تبریک!دوست گرامی هم اکنون می توانید خریدی سریع،ارزان و مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته و دائمی در ZTN انجام دهید.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 184
  • بازدید دیروز : 8846
  • بازدید کل : 10521959

نکاتی در باره تقویت کننده ها و مواد زیبایی در موها


نکاتی در باره تقویت کننده ها و مواد زیبایی در موها

آشنايي با فراورده‌هاي مختلفي که براي مراقبت و بهداشت موها در بازار موجود است، مي‌تواند به استفاده مناسب از آنها کمک کند.

از نظر اغلب افراد مراقبت از موها مترادف است با شست‌وشوي موها با يک شامپوي مناسب و ملايم، خشک کردن و حالت دادن به موها با روشي که حداقل آسيب را به آنها برساند و استفاده از رنگ‌ موهايي که کمتر موجب آسيب‌ديدگي‌ موها شوند.

اگر چه اصول مراقبت از مو به طور مختصر همين است ولي امروزه به کمک پيشرفت‌هايي که در زمينه تکنولوژي و علم شناخت نيازمندي‌هاي پوست و مو فراهم شده است، متخصصان توانسته‌اند دامنه مراقبت‌هاي مو را از آنچه ما مي‌شناسيم فراتر ببرند.

مي‌دانيم که همراه با شست‌وشوي روزانه موها مي‌توانيم مواد مورد نيازشان را به آنها رسانده، کيفيت موها را بهبود ببخشيم و پياز مو را محکم‌تر و قوي‌تر کنيم. مي‌توانيم حالت، رنگ ضخامت و قوام موها را بدون آنکه آسيبي به آنها برسانيم، تغيير دهيم و سرانجام مي‌توانيم با صرف وقت و هزينه اندک، از ريزش‌ موها جلوگيري کنيم. وقت و هزينه‌اي که به مراتب کمتر از آن چيزي است که براي کاشتن دوباره و يا پيوند لازم است.

نگرش جديد به پديده مراقبت از مو، ما را نيازمند به محصولاتي مي‌کند که ويژگي‌هاي زير را همزمان دارا باشند:

براي شست‌وشوي مکرر و روزانه مناسب باشند و در اثر تکرار مصرف، به موها يا پوست سر آسيب نرسانند.

با هر بار شست‌وشو يا استفاده، کيفيت‌ موها را بهتر ساخته و شانه کردن و مرتب کردن آنها را آسان‌تر کند.

موجب تقويت موها و ريشه‌ آنها شده و ايرادهاي احتمالي پوست‌سر و موها را برطرف کنند.

در حال حاضر محصولات تقويت کننده، تغذيه کننده، درخشان کننده، حجم دهنده، اکسيژن رساننده و .... در بازار موجود است که به منظور آشنا کردن شما با آنها براي داشتن انتخابي صحيح به بررسي هر يک خواهيم پرداخت:
 

تقويت کننده ها و تغذيه کننده هاي مو
ريزش موها گاهي ناشي از کاهش خون‌رساني و تغذيه نامناسب پياز مو است. شامپوهاي ضدريزش مو معمولا حاوي ويتامين‌هايي مانند B6 و B5 هستند که پياز مو را تقويت مي‌کنند و در نتيجه ريزش موها کمتر مي‌شود.
گاهي ريزش مو مربوط به ناحيه‌اي از سر است که علت آن مي‌تواند عوامل خارجي مثل آلودگي، استرس، خستگي و .... باشد ولي ريزش مو اغلب تدريجي است و علت آن وجود بيش از حد چربي يا عوامل وارثتي است.
سرم‌هاي ضدريزش‌مو حاوي ويتامين‌ها و عناصر کميابي چون روي، پتاسيم و کلسيم هستند که از ريزش مو جلوگيري مي‌کند و سبب تقويت رشد موها مي‌شود.
 

درخشان کننده‌ها

موهاي رنگ شده اغلب شکننده و ضعيف‌اند و بعد از مدتي درخشش خود را از دست مي‌دهند و کدر مي‌شوند. شامپوهاي درخشان کننده موهاي رنگ شده و موهاي ضعيف را تغذيه کرده و براي مدتي طولاني درخشندگي رنگ آنها را حفظ مي‌کنند.
به علاوه اين نوع شامپوها با دارا بودن مواد آنتي‌اکسيدان،‌ از موها در برابر اشعه زيان‌آور خورشيد و آلودگي محافظت مي‌کنند. ماسک‌هاي درخشان کننده موهاي رنگ شده نيز داراي ويتامين E هستند و در زمان کوتاهي موهاي آسيب ديده را ترميم کرده و آنها را نرم و درخشان مي‌کنند. ويتامين E با محافظت از موها به آنها استحکام بخشيده و شفافيت رنگ آنها را براي مدت طولاني حفظ مي‌کند.
اگر مي‌خواهيد به موهاي رنگ شده خود به سرعت حالت داده و آنها را براق و درخشان کنيد، از اسپري‌هاي درخشان کننده مو استفاده کنيد. اين اسپري‌ها حاوي مواد آنتي‌اکسيدان هستند که موها را در برابر اشعه مضر آفتاب و آلودگي محافظت مي‌کنند.
 

شاداب کننده ها
شامپوهاي اکسيژن‌رسان براي موهاي اشخاصي که در معرض آلودگي‌هاي محيطي و استرس‌هاي روزانه قرار دارند، بسيار مناسب است.
ژل‌هاي حالت دهنده و اکسيژن رساننده براي حفظ شادابي موها مناسب‌اند. اين ژل‌ها مخصوص موهاي کوتاه‌اند و بدون ايجاد حالت چسبندگي، به موها حالت مي‌دهند. علاوه بر اين به مدت طولاني موها را تميز و براق و سبک مي‌کنند. يکي از مشکلات موهاي بلند نيز نداشتن حالت‌پذيري مناسب است. براي آنکه موهايي خوش حالت داشته باشيد مي‌توانيد از اسپري‌هاي اکسيژن‌رسان استفاده کنيد.
اين نوع اسپري‌ها به صورت طبيعي و بدون ايجاد چسبندگي به موها حالت مي‌دهند و در عين حال با اکسيژن‌رساني مناسب به موها و پوست سر موجب پاکيزگي طولاني‌تر و طراوت بيشتر آنها مي‌شوند.
 

حجم دهنده ها
از جمله محصولات حجم دهنده مي‌توان به شامپوهاي پرپشت کننده موهاي معمولي و موهاي رنگ شده اشاره کرد.
در صورتي که احساس مي‌کنيد موهاي شما کم‌پشت شده و يا دچار ريزش مو شده‌ايد، در هر بار استحمام يا به صورت روزانه مي‌توانيد از اين شامپوها استفاده کنيد. استفاده مکرر از رنگ‌ مو سبب کاهش شفافيت و حجم و افزايش ريزش موها مي‌شود.
اين محصولات نه تنها سبب افزايش استحکام مو مي‌شوند بلکه به موهاي رنگ شده قدرتي دوباره بخشيده و آنها را براق و پرپشت مي‌کنند. استفاده روزانه از اين نوع شامپوها به ويژه با آب‌سرد، موجب افزايش تاثير آنها مي‌شود.
ماسک‌هاي حجم دهنده مو در عرض دو دقيقه به موها حالت داده و بعد از پنج بار مصرف سبب افزايش قابل توجه ضخامت موها مي‌شود. از کف‌هاي حجم دهنده نيز مي‌توانيد در هنگامي استفاده کنيد که مي‌خواهيد به موهاي خود حجم دهيد ولي فرصت استحمام نداريد. اين محصولات در عين حال که موها را براق‌تر و حالت‌پذير مي‌کنند، تقريبا 20 تا 40 درصد حجم موها را افزايش مي‌دهند.
سرم‌هاي حجم دهنده نيز به مو حالت داده و تواني دوباره به آنها مي‌بخشند. بعد از شست‌وشوي سر با شامپو، يک بسته از سرم را روي مو پخش کرده و همه موها را به آن آغشته کنيد. سپس موها را به خوبي آبکشي کنيد.
 

ترميم کننده ها
کرم‌هاي ترميم کننده مو سبب خنثي شدن الکتريسته ساکن موهاي آسيب ديده شده و در نتيجه موها راحت‌تر شانه مي‌شوند و درخشندگي‌ طبيعي خود را به دست مي‌آورند. از سوي ديگر، اين کرم‌ها يک لايه محافظ روي مو ايجاد مي‌کنند و نرمي و لطافت مو را افزايش مي‌دهند.
 

نرم کننده ها و حالت دهنده ها
موهاي فرفري، وزوزي و خشک به سختي شانه مي‌شوند و به دشواري حالت مي‌گيرند. همين مسأله موجب کشيدگي مو مي‌شود و در نهايت به ساختار مو آسيب مي‌رسانند.
شامپوهاي نرم کننده، موها را نرم، انعطاف‌پذير و خوش‌حالت مي‌کنند. ماسک‌هاي جوان کننده مو نيز براي موهايي که مجعد هستند و بعد از حمام نياز به يک حالت دهنده دارند، مناسب است. اين ماسک‌ها نه تنها سبب تقويت و درخشندگي موها مي‌شود بلکه گره‌هاي مو را باز کرده و به موها حالت مي‌دهند.
 

ضدشوره و برطرف کننده چربي سر
داشتن موهاي چرب و شوره سر يکي از مشکلات عمده اغلب اشخاص است. براي حل اين مشکل مي‌توانيد از شامپوهاي ضدشوره استفاده کنيد. اين شامپوها موجب برطرف شدن شوره و تنظيم چربي و کاهش التهاب پوست‌سر مي‌شوند.
افرادي که موهايي بسيار چرب دارند و تمايل دارند هر روز حمام کنند، مي‌توانند از شامپوهاي مخصوص موهاي چرب استفاده کنند. اين نوع شامپوها علاوه بر رفع چربي پوست‌سر، توليد چربي را نيز به تاخير مي‌اندازند و موها را شفاف‌تر و درخشنده‌تر مي‌کنند.

منبع: سلامتيران

  انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 72
كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون که به شما فعال کردن چاکرا ، کندالینی ، انرژی درمانی ، قدرت پرانا و خیلی آموزش های فوق العاده دیگر که در ادامه معرفی خواهند شد آموزش داده خواهد شد. شما با دو کتاب "انرژی درون" با 500 صفحه و "پرورش نیروهای درون" با 150 صفحه می باشند آشنا خواهید ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

استان آذربایجان غربی شهر ارومیه، خیابان شهیدمحمدمنتظری ، کوچه شهیداخباری پلاک 9

اعتماد شما اعتبار ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما