شد و یکی از خلاق‌ترین سایت‌های وب مانند 1000 پرتال پر بیننده آلکسا هست. جی ادلسون، جوان کارآفرین آمریکایی، سایت به اشتراک گذاری جمعی لینک‌های مختلف اینترنت را راه اندازی کرد که ایده جالبی هست. این ایده جالب، دنبال ایده‌های جالب کاربران اینترنت هست و آماده شنیدن آن در support@digg.com می‌باشد. قریب به 800 میلیون صفحه وب، درباره این پرتال و کسب و کارش مطالبی ارائه کرده‌اند که جالب توجه هست.

کارآفرینی دیجیتالی، یعنی پول در آوردن با ایده‌های خلاق در دنیای صفر و یک‌ها. هر ایده‌ای‌، در صورتی که تجاری سازی بهینه شود، می‌تواند مخاطب را جذب کند. چه گوگل باشد و چه دیگ باشد! دیگ یک وب‌گاه پیونددهی جمعی است که در ابتدا بیشتر بر اخبار فناوری و دانش متمرکز بود ولی اخیراً قسمت‌های متنوع دیگری به خود اضافه کرده است از پزشکی گرفته تا خبرهای سرگرم‌کننده و سیاست دران یافت می‌شود.

در واقع، ایده خلاقی که توسط دیگ ارائه شده است، محلی برای پیدا کردن و به اشتراک گذاشتن مطالب و محتوای سایت‌های مختلف از اقصی نقاط جهان هست. این پرتال‌ها، همه جور هستند. از بزرگ‌ترین سایت‌های مرتبط آنلاین تا گمنام‌ترین وبلاگ‌ها بر اساس رأی کاربران سایت، مطالبشان در صفحه دیگ به نمایش در می‌آید. در واقع، مطالب سایت دیگ دات کام، بر اساس رأی کاربرانش به روز رسانی می‌شود و بهترین و پر رأی‌ترین مطالب، شانس مشاهده توسط کاربران بیش تری را دراختیار خواهد داشت. دیگ دات کام، با این رفتار سازمانی و مدل کسب و کار خود، موج آفرینی دیجیتالی می‌کند و می‌تواند، یک خبر و موضوع خاص را به اصطلاح فعالان رسانه: Bold کند.

یک دیگ دیجیتالی به اندازه Digg.com
(گزارش نشریه Business Week از مؤسس Digg)
60 میلیون دلار ظرف 18 ماه!

جریان سازی دیجیتالی، می‌تواند برای سایت‌های بزرگ خبری و اطلاع رسانی درامد زایی خوبی داشته باشد و مخاطبان زیادی هم جمع کند. شما هیچ سر دبیری در این سایت نخواهید یافت. در واقع سایت دیگ محیطی را فراهم می‌کند تا خود کاربران تعیین کننده آن باشند که چه مطلبی ارزش قرار گرفتن در صفحه اصلی را دارد. و این خود برای عرصه اطلاع رسانی برای کاربران اینترنتی تحولی محسوب می‌شود.

Digg now shows you the most-shared stories from your Twitter friends.
شعار دیگ: دیگ، پر اشتراک‌ترین داستان‌ها از کاربران توییتر را به شما نشان می‌دهد

حال چگونه این امر اتفاق می‌افتد؟ ابتدا هر خبری اعم از تصویری یا ویدیویی توسط جامعه دیگ (کسانی که به عضویت آن در آمده‌اند) در سایت ثبت می‌شود. مادامی که این امر اتفاق افتاد، مطلب توسط سایرین دیده می‌شود و خود مردم رأی می‌دهند که کدام یک از موضوعات در کنار سایر مطالب، جز بهترین‌ها باشد. در صورتی که مطلب ثبت شده رأی کافی بیاورد در صفحه اصلی سایت به نمایش در می‌آید و قابل بازدید برای هزاران بازدیدکننده سایت خواهد بود. این مراحل متوقف نمی‌شود و یک خبر در صفحه اصلی ثابت نمی‌ماند. زیرا به طور مداوم اخبار و مطالب جدید وارد سایت می‌شوند و به همین نحو مطالب صفحه اصلی نیز در چرخش است. در همین زمینه امکاناتی فراهم می‌گردد که به واسطه آن امکان بحث و مراوده در رابطه با هر خبر برای بازدیدکنندگان سایت فراهم می‌شود. به واسطه این سیستم کاری جدید شما می‌توانید اخبار خاص و منحصر به فردی را در این سایت بیابید.

دیگ" که نشأت گرفته از کلمه ای انگلیسی، با کمی تغییر (به علت اینکه dig.com پیش از این توسط شرکت والت دیزنی خریداری شده است) به معنی کندن و کاویدن است، سایتی جهت ارسال و مشاهده اخبار است که به شیوه ای متفاوت از پیشینیان خود اداره می‌شود. تفاوتی که در اغلب زمینه‌ها سایت‌های نسل جدید رخ داده است: نحوه ارزش گذاری و ویراستاری. سایت‌های سنتی خبری و یا درج مقالات به صورت سردبیری اداره می‌شوند. یعنی مقالات توسط نویسندگان ارسال و توسط سردبیر (یا سردبیران) خوانده و با اهمیت تشخیصی آن‌ها بر روی سایت قرار می‌گیرد.

یک دیگ دیجیتالی به اندازه Digg.com
(جی ادلسون، رهبر دیگ در کنفرانس خبری)

دیگ در نوامبر ۲۰۰۴ به صورت آزمایشی به وسیله کوین رز٬اون بیرن٬رون گوردتزی و جی آدلسون راه‌اندازی شد در ابتدا قرار بود نام سایت dignation باشد که کوین رز تصمیم گرفت نام کوچک‌تری به آن اختصاص دهد که نام dig انتخاب شد ولی چون این دامنه قبلاً استفاده شده بود نام digg را انتخاب کردند به دنبال موفقیت نسبی سایت دیگ در اکتبر سال ۲۰۰۵ این سایت توانست یک کمک ۲.۸ میلیون دلاری را دریافت کند.

در میان کسانی که این سرمایه گذاری پرمخاطره را انجام داده بودند نام پیر امیدیار مؤسس ebay و مارک اندرسون مؤسس نت اسکیپ جلب توجه می‌کرد. در ژوئیه سال ۲۰۰۵ نسخه دوم سایت راه‌اندازی شد در نسخه دوم دیگ امکانات جدیدی گذاشته شده بود امکان ایجاد لیست به وسیله دوستان٬امکان دادن نمره مثبت در لینک‌ها در صفحه خبر و بدون هدایت به یک صفحه جدید از جمله پیشرفت‌های سایت بود.

یک دیگ دیجیتالی به اندازه Digg.com
(اپلیکیشن Digg Reader بر روی گوشی موبایل)

یعنی خروجی سایت نتیجه کار فردی یا نهایتاً جمعی عده محدودی با دسترسی خاص است. در Digg ارسال کنندگان و مطالعه کنندگان تصمیم می‌گیرند که خروجی سایت چگونه باشد! این تفاوت شما را قطعاً به یاد تفاوت‌های میان سایت بریتانیکا و ویکی پدیا می‌اندازد که کاملاً قیاس صحیحی است. Digg تلفیقی از تگ گذاری، وبلاگ نویسی و روند عادی یک سایت خبری است که دو انتظار از آن می‌رود: اول اینکه با روش دموکراتیکی اداره سایت فرض بر اینست که اطلاعات بسیار کم خطاتر و نزدیک تر به ذائقه بازدیدکنندگان مؤخر باشد، امری که در ویکی پدیا با وجود شبهات اولیه و اتهاماتی که مخالفان آن می‌زدند نهایتاً طبق نتایج تحقیق بر صحت اطلاعات داخل ویکی، اثبات شد. بطور دقیق‌تر عملکرد دیگ بدین صورت است که بعد از ارسال مطالب از سوی بازدیدکننده، مطلب ارسالی بلافاصله به "محوطه صف کند و کاو" ارسال می‌گردد و برای همه بینندگان قابل رویت می‌شود. اکنون مطلب آماده دریافت نظرات است.

کاربران سایت، می‌توانند مطالب را مطالعه کرده، نظرات خود را بیان نموده و به آن نمره (رتبه) دهند. بعد از اینکه هر نوشته حدود 25 اظهارنظر دریافت نمود در صفحه اول سایت، با حفظ قابلیت دریافت نظرات بیشتر، نمایش داده می‌شود. مقالات خلاصه ای از نوشته ای هستند که نویسندگان در سایت یا وبلاگ خود قرار داده‌اند و بوسیله یک یا چند لینک کل آن در سایت دیگ قابل مشاهده می‌باشد. از آنجا که میزبان مطلب یا مقاله شما سایت شما یا وبلاگتان هست، ممکن است کاملاً متنی خودمانی و با ادبیات راحتی که معمولاً در وبلاگ‌ها سراغ از آن داریم در دیگ بگذاریم. بطور کلی محیط‌های جدیدی که در وب شاهد حضورشان هستیم به جای روی آوردن به پیچیدگی‌ها و عبور دادن محتوای خود از مسیرهای رسمی، سعی دارند رویکردی دموکراتیک، ساده و مبتنی بر اراده کاربران داشته باشند. Digg نیز مصداقی از این رویکرد است.

یک دیگ دیجیتالی به اندازه Digg.com
(بخش تبلیغاتی دیگ دات کام)

بخش تبلیغاتی دیگ دات کام در نشانی http://digg.com/advertising قرار دارد که در واقع، یکی از منابع درآمدی پرتال را تشکیل می‌دهد. وبلاگ دیگ در آدرس http://blog.digg.com فرصتی برای آگاهی از آخرین خبرها در به روز رسانی این پرتال هست که مشاهده آن در بعضی اوقات، خالی از لطف نیست.

یک دیگ دیجیتالی به اندازه Digg.com
(دیگ، در سال 2010، برترین کسب و کار آنلاین در مراسم وبی اواردز شد)

افرادی که عضو دیگ هستند نیز می‌توانند ویدئوهای مورد علاقه خود را به اشتراک گذاشته تا دیگر کاربران به جالب‌ترین آن ها رأی دهند و بالاترین رأی‌ها، در صدر ویدئوهای پرتال قرار بگیرد. این بخش در نشانی اینترنتی: http://digg.com/video قرار دارد.

دیگ نشان داد که جریان سازی دیجیتالی در دنیای امروز، می‌تواند نقش مهمی در توسعه کسب و کار داشته باشد.

  انتشار : ۳۰ شهریور ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 707
كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون که به شما فعال کردن چاکرا ، کندالینی ، انرژی درمانی ، قدرت پرانا و خیلی آموزش های فوق العاده دیگر که در ادامه معرفی خواهند شد آموزش داده خواهد شد. شما با دو کتاب "انرژی درون" با 500 صفحه و "پرورش نیروهای درون" با 150 صفحه می باشند آشنا خواهید ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما